Gå til innhold

betalt til feil kontonr

Anbefalte innlegg

Gjest Lindaaa
Skrevet

Jeg betaler 4500 i mnd i husleie,jeg betalte husleie den 1 april... inn på konto til med det siste sifferet feil. ble gjort oppmerksom på dette da jg fikk purring på husleia nå

hva gjør jeg nå?

mottakeren har sikkert kost seg med de 4500, har ikke hørt noe fra noen om at de har motat penger fra meg.

Skrevet

Datteren min gjorde det samme, kontaktet vedkommende som hadde kontoen og fikk pengene tilbake.

Så det er i hvert fall verdt et forsøk.

Gjest be banken om hjelp
Skrevet

Jeg ville kontaktet banken i morgen tidlig, og bedt om hjelp.

Gjest papirtiger
Skrevet

Be banken om å kontakte vedkommede. Det er ikke lov å motta penger som ikke tilhører en selv.

Hadde noen overført penger til min konto, er det ikke sikkert jeg hadde lagt merke til det..

Skrevet

Ingen kontoer i Norge har kun ett siffer forskjell. Så da er det håp om at banken betaler dem tilbake når de ikke finner rett konto.

Gjest bankkunde jeg også
Skrevet

Ingen kontoer i Norge har kun ett siffer forskjell. Så da er det håp om at banken betaler dem tilbake når de ikke finner rett konto.

Er det fakta??!! Har aldri hørt om dette.

Luna21365380663
Skrevet

DET forklarer hvorfor jeg har så mye på konton fo tida.. :P

Skrevet

Da er nok pengene havnet på feilkontoen til banken. Banken vil nok oppdage det når det går gjennom denne, men kontakt dem gjerne si morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...