Gjest dør av nysgjerrighet Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Fikk ikke med meg slutten på filmen, noen som vet hvordan den slutter? Så til der Brad og Anthony gikk sammen fra festen, men så måtte jeg dra bort... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Etter at de har gått forlater mannen med ljåen kroppen til mannen Brad først spilte, og hans store kjærlighet, datteren til Hopkins, finner han noe fortumlet der Brad og Anthony forsvinner til de evige jaktmarker. Det ligger i kortene at de lever lykkelig i alle sine dager, og at datteren forsto hele greia. Uten at det nevnes med ord. En utrolig vakker dame, denne datteren. Mannen med ljåen har en faen så god kvinnfolksmak. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Etter at de har gått forlater mannen med ljåen kroppen til mannen Brad først spilte, og hans store kjærlighet, datteren til Hopkins, finner han noe fortumlet der Brad og Anthony forsvinner til de evige jaktmarker. Det ligger i kortene at de lever lykkelig i alle sine dager, og at datteren forsto hele greia. Uten at det nevnes med ord. En utrolig vakker dame, denne datteren. Mannen med ljåen har en faen så god kvinnfolksmak. Byttet ikke Hopkins bort livet sitt mot at Brad Pitt og dama skulle få hverandre? Lenge sida jeg har sett filmen, men... 0 Siter
Gjest dør av nysgjerrighet Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Etter at de har gått forlater mannen med ljåen kroppen til mannen Brad først spilte, og hans store kjærlighet, datteren til Hopkins, finner han noe fortumlet der Brad og Anthony forsvinner til de evige jaktmarker. Det ligger i kortene at de lever lykkelig i alle sine dager, og at datteren forsto hele greia. Uten at det nevnes med ord. En utrolig vakker dame, denne datteren. Mannen med ljåen har en faen så god kvinnfolksmak. Ok, takker! Joda, hun var vel pen, men måten hun hele tida drev og knep igjen øynene for liksom å gi et sensuelt blikk var utrolig slitsomt. Liker naturlige damer bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.