Gå til innhold

For en film! (etter filmtips på dol en gang)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en gang får jeg bekreftet at min filmsmak ikke akkurat er synkron med dol-damenes. Sjokolade var jo grei nok (Jonny, nam!), men Broene i Madison County?

Fikk med meg litt av Meet Joe Black på tv i natt, og selv om jeg bare så begynnelsen og slutten, så holdt jeg på å spy. Såååå laaaaangvarig, og så skulle det liksom være sååååå romantisk da... Ugh.

Men for all del, kos dere med dramafilmene deres, damer. :)

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

14

• Freya

12

• favn

10

• hare1365380455

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nok en gang får jeg bekreftet at min filmsmak ikke akkurat er synkron med dol-damenes. Sjokolade var jo grei nok (Jonny, nam!), men Broene i Madison County?

Fikk med meg litt av Meet Joe Black på tv i natt, og selv om jeg bare så begynnelsen og slutten, så holdt jeg på å spy. Såååå laaaaangvarig, og så skulle det liksom være sååååå romantisk da... Ugh.

Meet Joe Black er en snedig film som jeg elsker...

Skrevet

Meet Joe Black er en snedig film som jeg elsker...

Urk... Den kunne jo vært komprimert litt da. Jeg satt formelig og rev meg i håret over hvor treige de var. Det var liksom [replikk] laaaaaaange blikk [replikk] tårer/blikk etc. Aaargh! Jeg trenger litt mer action altså. :)

Skrevet

Jeg og Poppins (?) tror jeg sa den var bra. Jeg likte den veldig godt, men en må ha tid og lyst til å så en slik film.

bugge -jenta
Skrevet

Det har jeg tenkt av og til også, men Johnny Depp, han gjør det for meg. Også i dramafilmer.

Vet ikke hvorfor, han er litt sær og hadde det ikke vært for mannen min hdde vi sikkert funnet tonen. Eller hva? :)

bugge -jenta
Skrevet

Takk takk. :)

*noterer*

Men den var ganske skuffende, til tross for min begeistring for hovedpersonen. Min mening.

Skrevet

Jeg og Poppins (?) tror jeg sa den var bra. Jeg likte den veldig godt, men en må ha tid og lyst til å så en slik film.

Var det dere som anbefalte den, ja. Burde jo ha skjønt det, kanskje, hehe

Skrevet

Men den var ganske skuffende, til tross for min begeistring for hovedpersonen. Min mening.

Hm, jeg er ikke overinteressert i Johnny Depp, så kanskje jeg liker filmen da. :)

Altså, ikke misforstå, han er kjempedyktig skuespiller, men jeg ser ikke en film bare fordi han er med i den, hvis du skjønner.

;)

Skrevet

Hm, så du liker ikke den typen filmer, altså.

Broene var en kjempefilm, syns jeg. :) Men, smaken er som baken.

;)

Skrevet

Å jada, både "Sjokolade" og "Broene i Madison Counry" er filmer man tåler se mange ganger. Og "Falling in love", da, som jeg så igjen for første gang på sikkert 17 år her om dagen. Den også kommer til å bli en gjenganer hos meg nå, jeg bare elsker den filmen. Eh.. De filmene, mener jeg...

Hvem spiller i "Falling in love"?

Kan ikke huske å ha sett den. Er den kjent, tro? hm...

Skrevet

Det må ha vært meg - det er min yndlingsfilm! :)

Er det?

:)

Den var helt kjempe! Virkelig.

Tror jeg må finne den på dvd og kjøpe den en gang, for jeg kommer desidert til å ville se den om igjen en gang (eller flere).

;)

bugge -jenta
Skrevet

Hm, jeg er ikke overinteressert i Johnny Depp, så kanskje jeg liker filmen da. :)

Altså, ikke misforstå, han er kjempedyktig skuespiller, men jeg ser ikke en film bare fordi han er med i den, hvis du skjønner.

;)

Nei, det gjør ikke jeg heller, men jeg kjeda meg litt på den filmen. Den var rett og slett verken skremmende eller god. Men det er hver sin smak, så se den du. Kanskje du får en fin filmkveld, og kanskje jeg ikke var i filmhumør den kvelden.

Skrevet

Både Sjokolade og Broene... blir bare for påtrengende kvinnefilmer, liksom. 'Hyllest til livet' som varmer i hjerterota, det blir omtrent som kurs i magedans, afrikansk trommelomm og frigjør din indre ulvinne.

Selv om man sukker og blir varm, er det ikke det samme som bra film.

Men for øvrig, jeg liker alle hovedrolleinnehaverne i de to filmene - til og med Meryl Streep (som i likhet med vår egen Liv Ullmann er totalt misforstått).

Skrevet

Jeg er heller ingen dramafilm-er.

Gi meg heller god voldsfilm, sci-fi, vampyrfilm, animasjon, asiatisk film - jeg ser faktisk veldig mye asiatisk film for tiden.

Skrevet

Både Sjokolade og Broene... blir bare for påtrengende kvinnefilmer, liksom. 'Hyllest til livet' som varmer i hjerterota, det blir omtrent som kurs i magedans, afrikansk trommelomm og frigjør din indre ulvinne.

Selv om man sukker og blir varm, er det ikke det samme som bra film.

Men for øvrig, jeg liker alle hovedrolleinnehaverne i de to filmene - til og med Meryl Streep (som i likhet med vår egen Liv Ullmann er totalt misforstått).

" 'Hyllest til livet' som varmer i hjerterota, det blir omtrent som kurs i magedans, afrikansk trommelomm og frigjør din indre ulvinne."

hehe, jeg går på kurs i magedans.

;)

Og det er helt konge. *s*

Skrevet

Jeg er heller ingen dramafilm-er.

Gi meg heller god voldsfilm, sci-fi, vampyrfilm, animasjon, asiatisk film - jeg ser faktisk veldig mye asiatisk film for tiden.

Hm, ser at vi liker totalt forskjellige sjangre, ja. Verken voldsfilmer, sci-fi eller typisk actionfilmer er noe jeg har sans for.

Liker mer drama, og så psykothrillere. Et godt grøss er ikke å forakte. bare jeg ikke sitter alene når jeg ser på ;)

Skrevet

" 'Hyllest til livet' som varmer i hjerterota, det blir omtrent som kurs i magedans, afrikansk trommelomm og frigjør din indre ulvinne."

hehe, jeg går på kurs i magedans.

;)

Og det er helt konge. *s*

*S*

Skrevet

Hm, ser at vi liker totalt forskjellige sjangre, ja. Verken voldsfilmer, sci-fi eller typisk actionfilmer er noe jeg har sans for.

Liker mer drama, og så psykothrillere. Et godt grøss er ikke å forakte. bare jeg ikke sitter alene når jeg ser på ;)

... men nå skal jeg se Kevin Spacey, en av favorittskuespillerne mine - i en sikkert ellers elendig film.

Skrevet

Har sett den. Enig - en kjempebra film.

I kveld har vi sett den på nrk1 med Michael Douglas. Spennende, bra film!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...