Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere dol'ere noen kreative/morsomme/fine forslag til navn på ny valp? :-)

Neste uke får vi vår nye baby hjem - en 8 uker gammel Parson Russel Terrier (hannkjønn) - en sånn liten spretten sak (maken til "Eddie" i Frasier på TV)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Juneau

5

• Kvinna

3

• Reg@l

2

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så heldige dere er, de er kjempekule! Hadde jeg hatt en sånn skulle den hett Spiff(Tommy&Tigern)

Gjest trultemor25
Skrevet

Min hund het Zolo og jeg synes det er verdens fineste hundenavn rett og slett fordi det var verdens fineste hund. Det var en litt annen type enn det du får da, min Zolo var et svært siklende monster av en nusselig nesten 60 kilos hund.

Skrevet

Min hund het Zolo og jeg synes det er verdens fineste hundenavn rett og slett fordi det var verdens fineste hund. Det var en litt annen type enn det du får da, min Zolo var et svært siklende monster av en nusselig nesten 60 kilos hund.

Oj - det var et flott navn - skal helt klart med i sluttrundene :-)

Skrevet

Chiko =)

Nabobisken heter det samme... så for ikke å gjøre forvirringen total, tror jeg det blir noe annet :-)

Skrevet

Så heldige dere er, de er kjempekule! Hadde jeg hatt en sånn skulle den hett Spiff(Tommy&Tigern)

Kanskje Tiger'n hadde vært et fint navn.... (har en sønn som heter Tommy...)

Skrevet

Kanskje Tiger'n hadde vært et fint navn.... (har en sønn som heter Tommy...)

Spiff er Tommy når han reiser ut i rommet

Skrevet

Lulu,Taco...?

Et "stort" navn på en liten hund.. Rex, Rocky etc..

Mye å velge i :)

Gjest trultemor25
Skrevet

Det jeg synes er artig er navn som ikke er typiske hundenavn. Gjerne menneskenavn, det er jo moro! Hva med Fritjof? Artig artig! Passer bra synes jeg.

Skrevet

Taxi! (Tenk så artig og rope den inn...!)

Eller kelner. ;o)

Gjest Wladimir
Skrevet

Ligg hvertfall unna menneskenavn, det gjør oppdragelsen vanskeligere. (Og så høres det teit ut).

Men det er kanskje ikke så lett, med tanke på alt det rare små barn blir hetende nå til dags.

Mary Poppins
Skrevet

Mikado synes jeg er fint.

Har en vennine som har kalt hunden sin for "dogg".. hehe den er morsom.

Skrevet

Har hørt om en hund som heter Karsk! Litt spesielt å stå og rope det også... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...