Gå til innhold

Idol - hvem overlever

Anbefalte innlegg

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Første sesong fikk vi Kurt, Gaute og David. Kurt ser ut til å ha etablert seg, mens det har vært stille fra David og Gaute etter første platen. Nyhetens interesse er borte?

Andre sesong: Kjartan ble borte. Margareth fikk ros for sin plate og vant alarm-pris, hun har fortsatt muligheten hvis hun viser særpreg på neste plate. Sandra har kanskje blitt en liten idolmaskot allerede, men vil det vare?

Så - hvem sitter vi igjen med etter årets runde?

Ali vil helt sikkert få muligheten, og han har nok særpreg til at det kan være begynnelsen på en karriere.

Mari har også noe å by på som ikke nødvendigvis blir utdatert når neste års idol er igang. Men det krever at hun tør ta den helt ut og serverer en skikkelig rocka plate.

Christian kan ta en Sandra, og titte opp som duettpartner til f.eks. Maria Aredondo eller anndre som har behov for en boy-band-looker. Men det varer aldri mer enn et par år.

De andre tror jeg vil slite. Kanskje vi ser et par av de igjen i musical-sammenhenger, eller på 5-plass i norsk grand prix, eller i doa-koret bak Øystein Sunde, men neppe noen store solo-karierer. Vinneren vil få en mulighet, men det kan fort bli en kjartan-reprise.

Gjest papirtiger
Skrevet

Ali er den eneste jeg ville kjøpt en plate fra. Men han er veldig ung da, tror det er en ulempe egentlig.

Gjest angelica bom
Skrevet

Erik har en stemme som kan gjøre han kjent, hvis han får den rette hjelpen. Utrolig behagelig og sympatisk fyr også.

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Erik har en stemme som kan gjøre han kjent, hvis han får den rette hjelpen. Utrolig behagelig og sympatisk fyr også.

Nja, jeg ser vel egentlig ikke det. De gangene han har overbevist, så har det vært pga spesielt flotte sanger (Hurt og Halelujah). Men gutter/menn slår sjelden gjennom med cover-låter. (Da vil vi heller ha orginalene.)

Kanskje han kunne blitt vokalist i et band som hadde bra sanger, men... hvem vil ha en idol-type som band-vokalist?

En annen mulighet hadde vært å gi ut en sånn Michael Buble-plate, men bortsett fra det, ser jeg ikke helt hva han kan gjøre for å få til en solo-karriere.

Luna21365380663
Skrevet

Du glemte Maria fra i fjor; hun med puddelhåret.. Hun prøver jo å holde seg..

Jeg tror Ali kommer til å holde seg, og han er vel den eneste jeg kunne tenke meg å kjøpe en plate av, hvis platen var bram, da..

Hun fra Vennesla tror jeg vinner, med Ali på andreplass.. Hun ligner forresten litt på en ung, litt mørk Sissle Kyrkjebø, syns du ikke?

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Jeg tror Ali kommer til å holde seg, og han er vel den eneste jeg kunne tenke meg å kjøpe en plate av, hvis platen var bram, da..

Hun fra Vennesla tror jeg vinner, med Ali på andreplass.. Hun ligner forresten litt på en ung, litt mørk Sissle Kyrkjebø, syns du ikke?

Nei, ser vel ikke helt det med Jorunn, mer Tina Turner...

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Ali er den eneste jeg ville kjøpt en plate fra. Men han er veldig ung da, tror det er en ulempe egentlig.

Jeg er litt enig.

Dommerne plukket småunger i år, angivelig fordi du er for gammel til å bli idol dersom du er 25. De ønsker seg vel en Britney-kopi, men er det det det seerne egentlig vil ha?

Gjest angelica bom
Skrevet

Hun minner meg mer om Liza Minelli!

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg er litt enig.

Dommerne plukket småunger i år, angivelig fordi du er for gammel til å bli idol dersom du er 25. De ønsker seg vel en Britney-kopi, men er det det det seerne egentlig vil ha?

Synes det er bra de velger ungdom..men hadde kanskje vært en ide med 18-års grense.

fruen fra havet
Skrevet

Tror at Mari og Cindy overlever - Mari; begge har uvanlig talent etter min mening. Jorunn og Ali er begge "flopper" som en blir kjempelei av både å se og høre på, og Erik går det 13 av på dusinet. De øvrige deltakerne som er igjen går i også i glemmeboka.

Skrevet

Erik vinner, fordi han er best av gutta (og det er selvfølgelig gutta fjortisene stemmer på). Gir ut en plate med rolige låter, også farvel.

Mari får ikke utgitt noe, men det får Cindy. En cd som flopper fullstendig velfortjent.

Den hypen med Ali skjønner jeg ikke, han har en svak og kjedelig stemme. Men det er mulig andre hører noe jeg ikke gjør..

Skrevet

Jeg synes årets Idol er en pinlig affære. Og hva er det med denne Ali? Er det bare jeg som synes at han synger surt og forferdelig?

Skrevet

Jeg synes årets Idol er en pinlig affære. Og hva er det med denne Ali? Er det bare jeg som synes at han synger surt og forferdelig?

Nei, du er ikke den eneste som ikke har sansen for Ali. Kan ikke fatte og begripe at noen kan synes at den stemmen er fin!

bugge -jenta
Skrevet

Nei, ser vel ikke helt det med Jorunn, mer Tina Turner...

Men hun vinner nok.

Skrevet

Nei, du er ikke den eneste som ikke har sansen for Ali. Kan ikke fatte og begripe at noen kan synes at den stemmen er fin!

Takk :-)

Skrevet

Fatter heller ikke hva som er så fantastisk med denne Ali.

Kan ikke finne en ting som er bra med han, jeg. Aller minst stemmen.

(Stakkar, får dårlig samvittighet når jeg sier sånn om disse ungdommene, men nå har jeg sagt det...håper han ikke leser her inne da..)

Ellers så synes jeg Jorun er flink, og at hun har en veldig utstråling.

Men, hvem som overlever som artist inn i fremtiden,kan jeg ikke se for meg noen av de som er igjen vil gjøre.

Skrevet

Vi er flere. Må si jeg blir like forundret hver uke når dommerne er over seg av beundring over den "fantastiske" stemmen...

Stemmen imponerer IKKE meg, og han har jo null scenetekke eller artistfakter, what-so-ever...

Skrevet

Helt enig med du.

Den gutten har et utrolig lite register å gå på (så langt jeg har hørt i alle fall).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...