Gjest ChiengMai Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Jeg driter i plottet, Johnny Depp var bare ursexy i den filmen!!! *high five* Forresten... Depp bustete og med utslitt og fillete slåbrok, ursexy? Alt kler den smukke, men jeg har da sett Depp mer sexy enn i denne. I "Sjokolade", f.eks. 0 Siter
Freya Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 *high five* Forresten... Depp bustete og med utslitt og fillete slåbrok, ursexy? Alt kler den smukke, men jeg har da sett Depp mer sexy enn i denne. I "Sjokolade", f.eks. Nei, blir for glætt! Gi meg en bustete og rufsete Johnny når som helst. *rrr* 0 Siter
favn Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Sette seg inn i den slags? Er det så vanskelig da? Bestilte alle Buffy-dvd'ene på cdon.com, jeg. Hehe, jeg trodde du mente å ta opp fra tv'n. Det har i alle fall ikke jeg orket å sette meg inn i. Men _kjøpe_ dvd'er går greit :-) 0 Siter
Freya Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Hehe, jeg trodde du mente å ta opp fra tv'n. Det har i alle fall ikke jeg orket å sette meg inn i. Men _kjøpe_ dvd'er går greit :-) Hehe... Jeg kan å stille inn videoen, noe mer avansert har jeg ikke dristet meg til ennå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.