Gå til innhold

Poengutregning til høyskole..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å regne ut snittet mitt men....

Skjønt såpass at jeg legger sammen alt og deler på anntall fag, men skal alderspoeng sammen med det, eller legges det til etterpå??

Noen som vet?

Og hva er greiest å gjøre for å øke snittet....ta opp fag eller ta fordypningsfag....eller noe annet smart??

*hjelp*

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du finner snittet ditt fra videregående, ganger med 10, og legger så til diverse poeng.

Skrevet

Du finner snittet ditt fra videregående, ganger med 10, og legger så til diverse poeng.

Oki....så de ...*kremt*....8 alderspoengene kommer da etter at jeg har renga ut det vanlige snittet.....bra det da....hehe...regna ut snittet her, og det var heller dårlig...:-(....men hjelper jo litt med noe oppå der da..*s*

mene....spørs om det holder da.....vet du hva som lønner seg isåfall??...ta opp fag eller ta noe nytt?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oki....så de ...*kremt*....8 alderspoengene kommer da etter at jeg har renga ut det vanlige snittet.....bra det da....hehe...regna ut snittet her, og det var heller dårlig...:-(....men hjelper jo litt med noe oppå der da..*s*

mene....spørs om det holder da.....vet du hva som lønner seg isåfall??...ta opp fag eller ta noe nytt?

Jeg vet ikke hva man får mest poeng for. Men jeg vil tro du får noen tilleggspoeng for relevant praksis? Kanskje ikke. I så fall har du jo det. Tror jeg.

Skrevet

Jeg vet ikke hva man får mest poeng for. Men jeg vil tro du får noen tilleggspoeng for relevant praksis? Kanskje ikke. I så fall har du jo det. Tror jeg.

Får man for praksis??...mmm....ja isåfall har jeg jo det..:-)

Ble litt strek i regninga for hadde satset på realkompetanse, men fant ut at jeg hadde studiekompetanse alikevell....en venninde sa jeg bare kunne drite i å sende inn alle vitnemålene, så ville de ikke finne ut det men......feig og tildels ærlig...(iallefall innimellom)....så turte jo ikke det..

*flirer*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Får man for praksis??...mmm....ja isåfall har jeg jo det..:-)

Ble litt strek i regninga for hadde satset på realkompetanse, men fant ut at jeg hadde studiekompetanse alikevell....en venninde sa jeg bare kunne drite i å sende inn alle vitnemålene, så ville de ikke finne ut det men......feig og tildels ærlig...(iallefall innimellom)....så turte jo ikke det..

*flirer*

Jeg _tror_ du får det. Mulig det kommer an på skolen du har søkt på. Tror kanskje det.

Skrevet

Jeg _tror_ du får det. Mulig det kommer an på skolen du har søkt på. Tror kanskje det.

Oki...jaja...får bare vente å se da....Har du noe grie på sånn forhåndsløfte oxo ell?...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oki...jaja...får bare vente å se da....Har du noe grie på sånn forhåndsløfte oxo ell?...

Nja... et løfte man lover på forhånd? Nei, jeg har ingen aning. :)

Skrevet

Nja... et løfte man lover på forhånd? Nei, jeg har ingen aning. :)

*ler*.......nei skjønner det...*flirer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...