monass Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Taxi! (Tenk så artig og rope den inn...!) :-) Eller Sexy... 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Ligg hvertfall unna menneskenavn, det gjør oppdragelsen vanskeligere. (Og så høres det teit ut). Men det er kanskje ikke så lett, med tanke på alt det rare små barn blir hetende nå til dags. Synes menneskenavn på dyr er morsomt jeg. Mine to undulater heter for eksempel Viggo og Ludvig (kaller Ludvig for Ludde da) 0 Siter
Gjest Wladimir Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Synes menneskenavn på dyr er morsomt jeg. Mine to undulater heter for eksempel Viggo og Ludvig (kaller Ludvig for Ludde da) Det er anneledes med dyr du skal trene til å lystre. Hvis du velger et vanlig navn til hunden kan den lett bli forvirret. Foreslår heller: KIzza, Papirtiger, Gemini, Flisa, Prozak, ShitDiddelyDo, Blogger, Sheba, Poppins, Laban, etc... 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Det er anneledes med dyr du skal trene til å lystre. Hvis du velger et vanlig navn til hunden kan den lett bli forvirret. Foreslår heller: KIzza, Papirtiger, Gemini, Flisa, Prozak, ShitDiddelyDo, Blogger, Sheba, Poppins, Laban, etc... Jeg mener ikke at man skal kalle hunden sin for det samme som barna sine, da kan jeg forstå at hunden kan bli forvirret, men bortsett fra det skjønner jeg ikke helt greia altså. Det at det er mange her i verden som heter Leif betyr ikke det at hunden blir forvirret av den grunn. 0 Siter
flisa Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Har hørt om en hund som heter Karsk! Litt spesielt å stå og rope det også... :-) Bedre enn Singapore Sling - eller SNOW-BAAALL!!! hehe 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 støtter meg til forslaget fra wladimir lenger ned her, poppins er et fint navn på en hund 0 Siter
Prozak Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Ligg hvertfall unna menneskenavn, det gjør oppdragelsen vanskeligere. (Og så høres det teit ut). Men det er kanskje ikke så lett, med tanke på alt det rare små barn blir hetende nå til dags. "Ligg hvertfall unna menneskenavn, det gjør oppdragelsen vanskeligere. " På hvilken måte da? Bortsett fra at det høres teit ut å rope "Nei, Nina! Fy, slemme Nina som jukker på leggen til tante Olga!" "......................................." 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 "Ligg hvertfall unna menneskenavn, det gjør oppdragelsen vanskeligere. " På hvilken måte da? Bortsett fra at det høres teit ut å rope "Nei, Nina! Fy, slemme Nina som jukker på leggen til tante Olga!" "......................................." *fnis* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Bedre enn Singapore Sling - eller SNOW-BAAALL!!! hehe Bikkja til en kamerat av meg heter Bimbo! Tenk å stå å rope etter den bikkja da! He he =) 0 Siter
Gjest terrier-eier Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Den må vel hete Terje Russell? 0 Siter
Reg@l Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Ligg hvertfall unna menneskenavn, det gjør oppdragelsen vanskeligere. (Og så høres det teit ut). Men det er kanskje ikke så lett, med tanke på alt det rare små barn blir hetende nå til dags. Gjør oppdragelsen vanskeligere? En hund vet da vel ikke om det er Leif, Fido, Vanessa eller Laika som er hundenavn. Forøvrig heter min brune Labrador Jørgen, hvilket fungerer helt utmerket. Har dessuten hatt ei rotte ved navn Leif, og to marsvin som het Fridtjov og Ludvig. Den ene katta heter forresten Josefine ;-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Det er anneledes med dyr du skal trene til å lystre. Hvis du velger et vanlig navn til hunden kan den lett bli forvirret. Foreslår heller: KIzza, Papirtiger, Gemini, Flisa, Prozak, ShitDiddelyDo, Blogger, Sheba, Poppins, Laban, etc... Blir de forvirret? Nope... Bikkjene mine er nok hakket skarpere enn deg, hvis du virkelig tror på det du selv sier... 0 Siter
Kvinna Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Spantax Råbert Kjell Frikk Jens Jeppe Buddy Chip Monsen Hansen 0 Siter
Gjest Wladimir Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Blir de forvirret? Nope... Bikkjene mine er nok hakket skarpere enn deg, hvis du virkelig tror på det du selv sier... Well - det er det det står i hundeoppdrettsboka jeg har. Du har kanskje vært heldig slik at det ikke er mennesker i nærheten med samme navn. 0 Siter
Gjest Wladimir Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Gjør oppdragelsen vanskeligere? En hund vet da vel ikke om det er Leif, Fido, Vanessa eller Laika som er hundenavn. Forøvrig heter min brune Labrador Jørgen, hvilket fungerer helt utmerket. Har dessuten hatt ei rotte ved navn Leif, og to marsvin som het Fridtjov og Ludvig. Den ene katta heter forresten Josefine ;-) Ja, det går nok bra så lenge det ikke er mennesker med samme navn i nærheten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.