yellow Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Prøver å regne ut snittet mitt men.... Skjønt såpass at jeg legger sammen alt og deler på anntall fag, men skal alderspoeng sammen med det, eller legges det til etterpå?? Noen som vet? Og hva er greiest å gjøre for å øke snittet....ta opp fag eller ta fordypningsfag....eller noe annet smart?? *hjelp* :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Du finner snittet ditt fra videregående, ganger med 10, og legger så til diverse poeng. 0 Siter
yellow Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 Du finner snittet ditt fra videregående, ganger med 10, og legger så til diverse poeng. Oki....så de ...*kremt*....8 alderspoengene kommer da etter at jeg har renga ut det vanlige snittet.....bra det da....hehe...regna ut snittet her, og det var heller dårlig...:-(....men hjelper jo litt med noe oppå der da..*s* mene....spørs om det holder da.....vet du hva som lønner seg isåfall??...ta opp fag eller ta noe nytt? :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Oki....så de ...*kremt*....8 alderspoengene kommer da etter at jeg har renga ut det vanlige snittet.....bra det da....hehe...regna ut snittet her, og det var heller dårlig...:-(....men hjelper jo litt med noe oppå der da..*s* mene....spørs om det holder da.....vet du hva som lønner seg isåfall??...ta opp fag eller ta noe nytt? :-) Jeg vet ikke hva man får mest poeng for. Men jeg vil tro du får noen tilleggspoeng for relevant praksis? Kanskje ikke. I så fall har du jo det. Tror jeg. 0 Siter
yellow Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 Jeg vet ikke hva man får mest poeng for. Men jeg vil tro du får noen tilleggspoeng for relevant praksis? Kanskje ikke. I så fall har du jo det. Tror jeg. Får man for praksis??...mmm....ja isåfall har jeg jo det..:-) Ble litt strek i regninga for hadde satset på realkompetanse, men fant ut at jeg hadde studiekompetanse alikevell....en venninde sa jeg bare kunne drite i å sende inn alle vitnemålene, så ville de ikke finne ut det men......feig og tildels ærlig...(iallefall innimellom)....så turte jo ikke det.. *flirer* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Får man for praksis??...mmm....ja isåfall har jeg jo det..:-) Ble litt strek i regninga for hadde satset på realkompetanse, men fant ut at jeg hadde studiekompetanse alikevell....en venninde sa jeg bare kunne drite i å sende inn alle vitnemålene, så ville de ikke finne ut det men......feig og tildels ærlig...(iallefall innimellom)....så turte jo ikke det.. *flirer* Jeg _tror_ du får det. Mulig det kommer an på skolen du har søkt på. Tror kanskje det. 0 Siter
yellow Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 Jeg _tror_ du får det. Mulig det kommer an på skolen du har søkt på. Tror kanskje det. Oki...jaja...får bare vente å se da....Har du noe grie på sånn forhåndsløfte oxo ell?... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Oki...jaja...får bare vente å se da....Har du noe grie på sånn forhåndsløfte oxo ell?... Nja... et løfte man lover på forhånd? Nei, jeg har ingen aning. 0 Siter
yellow Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 Nja... et løfte man lover på forhånd? Nei, jeg har ingen aning. *ler*.......nei skjønner det...*flirer* :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.