Gjest cilimor Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Når du handler matvarer kan jeg ikke tenke meg noe som irriterer meg mer enn å måtte betale for posene med butikkens reklame på. det burde vært en service å gi kundene poser med på kjøpet!!! 0 Siter
tiliti Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Iallefall Ica-poser, for de er så dårlige at de nesten er ubrukelige. Hehe. Men ellers irriterer det meg egentlig ikke. Måtte bare påpeke det. 0 Siter
Gjest orddeling irriterer mer Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Hvis du først går ut for å handle poser (som det står i overskriften din), så må du jo betale for dem.. Handleposer derimot, burde være gratis. 0 Siter
Gjest Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Enig! Det neste blir vel at man må betale for kvitteringene... 0 Siter
Gemini Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Hvis du ikke har større ting å irritere deg over, så har du det temmelig bra ;-) Og bare for å irritere deg litt til, så heter det handleposer og ikke handle poser. Handle poser er det du gjør når du kjøper poser... ;-P 0 Siter
flisa Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Hvis du først går ut for å handle poser (som det står i overskriften din), så må du jo betale for dem.. Handleposer derimot, burde være gratis. ;D syns den var fin det som en skrev om en på BurgerKing ellernoe sånt; Gikk med navnet sitt og med tittelen e SKIFT LEDER over - *LOL* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Det er flaut å sitte i kassa å måtte ta penger for plastikken og!! Gjett om vi fikk høre fra sjefen hundreogørten ganger at vi måtte huske å spør om de skal ha pose og slå de inn på kassa! *spy* Det synes jeg var det verste med hele jobben! 0 Siter
flisa Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Om de ikke fir meg poser så bærer jeg varene ut i armene og i lomma etc. - det har jeg gjort mange ganger - men det er en grense, selv for mine lommer... Man kan jo ta med pose med konkurrentens logo! 0 Siter
Pastella Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Det er fler av oss som er irritert på det ja! Og så det værste er at de hoper seg opp i skuffen etterhvert. Så kaster vi dem bare alikevel!!! Snakk om å bruke penger på søppel!!! Blir mange penger i løpet av ett år det!!! 0 Siter
Pastella Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Det er flaut å sitte i kassa å måtte ta penger for plastikken og!! Gjett om vi fikk høre fra sjefen hundreogørten ganger at vi måtte huske å spør om de skal ha pose og slå de inn på kassa! *spy* Det synes jeg var det verste med hele jobben! Det kan jeg forstå, hadde vært flau selv. Men du gjør jo bare jobben din! 0 Siter
Elbereth Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Tenk på det, da, at i ALLE andre butikker slipper du å betale for posene... Det er vi kundene som er så lure at vi finner oss i det 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Det er fler av oss som er irritert på det ja! Og så det værste er at de hoper seg opp i skuffen etterhvert. Så kaster vi dem bare alikevel!!! Snakk om å bruke penger på søppel!!! Blir mange penger i løpet av ett år det!!! Akkurat mange penger i løpet av et år blir det vel ikke (regner vi 5 poser i uken, til en pris 50 øre per stk er det 130 kr året) Men jeg er ellers helt enig, irriterende at vi må betale for en pose med DERES logo! 0 Siter
flisa Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Tenk på det, da, at i ALLE andre butikker slipper du å betale for posene... Det er vi kundene som er så lure at vi finner oss i det Ja, tenk deg - du står og handler en svær bil - og så får du med deg instruksjonsbok - i en pose og han skriver opp 50 øre til 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Det kan jeg forstå, hadde vært flau selv. Men du gjør jo bare jobben din! Ja..Men jeg brukte å være dårlig ansatt å gi de fleste gratis. Så villl og gal er jeg..He He =) Forresten, gjett om jeg fikk mange kommentarer når jeg spurte om pose!?! "Nei, jeg tar alt under armen jeg. Er du helt dum eller?" De sa vel ikke rett ut at jeg var dum, men det var ikke akkurat en vennlig tone de hadde.. "Unnskyld, jeg gjør bare jobben min." Å når jeg droppa å spørre og bare slengte bak noen poser... Da kan du banne på at det var en av de som hadde med pose selv og omtrent klikka i vinkel fordi jeg hadde gidd de pose!! Uff.. det er ikke lett å være kassadame..he he =) 0 Siter
Gjest cilimor Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 beklager på sterkeste skrivefeil til de som irriterer seg mest over det 0 Siter
flisa Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Ja..Men jeg brukte å være dårlig ansatt å gi de fleste gratis. Så villl og gal er jeg..He He =) Forresten, gjett om jeg fikk mange kommentarer når jeg spurte om pose!?! "Nei, jeg tar alt under armen jeg. Er du helt dum eller?" De sa vel ikke rett ut at jeg var dum, men det var ikke akkurat en vennlig tone de hadde.. "Unnskyld, jeg gjør bare jobben min." Å når jeg droppa å spørre og bare slengte bak noen poser... Da kan du banne på at det var en av de som hadde med pose selv og omtrent klikka i vinkel fordi jeg hadde gidd de pose!! Uff.. det er ikke lett å være kassadame..he he =) *LOLOL* *BOBLER* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Akkurat mange penger i løpet av et år blir det vel ikke (regner vi 5 poser i uken, til en pris 50 øre per stk er det 130 kr året) Men jeg er ellers helt enig, irriterende at vi må betale for en pose med DERES logo! Butikkene selv tjener sinnsykt på posesalg... Uansett litt ironisk at man har handla for feks 1000 kr også må du betale for å få en dårlig-kvalitet-plastikkpose med stygg logo, som revner rett før du setter pose i bilen =) 0 Siter
flisa Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 beklager på sterkeste skrivefeil til de som irriterer seg mest over det okeijda 0 Siter
Gyda Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Tenk på det, da, at i ALLE andre butikker slipper du å betale for posene... Det er vi kundene som er så lure at vi finner oss i det Det har du jaggu rett i! Jeg har faktisk aldri tenkt over det - at i alle andre butikker vi handler i, utenom dagligvarebutikken, er handleposen gratis. Grmpf. 0 Siter
Gyda Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Ja, tenk deg - du står og handler en svær bil - og så får du med deg instruksjonsbok - i en pose og han skriver opp 50 øre til Sssssssssssssssssssss. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.