Gå til innhold

Barberer dere bort alt altså??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 202
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

38

• mrxx

34

• morsan

22

• amber sun

21

Mest aktive i denne tråden

Jeg er forsåvidt ledig i dag...

Jeg tenkte å være klar til nakensolingsesongen, må få med meg alle solstråler nå.

Hmm, det ble litt kort varsel gitt, leste jo meldingen din nesten ett døgn etter at du skrev den.

Jeg må få lenger frist og ikke minst mb nr. og adresse, så jeg finner deg. Det kan du bare hviske til meg her det:-)

Naken-bade-sesongen har ikke begynt ennå, det er litt for kaldt ennå, så vi har noen dager til på oss.

Annonse

Nå gir jeg meg ende over.

Denne barberingstråden vil jo ingen ende ta. ;o)

Dessuten tror jeg at disse to intimbarbererne må starte litt urbant, og det er jo logisk at det er i hovedstaden - før de legger ut på turné.

Så da blir jeg først i køen såh. (Hvis mrxx vil, da - og det tror og håper jeg ...) ;o)

Jeg kan være i hovedstaden på under to timer, er godt kjent der også.

Selvsagt får du behandling også:-)...spesielle ønsker?

Ja ikke sant? Kvalitet er viktig, særlig i et slikt marked hvor det er mange om (skam)benet:-)

Ikke noe mer du ønsker deg altså?

Tja, kanskje vi skal legge på litt ekstra moro når du først kommer den lange veien for å behandle oss?

De yrkesetiske reglene i denne nye salongen deres kan vel kanskje tøyes litt mer enn på andre arbeidsplasser?

;)

Tja, kanskje vi skal legge på litt ekstra moro når du først kommer den lange veien for å behandle oss?

De yrkesetiske reglene i denne nye salongen deres kan vel kanskje tøyes litt mer enn på andre arbeidsplasser?

;)

Helt enig, kan jo ikke kjøre så langt for så "lite", selv om det er verdt det. Litt ekstra moro bør legges inn. Man skal jo ha det moro på jobben har jeg hørt, det gir godt arbeidsmiljø:-)

Annonse

Helt enig, kan jo ikke kjøre så langt for så "lite", selv om det er verdt det. Litt ekstra moro bør legges inn. Man skal jo ha det moro på jobben har jeg hørt, det gir godt arbeidsmiljø:-)

Nettopp, hva gjør man ikke for et godt arbeidsmiljø? ;)

Særlig når alle involverte parter får fullt utbytte av moroa ;)

Det er rett og slett en vinn-vinn-situasjon!

Nettopp, hva gjør man ikke for et godt arbeidsmiljø? ;)

Særlig når alle involverte parter får fullt utbytte av moroa ;)

Det er rett og slett en vinn-vinn-situasjon!

Helt enig, man skal ha det moro på jobb.

Vinn, vinn ja, det skal jeg jaggu si det er. Jeg vil ha minst like stor glede av dette som du. Dette må være drømmejobben, rett og slett. Kribler etter å få begynt:-)

Jeg antar at det nok kan stemme. :)

Men - vi har ikke sett noe bilde, så det må være en doldame vi ikke vet om.

:)

Da må noen ha tatt ett bilde med skjult kamera, sånn snikfotografering. Ligget i buskene og lurt på meg:-)

Om så er så har de bare bilde av meg mens jeg står i skyggen, litt uklar og mørk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...