Gjest noen som gidder? Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Var det isåfall bra? (fint der, mye å se, verdt å dra dit?...) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Shanghai er en fantastisk by - jeg har faktisk bodd der i tre måneder, og jeg stortrives der. Først og fremst er det byens rene størrelse og arkitektur som er det mest fantastiske. Kom deg opp i Jingha Towes og Oriental Tower - da får du virkelig se hvor stor byen er. Eller så har de en flott bevart gamleby - med trange smaug og gatemarkerder. Langs The Bund - strandpromenaden langs elva, så er det masse aktivitet fra tidlig morgen til sen kveld. Dansekurs, Thai Chi og fekting er bare noe av folkeaktiviteten. Ellers vil jeg også anbefale å ta en båttur ut på Yangtse Kiang (elva) - det er noen fantastiske dimmensjoner på den elva, og du ser faktisk ikke land når du er midt utpå! Stor opplevelse. God tur! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.