Gå til innhold

Barberer dere bort alt altså??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 202
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

38

• mrxx

34

• morsan

22

• amber sun

21

Mest aktive i denne tråden

Er du også?

Jeg er kjempe nysjerrig på hvem han er jeg og!

Vi får jobbe med å overtale han til å bli med! :)

Det må vi gjøre, MP. ;)

Jeg har lurt lenge på hvordan den mystiske mrxx ser ut, og var også overbevist om at han var mørk. Det var han altså ikke.

Jeg stemmer for at han skal overtales til å bli med i galleriet, så vi får tilfredsstilt nysgjerrigheten vår.

Stiller du i køen med meg og cecily når han kommer vestover, forresten? ;)

Vi har delt kundene rettferdig mellom oss skjønner du.

Jeg tar de lekre og deilige og han resten:-)

Enig med deg, juli er altfor lenge. Vi tar det i mai, bestem dato du:-)

Lover topp behandling, du kommer ikke til å angre, 3 års garanti:-)

Topp behandling med 3års garanti...hva mer kan man ønske seg?

Blir jo rent våryr av forventningen ;)

Det må vi gjøre, MP. ;)

Jeg har lurt lenge på hvordan den mystiske mrxx ser ut, og var også overbevist om at han var mørk. Det var han altså ikke.

Jeg stemmer for at han skal overtales til å bli med i galleriet, så vi får tilfredsstilt nysgjerrigheten vår.

Nå gir jeg meg ende over.

Denne barberingstråden vil jo ingen ende ta. ;o)

Dessuten tror jeg at disse to intimbarbererne må starte litt urbant, og det er jo logisk at det er i hovedstaden - før de legger ut på turné.

Så da blir jeg først i køen såh. (Hvis mrxx vil, da - og det tror og håper jeg ...) ;o)

Annonse

Mary Poppins

Det må vi gjøre, MP. ;)

"Stiller du i køen med meg og cecily når han kommer vestover, forresten? ;)"

Å ja!! jeg gleder meg!

Altså....det er bare jeg som skal ta de lekre og deilige jentene, derfor er det kun jeg som kommer vestover.

Hadde tenkt på juli, men synes det er veldig lenge å vente, jeg gleder meg jo. Jeg tror det må bli opp til jentene selv å bestemme.

Jeg er lydhør for alle forslag:-)

Du får ta deg av mesteparten av arbeidet, du da. Så sitter jeg og fakturerer.

(imidlertid er det et par av damene herfra jeg forlager å betjene selv - og jeg er villig til å sloss for det :-)

"..................................."

Du får ta deg av mesteparten av arbeidet, du da. Så sitter jeg og fakturerer.

(imidlertid er det et par av damene herfra jeg forlager å betjene selv - og jeg er villig til å sloss for det :-)

"..................................."

Flott, da kan jeg ofre meg og barbere jentene. Fakturering er tross alt veldig viktig, så bra du tar den saken.

Ok, tar du faktureringen så kan du få noen utvalgte jenter selv:-) Jeg er grei slik.

Annonse

Da må du også være tilgjengelig!

Jeg er tilgjengelig! Så til de grader også ;)

Så - ingen sniking i køen. Jeg er veldig gira på denne her behandlingen.

Kanskje vi kan plusse på med litt anna moro, også *s*

Tror nok vi kunne få til litt av hvert, ikke sant?

;)

Det ordner vi glatt, ikke noe problem. Som jeg sa til amber'n, vi har delt kundene likt for å være rettferdige, jeg tar alle de lekre og deilige jentene, han de andre. Hvem av oss skal komme?

"Det ordner vi glatt" burde være et bra navn på bedriften :-)

*Summer opp på veggen igjen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...