puttelull Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Noen som vet hva jeg mener!? Altså, jeg vil ha et kamera som jeg kan lage animasjonsfilmer med (20 bilder i sekundet eller noe sånt). Har du noe forslag?! Det skal brukes i skolesammenheng, og bør ikke være for innviklet for unger (mellomtrinnet)å bruke. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Flere digitalkameraer har "animasjonsfungsjon" Les her:http://www.lfsform.no/form503/animasjon_anita_killi.html der bruker de et JVC. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Jeg ville kikket på f.eks. Canon PowerShot A85 (eller andre i A-serien som har 2 siffer bak A'en). Det kan fjernstyres fra PCen - husk bare å handle inn et AC Adapter Kit ACK600 da batteriene nok blir ganske raskt brukt opp! Alle innstillinger - zoom, bildestørrelse og -kvalitet, lukkertid og blenderåpning, ... - gjøres i programmet RemoteCapture, som er veldig OK til denne bruken! 0 Siter
puttelull Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 Jeg ville kikket på f.eks. Canon PowerShot A85 (eller andre i A-serien som har 2 siffer bak A'en). Det kan fjernstyres fra PCen - husk bare å handle inn et AC Adapter Kit ACK600 da batteriene nok blir ganske raskt brukt opp! Alle innstillinger - zoom, bildestørrelse og -kvalitet, lukkertid og blenderåpning, ... - gjøres i programmet RemoteCapture, som er veldig OK til denne bruken! Tusen takk! Både for linken til Anita, og for tips om tilleggsustyr... (Jeg vet godt hvem Anita K er, ho er fenomenal med animasjon!!!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.