Gå til innhold

Barberer dere bort alt altså??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 202
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

38

• mrxx

34

• morsan

22

• amber sun

21

Mest aktive i denne tråden

"Du kan bare sette deg opp på liste så kommer vi, eller helst jeg da:-) "

Det ser ut til at dere må dele på jobben, siden dere begge nå tilbyr hjemmebesøk og greier.

;)

Joda, vi skal dele kundene likt. Jeg får alle de lekre og deilige, han tar alle de andre. Godt og rettferdig delt dette skjønner du:-)

Annonse

Joda, vi skal dele kundene likt. Jeg får alle de lekre og deilige, han tar alle de andre. Godt og rettferdig delt dette skjønner du:-)

Da er det bare å se fram til første besøk, da ;)

Og hvilken måned kan vi i vest glede oss til hjemmebesøk og behandling av mrxx og Prozak?

Cecily og jeg har begynt køen...

;)

Da er det bare å se fram til første besøk, da ;)

Og hvilken måned kan vi i vest glede oss til hjemmebesøk og behandling av mrxx og Prozak?

Cecily og jeg har begynt køen...

;)

Altså....det er bare jeg som skal ta de lekre og deilige jentene, derfor er det kun jeg som kommer vestover.

Hadde tenkt på juli, men synes det er veldig lenge å vente, jeg gleder meg jo. Jeg tror det må bli opp til jentene selv å bestemme.

Jeg er lydhør for alle forslag:-)

Altså....det er bare jeg som skal ta de lekre og deilige jentene, derfor er det kun jeg som kommer vestover.

Hadde tenkt på juli, men synes det er veldig lenge å vente, jeg gleder meg jo. Jeg tror det må bli opp til jentene selv å bestemme.

"Altså....det er bare jeg som skal ta de lekre og deilige jentene, derfor er det kun jeg som kommer vestover."

Å, sånn å forstå. Da får vi vente på deg, da ;)

"Hadde tenkt på juli, men synes det er veldig lenge å vente, jeg gleder meg jo. Jeg tror det må bli opp til jentene selv å bestemme."

Jepp, juli er altfor lenge til. Jeg tenker vi sier en måned eller to før det, jeg. Og vi gleder oss til besøk med behandling i toppklassen, vi også *S*

Hva med mai/juni?

;)

Hvorfor er ikke du på dolgalleriet, forresten?

Har bare sett Prozak der, jeg.

Jeg er nemlig veldig nysgjerrig på hvem den mystiske mrxx egentlig er ;)

Annonse

Mary Poppins

Er du også?

Jeg er kjempe nysjerrig på hvem han er jeg og!

Vi får jobbe med å overtale han til å bli med! :)

"Altså....det er bare jeg som skal ta de lekre og deilige jentene, derfor er det kun jeg som kommer vestover."

Å, sånn å forstå. Da får vi vente på deg, da ;)

"Hadde tenkt på juli, men synes det er veldig lenge å vente, jeg gleder meg jo. Jeg tror det må bli opp til jentene selv å bestemme."

Jepp, juli er altfor lenge til. Jeg tenker vi sier en måned eller to før det, jeg. Og vi gleder oss til besøk med behandling i toppklassen, vi også *S*

Hva med mai/juni?

;)

Vi har delt kundene rettferdig mellom oss skjønner du.

Jeg tar de lekre og deilige og han resten:-)

Enig med deg, juli er altfor lenge. Vi tar det i mai, bestem dato du:-)

Lover topp behandling, du kommer ikke til å angre, 3 års garanti:-)

Hvis jeg hadde stått i dolgalleriet, hadde jeg jo ikke vært så mystisk vet du:-)

Men mange tror jeg er mørk, men det er jeg ikke, kaster bare mørke skygger:-)

IngenLurerDenneGutten

Hvis jeg hadde stått i dolgalleriet, hadde jeg jo ikke vært så mystisk vet du:-)

Men mange tror jeg er mørk, men det er jeg ikke, kaster bare mørke skygger:-)

Jeg har jo sett deg - du har ikke et hårstrå, oppå huet altså:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...