Gå til innhold

Barberer dere bort alt altså??

Anbefalte innlegg

Miss seventy

Det er store variasjoner på fitter, hva gjelder den rent estetiske faktoren. Nytelsesfaktoren er det imidlertid ikke så stor variasjon på.

Så under forutsetning av at det er mørkt i rommet, så kan jeg feie de fleste.

Sikker på at du ikke er litt skap-homo? hihi

Fortsetter under...

• Svar 202
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

38

• mrxx

34

• morsan

22

• amber sun

21

Mest aktive i denne tråden

Gjest jeremias

Det er store variasjoner på fitter, hva gjelder den rent estetiske faktoren. Nytelsesfaktoren er det imidlertid ikke så stor variasjon på.

Da har jo du et fortrinn i forhold til dama som synes du har for liten penis, for da hjelper det ikke å slå av lyset....

"Det er store variasjoner på fitter, hva gjelder den rent estetiske faktoren."

Prøv å holde tunga rett i munnen nå: Det er potensiell stor forskjell på hva du og en tilfeldig valgt annen person synes er pent.

"....................................."

Annonse

Gjest @riele

Glattbarbert ja, jeg liker ikke å ha stripe/dott.

Ærlig talt synes jeg ikke tredagersbusk er så grusomt jeg...kanskje fordi jeg har blonde kjønnshår, men det kan uansett ikke sammenlignes med full busk altså.

Og som alle andre sier, vedlikehold tar ikke lang tid og når det er en innarbeidet vane tenker du ikke særlig mye over det egentlig...

Jeg for min del syns det ser teitere ut med en stripe enn helt glatt.

Jeg stusset trekanten og barberte resten i alle år, nå tar jeg alt.

"Jeg stusset trekanten og barberte resten i alle år, nå tar jeg alt."

Man lærer med tiden :-)

"..............................."

Gjest Kan ikke ta alt

Det tar cirka 30 sekunder å barbere det hver dag, så så lenge man har 30 sek til rådighet vil jeg ikke si det er noe problem å holde det glatt og fint hele tiden.

Jeg tar så mye jeg kan uten å bli stikkete.Jeg kan ikke ta alt fordi jeg har kraftig hårvekst. Når jeg shaver beina, er de ikke glatte mer enn et døgn. Huff jeg sliter nok som det er med å holde resten av kroppen i orden. Skulle gjerne ha fjernet ALT unntatt på hodet!

Annonse

Gjest Elextra

Lurer på om jeg skal begynne som barberer. Sånn muse-barberer, det hadde jaggu vært en fin jobb. Hadde helt sikkert gledet meg stort til hver arbeidsdag. Ikke sikkert jeg hadde tatt ut ferie en gang:-)

Markedet er jo stort.

Du kan jo søke jobb her?

http://www.humor911.com/art.aspx?artID=582

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...