Gå til innhold

Hva er feil på dette maleriet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette maleriet ble solgt på ebay fordi det var "haunted"

De to siste bildene viser liksom noe spesielt, men jeg kan ikke se noe..

Ekkelt bilde er det iallefall.

Skrevet

Jeg lurer på om ikke du er overtroisk... Det ene innlegget etter hverandre om slike gjenstander.

Skrevet

Jeg lurer på om ikke du er overtroisk... Det ene innlegget etter hverandre om slike gjenstander.

Nei, det er helt motsatt, min misjon er å forklare alt som virker uforklarlig.

Er medlem hos skepsis jeg

http://www.skepsis.no/

Skrevet

Det bildet med de to ungene var jo ikke så koselig i hvertfall. Den mannen med øyet i bakgrunnen, dvs inne bak vinduet, var jo ikke søt akkurat.

Skrevet

De barnehendene var heller ikke så hyggelige. Jeg så to ansikter i mørket bak ungene.

Skrevet

Ser ikke noe galt med dette bildet jeg... Bortsett fra at det kanskje er litt merkelig/ekkelt, men det kan jo være pga den historien som følger med. Husker det sto noe om dette bildet i Nemi en gang også. Det kan se ut som den lille jenta holder en pistol mot gutten f.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...