Gjest sindar4e Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Jeg hadde satt på feil bryter her om dagen. Det som skjedde da var at en tom kjele jeg hadde på den plata har blitt litt mørk nedi. Kan jeg nå bruke kjelen? 0 Siter
Gjest sindar4e Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Er det p.g.a de ikke er så pene eller kan de avgi stoffer i maten som ikke er bra? 0 Siter
Osiris Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Klart du kan det. Bare skrubb bort det brente. God gammeldags stålull er bra dersom det er en stålkjele. Det kan hjelpe å la den stå natta over med en blanding av bakepulver og vann. Vannet bør være varmt når du heller det over bakepulveret. Blir lettere å skure når bakepulveret har virket på det brente 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Du får den sikkert ren. Prøv med bakepulver. Eventuelt oppvaskmaskin-pulver. Eller stålull. 0 Siter
favn Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Jeg er helt fjernstyrt når det gjelder komfyren, og har svidd flere kasseroller, tørrkokt alt mulig rart og i det hele tatt. Jeg har også brent luer og votter til 'snartørk' på ovner. Ikke bra i det hele tatt, nei-nei :-/ Men man kan jo ikke kaste alt uten videre. En real skrubb får vel vekk skiten? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.