Gjest Baremager Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Danmark er et foregangsland. Nå er det slutt med bare mager og å vise g-strengen for læreren. http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=565498/ 0 Siter
flisa Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Tøys og tull, dette er en mote som snart blir til en annen. Hva er de redd for? 0 Siter
ariadne Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 "Nå er det slutt med bare mager og å vise g-strengen for læreren." Det var på tide - det er en uting at lærerne viser g-strengen. Helt seriøst: Datteren min sin klasse hadde lærerstudenter i 8 uker, og to av de kvinnelige studentene gikk med lave bukser og g-strengen framme. Elevene likte det dårlig. 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Selv om lærere skal holde seg i skinnet, så er det jo greit at de ikke fristes heller, da.. 14åringene er sikkert litt strammere enn 60-åringen som venter hjemme.. Har selv gått på skole hvor det ikke var lov å vise magen, eller å ha hull i ørene (!), og fant ikke det problematisk.. Det med hull i ørene var litt teit, men det ser bare teit ut å vise magen i tide og utide.. Ikke skyld bare på gutta når det gjelder den lave debut-alderen, i alle fall.. 0 Siter
flisa Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Selv om lærere skal holde seg i skinnet, så er det jo greit at de ikke fristes heller, da.. 14åringene er sikkert litt strammere enn 60-åringen som venter hjemme.. Har selv gått på skole hvor det ikke var lov å vise magen, eller å ha hull i ørene (!), og fant ikke det problematisk.. Det med hull i ørene var litt teit, men det ser bare teit ut å vise magen i tide og utide.. Ikke skyld bare på gutta når det gjelder den lave debut-alderen, i alle fall.. MENER du dette? - MENER du at en lærer må STYRE seg? Tror du de som har en ledre kone går av hengslene fordi om de ser en fjortisnavle? 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 MENER du dette? - MENER du at en lærer må STYRE seg? Tror du de som har en ledre kone går av hengslene fordi om de ser en fjortisnavle? Egentlig ikke, men det går jo an å tenke sånn også.. Skrev jeg ikke at det ikke burde være slik? Eller.. hmm.. var kanskje litt segen.. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Denne regelen har vært blant personalet på min skole lenge. Ikke vise bar overkropp,være bare i bh eller vise fram rumpa. har ikke noe imot denne regelen jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.