Gå til innhold

Baise-moi!

Gjest Forelska i lærærær'n

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei vanvittig søt framnsklærerinne på gymnaset. Beklager å si det, men jeg føler meg ekstremt tiltrukket av henne. På fredag fikk jeg en lapp hvor hun skrev "baise-moi". Svidt jeg husker fra interrailturene mine betyr det "pul meg". Jesus! Hun er sikkert 20 år eldre enn jeg og er gift (han jobber også på skolen min). la det "stå til", sier kompisene mine. Alt nedenfor navlen sier alt ja, men hodet sier NEI! Skal jeg sikre meg en sekser?

Skrevet

Gå og legg deg nå, lillegutt. Fantasere kan du gjøre når du sover.

"............................................"

Skrevet

Gå og legg deg nå, lillegutt. Fantasere kan du gjøre når du sover.

"............................................"

Dette hadnler ikke bare om sex, for pokker. Legge seg hadde vel alle gjort her, hvis de hadde en som ventet dem i senga.

Skrevet

Dette hadnler ikke bare om sex, for pokker. Legge seg hadde vel alle gjort her, hvis de hadde en som ventet dem i senga.

Det handler om at du ikke får noe, og sitter her og dikter opp historier om at franslærerinnen din legger an på deg? :-)

"....................................."

Skrevet

Den der har jeg vondt for å tro på:-) hihi, ikke no vondt sagt om deg men det der skjer i filmverdenen.

Skrevet

Den der har jeg vondt for å tro på:-) hihi, ikke no vondt sagt om deg men det der skjer i filmverdenen.

Har litt filmfølelsen selv..., mne lappen var ekte nok den.

Skrevet

Har litt filmfølelsen selv..., mne lappen var ekte nok den.

...og der skiftet vi nick i samme tråden, ja...:-)

Skrevet

hihi, Tabbe der ja:-)!!

Skrevet

Tabbe, ja, men håpet på noen friske innspill (fikk faktisk denne situsjonen beskrevet av en bekjenst, så de spørsmålet er faktisk reelt.).

Skrevet

Tabbe, ja, men håpet på noen friske innspill (fikk faktisk denne situsjonen beskrevet av en bekjenst, så de spørsmålet er faktisk reelt.).

"fikk faktisk denne situsjonen beskrevet av en bekjenst, så de spørsmålet er faktisk reelt."

Fantasien hans er også reell, mener du.

"..................................."

Gjest angelica bom
Skrevet

OM det der hadde vært RL, så vil jeg bare si at det å 'sikre seg en seks'er' kan slå begge veier. Kan hende sikrer du deg en dårligere karakter isteden.

Skrevet

På svensk betyr "baise"....å drite...

Dette til Deres orientering.;-)

Skrevet

Altså - det betyr "kyss meg" ikke pul meg.

Vet du at baise for svenskene er det samme som å drite?

En gang fortalte jeg en svenske på tlf at jeg hang i en stige på veggen, og beiset...han stusset fælt da...

Skrevet

En gang fortalte jeg en svenske på tlf at jeg hang i en stige på veggen, og beiset...han stusset fælt da...

*Hehe* En svenske jeg en gang visste av fikk bakoversveis da han fant ut at det var et norsk forlag som het "Det norske samlaget"... Samlag på svensk er jo samleie. :o)

Skrevet

Selvsagt vet jeg det! :)

De går også ut om kvelden for å ta en bæsj eller to :-)

Gjest katta i sexen
Skrevet

OM det der hadde vært RL, så vil jeg bare si at det å 'sikre seg en seks'er' kan slå begge veier. Kan hende sikrer du deg en dårligere karakter isteden.

Men hvis heldig, i pose og sex. 6x2

Skrevet

*he he*

Blant mange morsomme svenske setninger som jeg har hørt på TV, er denne en av favorittene:

"Kajsa har bajsat i blöjan!"

Svensk er artig, gitt! :-)

Skrevet

Altså - det betyr "kyss meg" ikke pul meg.

Joda, paa slang betyr "baiser" ogsaa "aa pule". Absolument! Spoer en franskmann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...