Gå til innhold

London - jeg vil tilbake!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kommet hjem etter en hektisk jentehelg i London - og jeg til tilbake!!!! :o)

Dro fredag morgen fra Trondheim (direkte Værnes - Stansted) og kom hjem nå i kveldinga. Tror jeg innehar svart belte i shopping etter denne helga! ;o) Kuuuult!

Skrevet

Skjønner jeg godt! Bra du har kost deg skikkelig! :)

Skrevet

Hva fikk du handla, da?

Et par plagg hver til ungene, noe leker og småtterier til dem, et par sett undertøy og 7 (!) topper til meg selv... :o)

Hadde vi hatt bedre tid skulle jeg shoppet mer! Mye mer!

Skrevet

Hehe, sånn har jeg det også. Var i London i januar på shopping og husmorfri-tur.... smakte godt det. London er altfor spennende til å bare besøke en helg. Jeg skal tilbake....(",)..

Skrevet

London er en herlig by som man aldri blir lei av!

Jeg elsker markedene i London. :o)

Gjest ex au pair
Skrevet

Jeg var au pair i London, og har ikke vært der siden (har ikke råd). Men en gang skal jeg og mannen min ta oss en helg der!

Snorkfrøken
Skrevet

Hvor mye må du gi for en billett tur/retur værnes - London?

Skrevet

Så deilig :-)

Må si tanteungen din har vært ekstremt heldig med tildeling av tante-mennesker ;-)

Kanskje jeg vil på langhelg til London på 30-årsdagen min? Hotelltips?

Skrevet

Hvor mye må du gi for en billett tur/retur værnes - London?

Vi bestilte i september i fjor (!) og betalte vel ca. 1000 - 1200 tur/retur. Skulle vi bestilt billettene sist torsdag (vi dro på fredag) hadde de kostet 3700,-.... Så det lønner seg å være tidlig ute!

Skrevet

London er en herlig by som man aldri blir lei av!

Jeg elsker markedene i London. :o)

Vi var på markedet på Notting Hill på lørdag - kjempegøy! Skulle bare hatt noen timer til der! :o)

Skrevet

Vi var på markedet på Notting Hill på lørdag - kjempegøy! Skulle bare hatt noen timer til der! :o)

Notting Hill markedet er jo kjempeartig! Både det og Covent Garden er bra syns jeg.

Nå fikk jeg lyst til å reise en tur jeg også

Skrevet

Så deilig :-)

Må si tanteungen din har vært ekstremt heldig med tildeling av tante-mennesker ;-)

Kanskje jeg vil på langhelg til London på 30-årsdagen min? Hotelltips?

Hvis du skal slå på stortromma: Le meridien Art'n Tech Marble Arch (tidl. Cumberland hotel). Fantastiske rom, super beliggenhet, utrolig bra service og en frokost uten like. Minuset er at det er DYRT.

Skal du ha noe midt på treet er St. Giles Hotel et utmerket alternativ. Ligger i West end, 1 minutt å gå fra Oxford street. Helt greie rom, rent & pent, god frokost og god service. Middels pris for et Londonhotell.

Noe mindre enn 3 stjerner ville jeg ikke satset på i England.

Skrevet

Du er ikke alene om å ville tilbake til London. Har vært 4 turer på 2 år og kommer sikkert aldri til å bli ferdig med London. En utrolig by! Jeg leeeeengter tilbake...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...