Gå til innhold

Damer i parforhold som barberer underlivet

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Barberte du deg også før du traff mannen din, eller har du begynt med det senere?

* ja, har gjort det siden jeg var 16 (10 år)

Hvis ja til det siste: Hvorfor?

* Synes det er penere, mer behagelig, og mer hygienisk.

Hva fikk deg til å endre syn på dette?

* Det var en jente i klassen min som gjorde det, hun brukte stringtruse også, noe som ikke var vanlig for ti år siden - og så fikk jeg lyst til å prøve. Gjorde det altså helt av eget initiativ, og har fortsatt med det siden.

Si gjerne hvor gammel du er og hvor lenge du har vært samboer/gift.

* Er 26, hadde samboer i tre år, har kjæreste nå. I løpet av de ti årene jeg har gjort dette, har jeg vært singel, hatt kjærester, og samboere.

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

10

• Prozak

8

• Anaïs

7

• amber sun

4

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor????!! En time (eller hvor lenge det naa varer) med klisjeer og taapeligheter!!! Og hun hovedpersonen, husker ikke navnet, men: AAAAARGHHHHHH!!!!!!

"med klisjeer og taapeligheter!!"

Tja...livet er en klisjé, så det er vanskelig å unngå. Tåpeligheter er en del av ting som har et element av humor i seg.

"...................................."

Annonse

Gjest velger å være anonym

Nei, jeg barberte meg ikke før jeg traff mannen min, kun bikinilinja da.

Det var vel kanskje mannen min som forslo at vi skulle gjøre det tror jeg og det var også han som barberte. Var over 20 år før jeg barberte meg.

Jeg er ikke barbert hele tiden, men synes dette kan være noe som setter en ekstra spiss en gang imellom.

Jeg bareberer bare rundt omkring, og lar det være igjen en dott.

Dette gjorde jeg før også ja.

Har forsøkt å barbere bort alt, men det var fryktelig ubehagelig. Stygt var det også.

"Har forsøkt å barbere bort alt, men det var fryktelig ubehagelig. Stygt var det også."

At det er ubehagelig kan jeg ikke nekte på. Men at det er stygt nekter jeg på - blånekter!!! :-)

".................................."

Gjest KariKruskakli

"Har forsøkt å barbere bort alt, men det var fryktelig ubehagelig. Stygt var det også."

At det er ubehagelig kan jeg ikke nekte på. Men at det er stygt nekter jeg på - blånekter!!! :-)

".................................."

Jo, det er stygt når det begynner å vokse ut.

To-dagers stubber og røde prikker der nede er ikke særlig delikat.

Jo, det er stygt når det begynner å vokse ut.

To-dagers stubber og røde prikker der nede er ikke særlig delikat.

To dagers stubber er ikke knallt, men stygt er det ikke. Røde nupper, altså betente hårrøtter, er selfølgelig ikke særlig pent. Men da har man enten veldig følsom hud, gjør det feil, eller gjør det for sjelden.

"...................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...