Gå til innhold

Hun er gift men ønsker spenning

Anbefalte innlegg

Gjest en venninne
Skrevet

Så nå skriver hun sms/mail med en fremmed fyr. Jeg er redd for at hun skal finne på noe hun senere vil angre på, men jeg kan vel ikke gjøre mer enn å si det jeg mener? Hun har det trygt og alt hun trenger; mann og barn og god jobb. Nå ønsker hun å møte en mann hun aldri før har møtt; kun snakket med. Jeg rekner med at OM hun møter ham så ser hun at det ikke er noe.... Men? Noen som har vært i lignende situasjon? Jeg mener at hun ikke må være utro, og heller se på det hun har.

Skrevet

Jeg mener vel egentlig at du bør passe dine egne saker, så får hun passe sine.

Gjest en venninne
Skrevet

Jeg mener vel egentlig at du bør passe dine egne saker, så får hun passe sine.

Ja det gjør jeg da.

Luna21365380663
Skrevet

Jeg synes det er flott at du bryr deg, jeg! :o)

Hva med å komme inn på temaet hvor godt dere egentlig har det, en gang dere snakker sammen? Jeg skjønner at et forhold som er kjempestabilt, og kanskje gir lite utfordringer (eller forsåvidt for mange utfordringer), kan gjøre at man blir spenningssøkende.. Man lurer på om det ikke finnes noe bedre, om det kanskje kunne vært LITT bedre, LITT mer spennende osv.. Hva med å heller oppmuntre henne til å overraske mannen sin, eller gjøre spennende ting med ham (og kanskje barna) en gang iblandt? Ikke kom med noen pekefinger eller noe, bare kom med forslag hvis hun selv snakker om det.. Evt si hva du selv ville gjort i en slik situasjon..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...