Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Taxi! (Tenk så artig og rope den inn...!)

:-) Eller Sexy...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Juneau

5

• Kvinna

3

• Reg@l

2

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest trultemor25
Skrevet

Ligg hvertfall unna menneskenavn, det gjør oppdragelsen vanskeligere. (Og så høres det teit ut).

Men det er kanskje ikke så lett, med tanke på alt det rare små barn blir hetende nå til dags.

Synes menneskenavn på dyr er morsomt jeg. Mine to undulater heter for eksempel Viggo og Ludvig (kaller Ludvig for Ludde da)

Gjest Wladimir
Skrevet

Synes menneskenavn på dyr er morsomt jeg. Mine to undulater heter for eksempel Viggo og Ludvig (kaller Ludvig for Ludde da)

Det er anneledes med dyr du skal trene til å lystre. Hvis du velger et vanlig navn til hunden kan den lett bli forvirret.

Foreslår heller:

KIzza,

Papirtiger,

Gemini,

Flisa,

Prozak,

ShitDiddelyDo,

Blogger,

Sheba,

Poppins,

Laban,

etc...

Gjest trultemor25
Skrevet

Det er anneledes med dyr du skal trene til å lystre. Hvis du velger et vanlig navn til hunden kan den lett bli forvirret.

Foreslår heller:

KIzza,

Papirtiger,

Gemini,

Flisa,

Prozak,

ShitDiddelyDo,

Blogger,

Sheba,

Poppins,

Laban,

etc...

Jeg mener ikke at man skal kalle hunden sin for det samme som barna sine, da kan jeg forstå at hunden kan bli forvirret, men bortsett fra det skjønner jeg ikke helt greia altså. Det at det er mange her i verden som heter Leif betyr ikke det at hunden blir forvirret av den grunn.

Skrevet

Har hørt om en hund som heter Karsk! Litt spesielt å stå og rope det også... :-)

Bedre enn Singapore Sling - eller SNOW-BAAALL!!! hehe

Mary Poppins
Skrevet

støtter meg til forslaget fra wladimir lenger ned her, poppins er et fint navn på en hund :)

Skrevet

Ligg hvertfall unna menneskenavn, det gjør oppdragelsen vanskeligere. (Og så høres det teit ut).

Men det er kanskje ikke så lett, med tanke på alt det rare små barn blir hetende nå til dags.

"Ligg hvertfall unna menneskenavn, det gjør oppdragelsen vanskeligere. "

På hvilken måte da? Bortsett fra at det høres teit ut å rope "Nei, Nina! Fy, slemme Nina som jukker på leggen til tante Olga!"

"......................................."

Skrevet

"Ligg hvertfall unna menneskenavn, det gjør oppdragelsen vanskeligere. "

På hvilken måte da? Bortsett fra at det høres teit ut å rope "Nei, Nina! Fy, slemme Nina som jukker på leggen til tante Olga!"

"......................................."

*fnis*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Bedre enn Singapore Sling - eller SNOW-BAAALL!!! hehe

Bikkja til en kamerat av meg heter Bimbo!

Tenk å stå å rope etter den bikkja da! He he =)

Skrevet

Gjør oppdragelsen vanskeligere? En hund vet da vel ikke om det er Leif, Fido, Vanessa eller Laika som er hundenavn.

Forøvrig heter min brune Labrador Jørgen, hvilket fungerer helt utmerket. Har dessuten hatt ei rotte ved navn Leif, og to marsvin som het Fridtjov og Ludvig. Den ene katta heter forresten Josefine ;-)

Skrevet

Foreslår heller:

KIzza,

Papirtiger,

Gemini,

Flisa,

Prozak,

ShitDiddelyDo,

Blogger,

Sheba,

Poppins,

Laban,

etc...

Blir de forvirret? Nope...

Bikkjene mine er nok hakket skarpere enn deg, hvis du virkelig tror på det du selv sier...

Skrevet

Spantax

Råbert

Kjell

Frikk

Jens

Jeppe

Buddy

Chip

Monsen

Hansen

Gjest Wladimir
Skrevet

Blir de forvirret? Nope...

Bikkjene mine er nok hakket skarpere enn deg, hvis du virkelig tror på det du selv sier...

Well - det er det det står i hundeoppdrettsboka jeg har.

Du har kanskje vært heldig slik at det ikke er mennesker i nærheten med samme navn.

Gjest Wladimir
Skrevet

Gjør oppdragelsen vanskeligere? En hund vet da vel ikke om det er Leif, Fido, Vanessa eller Laika som er hundenavn.

Forøvrig heter min brune Labrador Jørgen, hvilket fungerer helt utmerket. Har dessuten hatt ei rotte ved navn Leif, og to marsvin som het Fridtjov og Ludvig. Den ene katta heter forresten Josefine ;-)

Ja, det går nok bra så lenge det ikke er mennesker med samme navn i nærheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...