Gå til innhold

mat...

Gjest klems jente 16!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest klems jente 16!!!!
Skrevet

hei! at fins det noe mat som det ikke er NOE fett i?? utenom grønnsaker?

Skrevet

Du er klar over at kroppen din - ikke minst hjernen! - trenger fett for å fungere?

Gjest klems jente 16!!!!!
Skrevet
  Lillemus skrev (På 17.4.2005 den 19.05):

Du er klar over at kroppen din - ikke minst hjernen! - trenger fett for å fungere?

da fungerer jeg bra for jeg har MASSE fett på kroppen allerede!!!

Skrevet
  klems jente 16!!!!! skrev (På 17.4.2005 den 19.07):

Ikke vær dum!

Skrevet

Du går ikke ned i vekt på noen sunn og varig måte ved å kutte ut alt fett i maten. Du må spise riktig, dvs. et riktig forhold mellom fett, proteiner og karbohydrater i maten og røre deg mer så du forbrenner mer kalorier enn det du spiser.

Dropp alt som heter godterier, sjokolade, brus (også lettbrus som kan føre til økt sug etter mat!), potetgull, smør på skiva, pommes frites, hamburgere og sånt. Spis grovt brød, knekkebrød med f.eks. lettost, mager skinke, lettsyltetøy, lettyoghurt, frukt og grønnsaker. Men tillat deg gjerne litt godterier en dag i uka så du ikke får helt abstinenser.

Gå en tur hver kveld. Ta frem sykkelen igjen! Lån en hund om du har mulighet til det!

Såvidt jeg skjønner er du 16 år, du er i ferd med å få kvinnelige former og skal ha pupper og hofter.

ShitDiddelyDo
Skrevet

For deg funker det kanskje å vite at kroppen din trenger fett for å brenne fett. Uten at kroppen din får noe fett vil den begynne å lagre så mye fett som mulig. Vet du hva det betyr? Det betyr at du legger på deg fett.

Er det det du vil? Nope.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...