Gå til innhold

Barberer dere bort alt altså??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 202
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

38

• mrxx

34

• morsan

22

• amber sun

21

Mest aktive i denne tråden

Ja, man får jo inntrykk av at man blir ansett svært urenslig, ustelt og i hvertfall uappetittelig om man har de minste fjoner mellom bena.

Tror faktisk jeg barberer meg mer/oftere enn de fleste av mine venninner.

Da legger du for mye i noen få uttalelser av en liten håndfull personer. Så vidt jeg har sett har ingen påstått noe slikt - det er kun snakk om preferanser.

(jeg har forøvrig sagt hva jeg mener om barbering eller ikke barbering :-)

"..................................."

Gjest rosa73

Jeg sa: Hvis du har noe du kan argumentere for, så må du gjerne prøve. Det siste svaret fra deg viser jo at du ikke har det, og man må bare konstantere med fakta. Og å forsøke å rakke ned på meg personlig har ingen effekt overhodet (bare så du slipper å skrive oppgulp til ingen nytte).

".................................."

Ditto

Du har et poeng, men det vokser jo ut igjen og noen sier sågar at de gjør det hver dag. Disse vil jo få sterke rabatter hos oss.

Dere må ikke bare favorisere hovedstaden. Hva med filialer i andre deler av landet? Dere kan jo reise rundt, hehe

;)

Annonse

Dere må ikke bare favorisere hovedstaden. Hva med filialer i andre deler av landet? Dere kan jo reise rundt, hehe

;)

Selvsagt, her er vi åpne for alt hva jentene måtte ønske. Du kan bare sette deg opp på liste så kommer vi, eller helst jeg da:-)

Hvis majoriteten av kvinnene der er glattbarberte, så spørs det om jeg ikke bør dra dit litt oftere, ja :-) (du får tipse meg om bra opplukk-steder)

"..................................."

...men det hender de har på seg badeklær der hvor du vanker....:)

Annonse

Selvsagt, her er vi åpne for alt hva jentene måtte ønske. Du kan bare sette deg opp på liste så kommer vi, eller helst jeg da:-)

"Du kan bare sette deg opp på liste så kommer vi, eller helst jeg da:-) "

Det ser ut til at dere må dele på jobben, siden dere begge nå tilbyr hjemmebesøk og greier.

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...