Gå til innhold

Konfirmasjonsgave....

Anbefalte innlegg

Gjest hvor mye?
Skrevet

Hvor stort beløp er vanlig å gi til konfirmasjonsgave?

Jeg er tante til ei som skal konfirmeres snart.

Skrevet

Som tante, og dersom du skal i selskapet ville jeg gitt 1000,-

Skrevet

Vi gir 800,- til niese/nevø.

1000,- hvis vi hadde vært fadder.

Skal i konf til sønnen til ei venninne, han får 500.-

Skrevet

200.

Det synes jeg var lite til konfirmasjonsgave å være fra en tante. Til jul og bursdag ligger vi på det nivået hos oss, men til konfirmasjonen tar vi i litt ekstra!

Som en tur til London f.eks! ;o)

Skrevet

Det synes jeg var lite til konfirmasjonsgave å være fra en tante. Til jul og bursdag ligger vi på det nivået hos oss, men til konfirmasjonen tar vi i litt ekstra!

Ja, Londontur skulle jeg gjerne gitt alle nieser og nevøer.

Hadde bare mine svigerinner latt være å yngle så fælt :-)

Etter hvert så blir det jo ørtåførti Londonturer, går ikke det, vet du..

Nå i mai for eksempel ville det blitt Londontur for tre.

Tru`kke det gitt :-)

Skrevet

Utrolig god idè til en fin gave! :)

Skrevet

Mellom 700,- og 1.000,- er passe

synes

Skrevet

Utrolig god idè til en fin gave! :)

Mmm. Men så var vi tre tanter som spleiset da. Kom hjem i går og tantisen var heeeelt i hundre! Konfirmasjonsgaven var mildest talt ekstremt vellykket! :o)

Ikke sikkert mora er like fornøyd, jentungen har nemlig bestemt at hun skal flytte dit bare hun blir gammel nok!

Skrevet

Mmm. Men så var vi tre tanter som spleiset da. Kom hjem i går og tantisen var heeeelt i hundre! Konfirmasjonsgaven var mildest talt ekstremt vellykket! :o)

Ikke sikkert mora er like fornøyd, jentungen har nemlig bestemt at hun skal flytte dit bare hun blir gammel nok!

Det synes jeg hun skal gjøre. ;) Mye man kan studere der, dah! :) Har angra flere ganger på at jeg ikke dro, jeg. Var kommet inn på skole der, men trakk meg. Nå er det liksom litt seint. ;)

Skrevet

Det synes jeg hun skal gjøre. ;) Mye man kan studere der, dah! :) Har angra flere ganger på at jeg ikke dro, jeg. Var kommet inn på skole der, men trakk meg. Nå er det liksom litt seint. ;)

Fjortisen min har som sin ultimate framtidsdrøm at hun skal bo i London, ha en kul, sentral leilighet og jobbe med media.

Når jeg antyder prisnivået på kule, sentrale leiligheter der, dukker det gjerne opp en rik engelskmann også.

Skrevet

Fjortisen min har som sin ultimate framtidsdrøm at hun skal bo i London, ha en kul, sentral leilighet og jobbe med media.

Når jeg antyder prisnivået på kule, sentrale leiligheter der, dukker det gjerne opp en rik engelskmann også.

Skal du ha en leilighet like ved Madam Tussauds koster den ca. £500.000.... Billig billig...

matildes mor
Skrevet

I vår familie er det ikke vanlig å gi så mye som 1000 kr til konfirmasjon.

Det avhengiger vel av økonomien din og hva forhold du egentlig har til niesa/nevøen.

Jeg ville gitt max 500 kr.

Skrevet

500 kr. til nevøer og nieser er vanlig hos oss. Faddere gir litt mere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...