Gå til innhold

handle poser

Anbefalte innlegg

Gjest cilimor
Skrevet

Når du handler matvarer kan jeg ikke tenke meg noe som irriterer meg mer enn å måtte betale for posene med butikkens reklame på.

det burde vært en service å gi kundene poser med på kjøpet!!!

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Dorthe

4

• Gemini

3

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Iallefall Ica-poser, for de er så dårlige at de nesten er ubrukelige.

Hehe. Men ellers irriterer det meg egentlig ikke. Måtte bare påpeke det.

Gjest orddeling irriterer mer
Skrevet

Hvis du først går ut for å handle poser (som det står i overskriften din), så må du jo betale for dem..

Handleposer derimot, burde være gratis.

Skrevet

Enig!

Det neste blir vel at man må betale for kvitteringene...

Skrevet

Hvis du ikke har større ting å irritere deg over, så har du det temmelig bra ;-)

Og bare for å irritere deg litt til, så heter det handleposer og ikke handle poser. Handle poser er det du gjør når du kjøper poser... ;-P

Skrevet

Hvis du først går ut for å handle poser (som det står i overskriften din), så må du jo betale for dem..

Handleposer derimot, burde være gratis.

;D

syns den var fin det som en skrev om en på BurgerKing ellernoe sånt; Gikk med navnet sitt og med tittelen e SKIFT LEDER over - *LOL*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er flaut å sitte i kassa å måtte ta penger for plastikken og!!

Gjett om vi fikk høre fra sjefen hundreogørten ganger at vi måtte huske å spør om de skal ha pose og slå de inn på kassa! *spy*

Det synes jeg var det verste med hele jobben!

Skrevet

Om de ikke fir meg poser så bærer jeg varene ut i armene og i lomma etc. - det har jeg gjort mange ganger - men det er en grense, selv for mine lommer...:) Man kan jo ta med pose med konkurrentens logo! ;)

Skrevet

Det er fler av oss som er irritert på det ja! Og så det værste er at de hoper seg opp i skuffen etterhvert. Så kaster vi dem bare alikevel!!! Snakk om å bruke penger på søppel!!! Blir mange penger i løpet av ett år det!!!

Skrevet

Det er flaut å sitte i kassa å måtte ta penger for plastikken og!!

Gjett om vi fikk høre fra sjefen hundreogørten ganger at vi måtte huske å spør om de skal ha pose og slå de inn på kassa! *spy*

Det synes jeg var det verste med hele jobben!

Det kan jeg forstå, hadde vært flau selv. Men du gjør jo bare jobben din!

Skrevet

Tenk på det, da, at i ALLE andre butikker slipper du å betale for posene...

Det er vi kundene som er så lure at vi finner oss i det ;)

Mary Poppins
Skrevet

Det er fler av oss som er irritert på det ja! Og så det værste er at de hoper seg opp i skuffen etterhvert. Så kaster vi dem bare alikevel!!! Snakk om å bruke penger på søppel!!! Blir mange penger i løpet av ett år det!!!

Akkurat mange penger i løpet av et år blir det vel ikke (regner vi 5 poser i uken, til en pris 50 øre per stk er det 130 kr året)

Men jeg er ellers helt enig, irriterende at vi må betale for en pose med DERES logo!

Skrevet

Ja, tenk deg - du står og handler en svær bil - og så får du med deg instruksjonsbok - i en pose og han skriver opp 50 øre til :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det kan jeg forstå, hadde vært flau selv. Men du gjør jo bare jobben din!

Ja..Men jeg brukte å være dårlig ansatt å gi de fleste gratis.

Så villl og gal er jeg..He He =)

Forresten, gjett om jeg fikk mange kommentarer når jeg spurte om pose!?!

"Nei, jeg tar alt under armen jeg. Er du helt dum eller?"

De sa vel ikke rett ut at jeg var dum, men det var ikke akkurat en vennlig tone de hadde.. "Unnskyld, jeg gjør bare jobben min."

Å når jeg droppa å spørre og bare slengte bak noen poser... Da kan du banne på at det var en av de som hadde med pose selv og omtrent klikka i vinkel fordi jeg hadde gidd de pose!!

Uff.. det er ikke lett å være kassadame..he he =)

Gjest cilimor
Skrevet

beklager på sterkeste skrivefeil til de som irriterer seg mest over det

Skrevet

Ja..Men jeg brukte å være dårlig ansatt å gi de fleste gratis.

Så villl og gal er jeg..He He =)

Forresten, gjett om jeg fikk mange kommentarer når jeg spurte om pose!?!

"Nei, jeg tar alt under armen jeg. Er du helt dum eller?"

De sa vel ikke rett ut at jeg var dum, men det var ikke akkurat en vennlig tone de hadde.. "Unnskyld, jeg gjør bare jobben min."

Å når jeg droppa å spørre og bare slengte bak noen poser... Da kan du banne på at det var en av de som hadde med pose selv og omtrent klikka i vinkel fordi jeg hadde gidd de pose!!

Uff.. det er ikke lett å være kassadame..he he =)

*LOLOL* *BOBLER*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Akkurat mange penger i løpet av et år blir det vel ikke (regner vi 5 poser i uken, til en pris 50 øre per stk er det 130 kr året)

Men jeg er ellers helt enig, irriterende at vi må betale for en pose med DERES logo!

Butikkene selv tjener sinnsykt på posesalg...

Uansett litt ironisk at man har handla for feks 1000 kr også må du betale for å få en dårlig-kvalitet-plastikkpose med stygg logo, som revner rett før du setter pose i bilen =)

Skrevet

beklager på sterkeste skrivefeil til de som irriterer seg mest over det

okeijda

Skrevet

Det har du jaggu rett i!

Jeg har faktisk aldri tenkt over det - at i alle andre butikker vi handler i, utenom dagligvarebutikken, er handleposen gratis.

Grmpf.

Skrevet

Ja, tenk deg - du står og handler en svær bil - og så får du med deg instruksjonsbok - i en pose og han skriver opp 50 øre til :)

Sssssssssssssssssssss.

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...