Gå til innhold

msn pluss

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Flere funksjoner. Du kan f.eks skifte navn på kontaktene dine til hva du måtte ønske selv"

Heh? Det har jeg da "alltid" gjort i msm. Kan ikke huske å ha installert noen plusspakke noen gang.

"...................................."

Snorkfrøken
Skrevet

"Flere funksjoner. Du kan f.eks skifte navn på kontaktene dine til hva du måtte ønske selv"

Heh? Det har jeg da "alltid" gjort i msm. Kan ikke huske å ha installert noen plusspakke noen gang.

Ok, det viste ikke blonde meg da vettu.

-Men du kan f.eks følge statusen til en person på kontaktlista. når han logget på, ble borte, osv... ikke det at det var veldig nyttig informasjon akkurat men....

Det er vel verdt å se på uansett?

Flere

wink er det også...

Mary Poppins
Skrevet

Kan du det? Det kan ikke jeg med min msn

Skrevet

Kan du det? Det kan ikke jeg med min msn

Jepp :-)

"..........................."

Skrevet

Ok, det viste ikke blonde meg da vettu.

-Men du kan f.eks følge statusen til en person på kontaktlista. når han logget på, ble borte, osv... ikke det at det var veldig nyttig informasjon akkurat men....

Det er vel verdt å se på uansett?

Flere

wink er det også...

"Flere wink er det også..."

Jeg hater slikt tullball :-)

Men joda - den er sikkert bra. Personlig liker jeg at ting er enklest og renest mulig, derfor bryr jeg meg sjelden om slike utvidelser av tjenester.

"................................."

Gjest engel 49+
Skrevet

Men joda - den er sikkert bra. Personlig liker jeg at ting er enklest og renest mulig, derfor bryr jeg meg sjelden om slike utvidelser av tjenester.

men det er jo kjempegøy å kunne tegne og skrive for hånd, da!!!!

:))

Snorkfrøken
Skrevet

Og jeg synes der er desto morsommere med masse dill og dall og unødvendig fjotteri.

men så er jo ikke jeg så voksen av meg heller da..

hihi

Skrevet

Og jeg synes der er desto morsommere med masse dill og dall og unødvendig fjotteri.

men så er jo ikke jeg så voksen av meg heller da..

hihi

Har ingenting med å være voksen eller ikke å gjøre, det :-)

"..................................."

Skrevet

men det er jo kjempegøy å kunne tegne og skrive for hånd, da!!!!

:))

Bruker du det?

Jeg har prøvde det, men det er jo bare slitsomt og blir så rart (fra min hånd da) ...

:o)

Gjest engel 49+
Skrevet

Bruker du det?

Jeg har prøvde det, men det er jo bare slitsomt og blir så rart (fra min hånd da) ...

:o)

Man kan tegne litt røft, da. Runding for ansikt, munn, nese, runde øyne med prikker til pupiller, det blir kult bare du ikke bruker det for ofte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...