Gå til innhold

30-årsgave til god venn?

Anbefalte innlegg

Gjest gave til homsevenn?
Skrevet

Hva skal man finne på? Vi har vært kjempegode venner siden ungdomsskolen, og hang sammen 24/7 omtrent i flere år. Jeg kalte han "broren min" lenge, og foreldrene hans mente jeg var "datteren i huset" hjemme hos dem :)

Nå er jeg invitert i 30-årsdag, og har lyst til å finne på noe personlig og spesielt, som han vil sette pris på. Det bør ikke være altfor dyrt...

Han har er forresten gutte-gutt... jeg har altså ikke peiling på hva jeg skal finne på :)

Gjest gavetips
Skrevet

En bok om vin? Sengetøysett? Boblebad og myke håndklær? Blomstervase?

Skrevet

Hvis du har vært bestevenninne i alle år, vet du selvsagt bedre enn fremmede mennesker på dol hvilke interesser han har og hva han evt vil sette pris på.

Verktøy? Bøker? Opplevelser? Teknoduppeditt?

Gjest gave til homsevenn?
Skrevet

Hvis du har vært bestevenninne i alle år, vet du selvsagt bedre enn fremmede mennesker på dol hvilke interesser han har og hva han evt vil sette pris på.

Verktøy? Bøker? Opplevelser? Teknoduppeditt?

Tja... nei, egentlig ikke heller. Det har vært noen år med veldig lite kontakt også, mens vi har bodd på hver vår kant av landet.

Vi fant ut nå i helga at det er noe vi absolutt skal gjøre noe med fremover, så heretter håper jeg kontakten blir som den var igjen :)

Men gaveidé... må være noe personlig, men er helt fantasiløs akkurat nå.

Gjest picturegirl
Skrevet

Har du masse bilder liggende fra tiden dere har vært venner?

Da går det eventuelt an å lage en slags collage der du klipper ut bilder av han/dere og limer på et stort ark som du setter i en kul ramme.

Eller, om du tilfeldigvis kjenner noen som er veldig drevne på grafikk og sånt på data, få dem til å lage et stort bilde av han.

Jeg var en gang i en bursdag. Da fikk han i gave et stort portrettbilde av seg selv. Men når man gikk nærmere, så man at bildet var satt sammen av mange små, forskjellige firkanter. Og de firkantene var forskjellige bilder fra ungdomstiden.

Det er faktisk den stiligste gaven jeg noensinne har sett!!

Personlig og kreativ!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...