Gå til innhold

Sammen med minstemann

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke moren hans

Jeg er sammen med minstemann, og mors lille bortskjemte gutt. Han takler ikke motgang, og blir fort satt ut. Sutrer og tror livet er sjebnebestemt og at han ikke kan gjøre noe med tingene.

Blir fort utslitt av små mengder husarbeid og ansvar. Holder for så vidt avtaler,men surrer sliten rundt etter å ha laget middag og klager.

Har sagt dette direkte til ha. Han er også negativ dersom ikke alt går som han ønsker.

Er dritt lei, vil han skal få guts og ta ansvar. Noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181524-sammen-med-minstemann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cilimor

Vet ikke om jeg har noen bestemte tips, men søstra mi gifta seg med en sånn en type.

Det var jo helt greit det føt han opplevde sin livs første motbakke (sykdom) og de fikk barn. Søstra mi sier det stadig vekk at det var det dummeste ho noen gang har gjort var å gifte seg med en mammadalt som har fått alt opp i hendene hele tiden.

Ho sliter seg rett og slett ut. To barn med store behov, alt husarbeid alene, full jobb og alt som skal gjøres av vedlikehold. Enten gjør ho det ellers kommer svigermor opp tar over sånn at gullegutten skal slippe. "STAKKARS"

Jeg hadde ikke gidda brukt mye tid på en som allerede viser sånne svakheter i forhold til hva du ønsker. Greit at en må jobbe med ethvert samliv, men når det spriker så til de grader fra starten av hadde jeg latt ham flytte tilbake til mor...

Ellers må du sette hardt mot hardt og ikke gi deg før han skjerper seg veldig.

Lykke til

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...