Gå til innhold

Analsex for første gang, hva gjør vi?

Anbefalte innlegg

Gjest chieftec

Jeg en er gutt på 19 år som er sammen med en jente på 16. Vi har nå vært sammen i 2 år og sexlivet vårt er helt utrolig. Har prøvd litt forskjellig når det gjelder stillinger, oralsex og lignende, men nå merker vi begge at tiden er inne for analsex. Har prøvd å slikket henne i rumpa nå i det siste og jeg skal si hun liker det. Jeg lurer derfor på: Hvordan skal vi gå fram når jeg skal ha penis inn i analen?

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Du bør begynne rolig. Når du slikker henne kan du først leke deg med tunga, ikke bare rundt anus, men over kjønnet, rundt i området, mens du også bruker fingrene aktivt. Stryker henne, erter henne, fingrer henne, og når du føler hun er klar erter du henne bak der med en finger. Du fukter den så i hennes safter, for hun er naturligvis allerede våt, og etter hvert lar du fingeren så vidt åpne opp. Ikke press hardt. Bruk tid. Det går etter hvert av seg selv. Den smetter inn. Etter hvert lengre inn. Men ta det rolig. Det er viktig.

Når du etter en stund vil prøve deg med penis bør du sørge for å ta det veldig rolig, og også benytte deg av glidekrem. Den kan du naturligvis, og med fordel, også bruke når du bruker fingeren bak der. Kanskje du klarer en finger til også.

Analsex skal ikke være vondt, så dere må bruke tid, hun må slappe av, og når du går for penetrering med penis må du ikke bare dytte på. Forsiktig, så vidt innenfor, og lytt til henne.

Bruk mye glidekrem.

Så går det egentlig av seg selv.

Men som Mary sier: Søk på analsex. Det diskuteres her daglig.

Gjest chieftec

Du bør begynne rolig. Når du slikker henne kan du først leke deg med tunga, ikke bare rundt anus, men over kjønnet, rundt i området, mens du også bruker fingrene aktivt. Stryker henne, erter henne, fingrer henne, og når du føler hun er klar erter du henne bak der med en finger. Du fukter den så i hennes safter, for hun er naturligvis allerede våt, og etter hvert lar du fingeren så vidt åpne opp. Ikke press hardt. Bruk tid. Det går etter hvert av seg selv. Den smetter inn. Etter hvert lengre inn. Men ta det rolig. Det er viktig.

Når du etter en stund vil prøve deg med penis bør du sørge for å ta det veldig rolig, og også benytte deg av glidekrem. Den kan du naturligvis, og med fordel, også bruke når du bruker fingeren bak der. Kanskje du klarer en finger til også.

Analsex skal ikke være vondt, så dere må bruke tid, hun må slappe av, og når du går for penetrering med penis må du ikke bare dytte på. Forsiktig, så vidt innenfor, og lytt til henne.

Bruk mye glidekrem.

Takker og bukker :)

Annonse

Mary Poppins

Rart det aldri er jenter som stiller slike spørsmål? kan det ha noen sammenheng med at de ikke er så keene på det.

Skulle tro at spesielt en 16 årig jente ikke er det, hvertfall..

Jeg synes jeg ser ofte jenter stille spørsmål om analsex jeg...

Gjest chieftec

Rart det aldri er jenter som stiller slike spørsmål? kan det ha noen sammenheng med at de ikke er så keene på det.

Skulle tro at spesielt en 16 årig jente ikke er det, hvertfall..

Svar til golina: synes at ei 16-årig jente er voksen nok til å ta sånne avgjørelser selv.

Gjest chieftec

Er det nå jeg ikke skal moralisere om hvor ille det er å være 17 år og sammen med ei på 14...?

"...................................."

Tenkte meg at det ville dukke opp er aldersspørsmål her, men da får jeg være så klassisk å si at "kjærlighet kjenner ingen alder" :)

Tenkte meg at det ville dukke opp er aldersspørsmål her, men da får jeg være så klassisk å si at "kjærlighet kjenner ingen alder" :)

Og da er jeg så "klassisk" at jeg sier: Ingen unnskyldning for barnerov.

"....................................."

Annonse

Svar til golina: synes at ei 16-årig jente er voksen nok til å ta sånne avgjørelser selv.

En 16-åring er ikke voksen i det hele tatt - heller ikke en 19-åring, for den saks skyld. Men man er myndig over sitt eget seksualliv, så akkurat det er det ingenting å si på.

"..................................."

Bruk mye glidekrem.

Mye dumme svar her!!! Han ba om hjelp, ikke drittkasting. såvidt jeg kunne se så var det kun en som svarte på spørmålet. Og hva er vel 19 til 16 for en alderforskjell!. Jeg er 40, dame er 21 ! Som sagt,kjærligheten kjenner ingen grenser.

En ting til deg som er innhaver av innlegget- Det der med at damen må lære å slappe av er viktig. Om ikke så strammer hun der bak og da må du ikke presse på. Når hun puster ut, da åpner det seg bedre.

Mye dumme svar her!!! Han ba om hjelp, ikke drittkasting. såvidt jeg kunne se så var det kun en som svarte på spørmålet. Og hva er vel 19 til 16 for en alderforskjell!. Jeg er 40, dame er 21 ! Som sagt,kjærligheten kjenner ingen grenser.

En ting til deg som er innhaver av innlegget- Det der med at damen må lære å slappe av er viktig. Om ikke så strammer hun der bak og da må du ikke presse på. Når hun puster ut, da åpner det seg bedre.

"Og hva er vel 19 til 16 for en alderforskjell!. Jeg er 40, dame er 21 ! Som sagt,kjærligheten kjenner ingen grenser."

Tja...hvis du var sammen med "dama" di når du var34, så blir det akkurat det man reagerer på. Det er faktisk straffbart med fengsel, selv om det sjelden straffes hardt hvis det ikke er mer enn 2-3 års aldersforskjell.

".................................."

"Og hva er vel 19 til 16 for en alderforskjell!. Jeg er 40, dame er 21 ! Som sagt,kjærligheten kjenner ingen grenser."

Tja...hvis du var sammen med "dama" di når du var34, så blir det akkurat det man reagerer på. Det er faktisk straffbart med fengsel, selv om det sjelden straffes hardt hvis det ikke er mer enn 2-3 års aldersforskjell.

".................................."

eeeeeee, tror du er litt ute nå!!!

Gjest bestem deg

http://www.doktoronline.no/section/nosection/?action=forum&urlForum=4

var ikke dama di 20 da?

Gjest bestem deg

Sikkert hatt bursdag nettopp;o)

Her er en link direkte til innlegget:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2547090

Var ikke begge skrevet 19. april?

Jeg er 40, dame er 21. skrevet 19/4-2005 klokken 20:58

Hun er bare 20, jeg 19 år eldre. Skrevet 19/4-2005 klokken 21:06

Dem hadde bursdag begge to, og mistet da ett år hver. Tøft!

Ja, jeg har lite å gjøre nå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...