Gå til innhold

Barberer dere bort alt altså??

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Jeg er visst helt utenfor. Det må tydeligvis være langt vanligere å barbere bort det meste enn jeg har vært klar over. Her ser jeg jo de mest respektable piker si de gjør det nærmest hver dag? ;)

Selv har jeg bare barbert bort det meste noen få ganger (og har også fått hjelp til det :-), men gjør det ikke fast.

Jeg har følt meg ganske kinky når jeg har barbert meg nedentil (altså mer enn bare kanten), men det er vel bare fordi jeg er så gammeldags ;)

Fortsetter under...

• Svar 202
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

38

• mrxx

34

• morsan

22

• amber sun

21

Mest aktive i denne tråden

Jeg er visst helt utenfor. Det må tydeligvis være langt vanligere å barbere bort det meste enn jeg har vært klar over. Her ser jeg jo de mest respektable piker si de gjør det nærmest hver dag? ;)

Selv har jeg bare barbert bort det meste noen få ganger (og har også fått hjelp til det :-), men gjør det ikke fast.

Jeg har følt meg ganske kinky når jeg har barbert meg nedentil (altså mer enn bare kanten), men det er vel bare fordi jeg er så gammeldags ;)

Det er vel ikke nødvendigvis slik at det er et representativt utvalg som svarer på disse trådene, da! ;-)

Du selv, da?

Du kommenterer heller andres eventuelle barbering? ;)

Jeg kjenner meg igjen i din beskrivelse av deg selv! :-)

Og jeg er i grunnen fornøyd med det, selv om man her inne får inntrykk av at man umulig kan ha noe særlig til sexliv hvis man går rundt og er _sånn_! *he he*

Gjest Elextra

Jeg kjenner meg igjen i din beskrivelse av deg selv! :-)

Og jeg er i grunnen fornøyd med det, selv om man her inne får inntrykk av at man umulig kan ha noe særlig til sexliv hvis man går rundt og er _sånn_! *he he*

Ja, man får jo inntrykk av at man blir ansett svært urenslig, ustelt og i hvertfall uappetittelig om man har de minste fjoner mellom bena.

Tror faktisk jeg barberer meg mer/oftere enn de fleste av mine venninner.

Ja, man får jo inntrykk av at man blir ansett svært urenslig, ustelt og i hvertfall uappetittelig om man har de minste fjoner mellom bena.

Tror faktisk jeg barberer meg mer/oftere enn de fleste av mine venninner.

Så lenge en selv og partneren er fornøyd med tingenes tilstand, så er det ingen grunn til å endre dette fordi om andre mennesker har andre preferanser! ;-)

Annonse

Miss seventy

Så lenge en selv og partneren er fornøyd med tingenes tilstand, så er det ingen grunn til å endre dette fordi om andre mennesker har andre preferanser! ;-)

Nei, men forandring fryder ikke sant? Moro å prøve nye ting da, er godt mulig man kan trives med dem også:)

Gjest Elextra

Sa jeg at partneren min var fornøyd?

Han hadde nok foretrukket at jeg barberte meg langt oftere. Men må ikke skjemme ham bort helt, heller ;).

Nei, men forandring fryder ikke sant? Moro å prøve nye ting da, er godt mulig man kan trives med dem også:)

Been there - done that! Kommer sikkert til å gjøre de igjen innimellom, men ikke som en fast løsning.

Med mindre det skulle bli en utskiftning på partnerfronten, da, hvis det er slik at dette med å være barbert også er så vanlig i _min_ aldersgruppe! :-)

Miss seventy

Sa jeg at partneren min var fornøyd?

Han hadde nok foretrukket at jeg barberte meg langt oftere. Men må ikke skjemme ham bort helt, heller ;).

Er det ikke bedre at han er litt bortskjemt enn at han går helt lei?

Man skal ikke undervurdere det å ta vare på utseendet sitt selv om man er i et "sikkert" forhold.

:)

Gjest Elextra

Er det ikke bedre at han er litt bortskjemt enn at han går helt lei?

Man skal ikke undervurdere det å ta vare på utseendet sitt selv om man er i et "sikkert" forhold.

Jeg _visste_ at noen ville svare noe slikt.

Jeg er ikke uenig. Men - med to barn og minimal tid på badet begrenser det seg selv. Og - jeg må innrømme at jeg nyter litt variasjonen også (og det tror jeg faktisk min mann også gjør). Var tross alt ikke barbert da han traff meg.

Jeg er ikke uenig. Men - med to barn og minimal tid på badet begrenser det seg selv. Og - jeg må innrømme at jeg nyter litt variasjonen også (og det tror jeg faktisk min mann også gjør). Var tross alt ikke barbert da han traff meg.

"Jeg _visste_ at noen ville svare noe slikt."

Nettopp derfor unngår jeg helst å si for mye her inne, men du klarte å få meg til å komme ut av skapet! *he he*

For man er nesten en pariakaste her inne hvis man ikke barberer daglig! ;-)

Annonse

"Men - med to barn og minimal tid på badet begrenser det seg selv."

Tid? Det tar max 30sekunder i dusjen ;)

Bare for å nevne at det faktisk ikke tar så lang tid som mange tror.

Been there - done that! Kommer sikkert til å gjøre de igjen innimellom, men ikke som en fast løsning.

Med mindre det skulle bli en utskiftning på partnerfronten, da, hvis det er slik at dette med å være barbert også er så vanlig i _min_ aldersgruppe! :-)

Hva nøyaktig - sånn circa, mener jeg - ER din aldersgruppe?

"................................."

Lurer på om jeg skal begynne som barberer. Sånn muse-barberer, det hadde jaggu vært en fin jobb. Hadde helt sikkert gledet meg stort til hver arbeidsdag. Ikke sikkert jeg hadde tatt ut ferie en gang:-)

Markedet er jo stort.

Det hadde utvilsomt vært mindre og mindre spennende og morsomt etterhvert :-)

"......................................"

Hva nøyaktig - sånn circa, mener jeg - ER din aldersgruppe?

"................................."

Det gidder jeg ikke å si, for da skal alltids noen komme å påstå at "det er da heeeelt vanlig" og "du får sikkert ikke en ny partner uten å være barbert, for alle gjør jo bare dette nå, altså"

Akkurat som folk her inne sier "det er da såååå fort gjort å barbere seg" eller "det går da bare ikke AN å ha sex uten å være barbert" og bla bla bla.

Det gidder jeg ikke å si, for da skal alltids noen komme å påstå at "det er da heeeelt vanlig" og "du får sikkert ikke en ny partner uten å være barbert, for alle gjør jo bare dette nå, altså"

Akkurat som folk her inne sier "det er da såååå fort gjort å barbere seg" eller "det går da bare ikke AN å ha sex uten å være barbert" og bla bla bla.

Nei, nei - tull og tøys. (dessuten tror jeg du har nevnt det tidligere, uten at jeg orker å lete i blinde blant gamle innlegg).

Hvorvidt det er vanlig eller ikke i forskjellige aldersgrupper er ikke så veldig interessant. Om man barberer seg eller ikke har sannsynligvis minimalt å si når det gjelder sjansen for å finne en kjæreste - de aller fleste setter ikke "kvalitetsstempel" ut i fra slike faktorer.

Grunnen til at jeg spurte var ikke annet enn ren nyskjerrighet, og for å sette rammer rundt det i mitt eget hode. Jeg er ganske sikker på at det er mindre vanlig (hvor vanlig vil jeg ikke prøve å gjette på) å barbere seg fra en viss alder og oppover. Det er jo det som gjør det ekstremt(!) sexy med ei godt voksen dame som er barbert - selv om hun sikkert utvilsomt er ekstremt sexy ubarbert også :-)

"..................................."

Nei, nei - tull og tøys. (dessuten tror jeg du har nevnt det tidligere, uten at jeg orker å lete i blinde blant gamle innlegg).

Hvorvidt det er vanlig eller ikke i forskjellige aldersgrupper er ikke så veldig interessant. Om man barberer seg eller ikke har sannsynligvis minimalt å si når det gjelder sjansen for å finne en kjæreste - de aller fleste setter ikke "kvalitetsstempel" ut i fra slike faktorer.

Grunnen til at jeg spurte var ikke annet enn ren nyskjerrighet, og for å sette rammer rundt det i mitt eget hode. Jeg er ganske sikker på at det er mindre vanlig (hvor vanlig vil jeg ikke prøve å gjette på) å barbere seg fra en viss alder og oppover. Det er jo det som gjør det ekstremt(!) sexy med ei godt voksen dame som er barbert - selv om hun sikkert utvilsomt er ekstremt sexy ubarbert også :-)

"..................................."

Godt voksen dame. du liksom!! Det er mer slik som moren min, det! *S*

Fortsatt så er jeg da bare i tredveårene! *hrmpf*

Og jeg har hatt samme partner siden åttitallet, og forhåpentligvis beholder jeg ham i overskuelig fremtid! :-)

Jeg tror ikke for alvor at man under nehver omstendighet MÅ være glatt for å få seg kjæreste, men det er jo enkelte her inne som er nokså kategoriske på dette området.

Og husker du den tråden her om han som skulle ha analsex på en one-night stand, og som ble sjokkert over at dama hadde hår i rumpa! *ha ha*

Godt voksen dame. du liksom!! Det er mer slik som moren min, det! *S*

Fortsatt så er jeg da bare i tredveårene! *hrmpf*

Og jeg har hatt samme partner siden åttitallet, og forhåpentligvis beholder jeg ham i overskuelig fremtid! :-)

Jeg tror ikke for alvor at man under nehver omstendighet MÅ være glatt for å få seg kjæreste, men det er jo enkelte her inne som er nokså kategoriske på dette området.

Og husker du den tråden her om han som skulle ha analsex på en one-night stand, og som ble sjokkert over at dama hadde hår i rumpa! *ha ha*

"Og husker du den tråden her om han som skulle ha analsex på en one-night stand, og som ble sjokkert over at dama hadde hår i rumpa!"

Jepp. Og han idioten som mente at ingen damer hadde disse små hårene rundt brystvortene - og ihvertfall ikke noen av de han kjente :-)

Men når det gjelder hår, så er det vel egentlig bare SDD her inne som har uttalt seg om at han finner det avtennende. Ellers er det jo mer snakk om hva man foretrekker, ikke at man ikke orker noe annet.

"................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...