Gå til innhold

Olava på Zia Teresa i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om Olava fremdeles jobber på Zia Teresa? Har tenkt meg dit en av dagene og bare lurte. :o) Han er jo bare vanvittig morsom!

Skrevet

Jeg tror han er pensjonist nå, men jeg er ikke helt sikker. Har ikke sett ham der på et par år.

Gjest godtmedlasagne
Skrevet

Han er ok han, men tipper han har slutta, da jeg ikke har sett han der på lenge.

Sist jeg var der når han jobba der dultet han i meg når han passerte og ga uttrykk for at jeg og han hadde relativ lik smak når det gjaldt mannfolk(jeg er dame), og at min bordkavaler ikke akkurat bød ham imot..........

Skrevet

Hvem er Olava?

Han som ligner på Pavarotti?

*Fnis* Nei, det er Benito, innehaveren. Olava var en av servitørene og han var mildest talt homse... :o) jeg er ikke sikker på om han het Olav egentlig, men han gikk i alle fall under navnet Olava.

Om jeg og eksen var der fikk jeg _null_ oppmerksomhet mens eksen min ble oppvartet på alle bauger og kanter - til min vanvittig store fornøyelse! :o)

Skrevet

*Fnis* Nei, det er Benito, innehaveren. Olava var en av servitørene og han var mildest talt homse... :o) jeg er ikke sikker på om han het Olav egentlig, men han gikk i alle fall under navnet Olava.

Om jeg og eksen var der fikk jeg _null_ oppmerksomhet mens eksen min ble oppvartet på alle bauger og kanter - til min vanvittig store fornøyelse! :o)

Han het Olaf, men ble kalt Olava bak hans rygg. Jeg har forøvrig samme erfaring som du med at mannen jeg var der med fikk all oppmerksomhet.

Skrevet

Han het Olaf, men ble kalt Olava bak hans rygg. Jeg har forøvrig samme erfaring som du med at mannen jeg var der med fikk all oppmerksomhet.

Husker en gang eksen og jeg tuslet nedover Nordre og ble vitner til at Olava kom oppover med en softis ihånda, Han traff en han kjente tydeligvis, rakte frem isen og spurte:"Skal du ha en sleik?" Vi hylte av latter i lange tider etterpå! :o)

Skrevet

Husker en gang eksen og jeg tuslet nedover Nordre og ble vitner til at Olava kom oppover med en softis ihånda, Han traff en han kjente tydeligvis, rakte frem isen og spurte:"Skal du ha en sleik?" Vi hylte av latter i lange tider etterpå! :o)

Han likte jo å leve ut alle myter om homser. :o)

Tror jeg hadde ledd lenge jeg også om jeg hadde sett det.

Skrevet

Han likte jo å leve ut alle myter om homser. :o)

Tror jeg hadde ledd lenge jeg også om jeg hadde sett det.

Eller da han så utover et velfyllt langbord, slengte med hånda på skikkelig homsevis og sa sukkersøtt:"Kos dokker bare!" ;o) Olava var stor! Og jeg tror nok han var fullt klar over oppnavnet sitt. :o)

Gjest @riele
Skrevet

Åh! Har ikke sett noe til han jeg, men han hørtes da søt ut :)

Benito er forøvrig kjempekoslig han også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...