Gå til innhold

Damer i parforhold som barberer underlivet

Anbefalte innlegg

"hehe er vel ikke eldre enn man føler seg?"

Godt poeng :-)

".................................."

Gidder faktisk ikke deppe over no sånt, mange nok som hyler høyt over alderen.

Om jeg med mine virkelig høye skrik skulle gjøre det ville det jo bli uutholdelig her på DOL

;-) hehehe

*holde munn jeg*

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

10

• Prozak

8

• Anaïs

7

• amber sun

4

Mest aktive i denne tråden

Gidder faktisk ikke deppe over no sånt, mange nok som hyler høyt over alderen.

Om jeg med mine virkelig høye skrik skulle gjøre det ville det jo bli uutholdelig her på DOL

;-) hehehe

*holde munn jeg*

Jeg synes jo ikke det er noe å deppe og/eller hyle over, da :-)

"....................................."

IngenLurerDenneGutten

Ikke no morsomt og nærme seg 40!! Huffameg!;-)

bare så lite man kan gjøre med det, og ærlig talt så tar jeg det ikke så tungt, hehe er vel ikke eldre enn man føler seg?

Morsomt? Man er jo heldig som får leve. Jeg har flere venner og bekjente som er daue for lenge siden.

Jeg er femti og koser meg som bare det.

Morsomt? Man er jo heldig som får leve. Jeg har flere venner og bekjente som er daue for lenge siden.

Enig med deg der, men du får lese litt lengre ned i tråden mellom Prozak og meg.

Selvfølgelig skal man glede seg over livet, det har jeg aldri heller påstått at jeg ikke gjør, jeg er lykkelig, glad og ikke depper jeg over alder heller:-)

IngenLurerDenneGutten

Enig med deg der, men du får lese litt lengre ned i tråden mellom Prozak og meg.

Selvfølgelig skal man glede seg over livet, det har jeg aldri heller påstått at jeg ikke gjør, jeg er lykkelig, glad og ikke depper jeg over alder heller:-)

Hvem er Prozak?

Annonse

hehe, burde kanskje sett den serien:-) hørt mange morsomme historier..

Kanskje det blir en ny trå snart her på dol om "intimfarging!" :-)

Nei! Var jeg deg ville jeg IKKE kastet bort tid paa denne ELENDIGE drittserien; ble selv "tvunget" av en venninne til aa se en del episoder av den en ettermiddag jeg var meget fyllesyk og derfor forsvarsloes. For noe skvip!!! Er fremdeles rasende ;-)

JA! Saa sant saa sant, dette glemmer mann, saa utrolig flaks aa vaere i live - og FRISK! Resten er av liten betydning, egentlig.

Nei! Var jeg deg ville jeg IKKE kastet bort tid paa denne ELENDIGE drittserien; ble selv "tvunget" av en venninne til aa se en del episoder av den en ettermiddag jeg var meget fyllesyk og derfor forsvarsloes. For noe skvip!!! Er fremdeles rasende ;-)

Huffda, håper du ikke har tatt skade av det;-)

*klapper på hodet*

Annonse

Lett og fornøyelig underholding. :)

Hovedpersonen, er det Carrie du mener?

Ja, det var vel det hun het. Men det var ei som var litt artig til tider, hun eldste, tror jeg.

Klart det er digg med noe avslappende aa se paa, skjoenner hva du mener, men denne serien funker bare ikke for meg;derimot digger jeg den engelske serien med de to engelske damene, husker ikke hva den heter, to gale jenter i 40-aarene. Glimrende! Vet du hvilken jeg mener?

Ja, det var vel det hun het. Men det var ei som var litt artig til tider, hun eldste, tror jeg.

Klart det er digg med noe avslappende aa se paa, skjoenner hva du mener, men denne serien funker bare ikke for meg;derimot digger jeg den engelske serien med de to engelske damene, husker ikke hva den heter, to gale jenter i 40-aarene. Glimrende! Vet du hvilken jeg mener?

Hm, nei. Vet ikke hvilken serie det skulle være.

To gale, engelske damer i 40årene? Høres ikke ut som det kommer opp mot S&S. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...