Gå til innhold

Spørsmål rettet til jentene!

Anbefalte innlegg

Gjest Eyes never lies

Hei,

Ganske så teit det jeg skal ta opp..men la gå. Spørsmålet er først og fremst rettet til jenter. Jeg lurer egentlig på hvor mye dere snakker med deres typer/menn? Da spør jeg de jentene som bor sammen med sine kjærester/menn.

Hender det noen gang slik at begge kommer fra jobb. Dere spiser sammen. Deretter går dere til hver deres. Altså han sitter på dataen og du sitter foran tv skjermen eller omvendt?

Hvor ofte snakker dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181447-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-rettet-til-jentene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snakker hele tiden

Vi snakker hele tiden vi.

På dagen på jobb, så mailer vi litt frem og tilbake. Som regel da om praktiske ting, men hender jo at det "tar av" litt sånn at det blir om andre ting også.

Vi kjører som regel til og fra jobb sammen, så da prater vi. Vi spiser middag sammen hver dag, så da prater vi sammen.

På kvelden gjør vi stort sett det samme, enten finner vi på noe, eller så er vi hjemme og ser tv og gjør husarbeid, og da snakker vi jo sammen.

I helgene er vi stort sett sammen da også.

Så når vi ikke snakker sammen er når vi er på trening, eller den andre part er ute med kompis/venninne på kafe eller annet.

Sitter sjelden på data`n på kveldstid, med mindre det er betaling av regninger og andre praktiske ting man MÅ gjøre.

Miss seventy

Nei, slik du beskriver er da ikke noe forhold??

Når vi kommer hjem sitter vi sammen og spiser, og skravler. Så gjør vi masse sammen i løpet av kvelden, om så bare å se på tv. Da snakker vi jo også sammen.

Å være sammen med noen som sitter pal foran en PC eller en TV alene, hadde ikke jeg giddet.

I løpet av dagen snakker vi alltid i tlf også da, før vi kommer hjem.

Jeg er ikke enig med miss seventy, det er da klart dere har et forhold! Et annet spørsmål er om dere trives med sånn dere har det.

Min samboer og jeg sier omtrent bare hei til hverandre om morgenen. Vi snakker _skjelden_ sammen i arbeidstiden. Etter jobb spiser vi middag sammen og om kvelden sitter han ofte ved pcen og jeg ser på tv. Men vi er jo kjærester likevel, Vi koser mye og prater litt innimellom. I helgen trener vi sammen eller finner på hyggelige ting sammen og ser på tv sammen, og er sammen med venner sammen. Når vi har behov for å snakke om viktige ting, så tar vi oss god tid til det når vi ikke er slitne, og da er vi flinkere til å lytte til hverandre og snakke åpent. Vi har det kjempefint! Man må jo kunne gjøre litt hver for seg også.

Annonse

synes det er helt håpløst når enkelte her insinuerer at dere har et dårlig forhold fordi dere ikke prater døgnet rundt? selv har jeg hatt kjæreste i 4 år, og jeg kunne ikke tenke meg noen annen. vi får ofte kommentarer på at vi alltid ser nyforelsket ut, og det er vi jo og:) vi prater ikke masse hele tiden, og det er ofte dager som er litt sånn som du beskriver det. vi har ikke mange felles interesser, vi er ofte uenige om mange ting, men jeg tror jeg må lete lenge for å finne en annen jeg kunne hatt det så bra med. har funnet ut at det er to typer kommunikasjon: verbalt og ikke- verbalt. den ikke- verbale går vel på om du merker en tone mellom dere du ikke finner med andre. og ikke minst merker man om den andre bruker en aktivitet for å distansere seg fra deg, eller om det bare er en hobby. men: det betyr ikke at du må akseptere det hver dag over lang tid- det er unødvendig slitasje på forholdet. folk er forskjellige, og godt er det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...