Gå til innhold

ett viktig og ett mindre viktig spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest nesten gitt opp..

begynner med d viktige: går d ann å få klamydia når jeg har hatt fast partner i over 2 år, og han var den første min og jeg den første hans? og uten utroskap.. :)

har også litt problemer med sexlysten min.. :( snakker med venninner osv. og det virker som om alle har d såååå bra, og at sex er sååå godt, men jeg føler egentlig at d er litt oppskrytt.. derfor trenger jeg tips for å piffe opp sexlivet..!! tar imot alle tips! gode bøker osv..

går på p-piller; trionetta, og har tenkt på om d kanskje er dem som gjør d..? har hatt andre merker også, men husker ikke om jeg gikk på dem da jeg en gang hadde mer sexlyst enn d jeg har nå.. hehe.. dette er jo egentlig et viktig spørsmål for meg å få svar på også da.. ;)

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ikke slutt på pillene med en gang

Spørsmål 1: Nei, klamydia er bare seksuelt overførbart, så en av dere må ha hatt en annen partner.

Spørsmål 2: ikke slutt på pillene før du har snakket med legen. Skal du bytte til andre piller er det best å gå rett over på nytt pillemerke, uten ekstra pause fra de forrige.

Er det risiko for smitte av kjønnsykdommer ville jeg brukt kondomer (i tillegg). det finnes sykdommer som er enda værre enn klamydia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...