Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 24 år som har bodd i Oslo i litt over et år siden jeg studerer her. Jeg har skaffet meg en ny vennegjeng her. For en stund siden var jeg på nachspiel sammen med venninner og noen jeg ikke kjente og vi endte opp med gruppesex! Vi var ikke så fulle at vi ikke visste hva vi gjorde, og noen av dem hadde gjort det før. Det startet sakte med at flere par begynte å kline heftig sammen. Alle som var der var single. Noen bare lå med den de klina med, mens andre hadde gruppesex. Alt foregikk i stua, så alle så hva alle gjorde. Jeg så på først men ble etterhvert med, og hadde bl.a. trekant. Alle gutta brukte kondom, og det var ikke noe stress over det: ikke noe kø puling. Jeg synes det var skikkelig frigjørende og deilig å få oppmerksomhet fra flere gutter på en gang. Siden jeg har en ny vennegjeng i Oslo er jeg ikke så redd for rykter og har ikke hørt noe om det ennå heller. Er det noen andre jenter som har erfaring med dette? Hva skjedde da? Jeg tror ikke dette var veldig planlagt, mere at det skjer iblant i den kretsen som venninnene mine har. Jeg har ikke snakket med de andre venninnene mine noe særlig om det selv om vi har møttes siden. Det var deilig å være impulsiv, men vil tenke litt mere over om jeg vil gjøre det igjen i tilfelle jeg skulle angre meg etterpå. Det er derfor jeg spør etter andres erfaring. Hmmm, bra timet jeg rekker akkurat å se shopaholic :-)

-Studinne24

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181546-erfaring-med-gruppesex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...