Gå til innhold

handle poser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja..Men jeg brukte å være dårlig ansatt å gi de fleste gratis.

Så villl og gal er jeg..He He =)

Forresten, gjett om jeg fikk mange kommentarer når jeg spurte om pose!?!

"Nei, jeg tar alt under armen jeg. Er du helt dum eller?"

De sa vel ikke rett ut at jeg var dum, men det var ikke akkurat en vennlig tone de hadde.. "Unnskyld, jeg gjør bare jobben min."

Å når jeg droppa å spørre og bare slengte bak noen poser... Da kan du banne på at det var en av de som hadde med pose selv og omtrent klikka i vinkel fordi jeg hadde gidd de pose!!

Uff.. det er ikke lett å være kassadame..he he =)

LOL

:)

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Dorthe

4

• Gemini

3

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest vær miljøvennlig
Skrevet

Jeg synes det er helt i orden at vi betaler for posene men jeg synes de kunne tatt bort reklamen.Det er i såfall noe som skurrer der.

Av hensyn til miljøet bør vi kaste så lite plast som mulig.

Skrevet

Jeg pleier å få jeg. Men jeg får bare med meg en av gangen og er alltid i beit for søppelposer.

Skrevet

Jeg pleier å få jeg. Men jeg får bare med meg en av gangen og er alltid i beit for søppelposer.

Kjøp søppelposer på rull. :-)

Skrevet

når du handler poser må du jo betale for dem!

-ellers kan man bare late som ingenting og si "filler'n, glemte pose, kan jeg ta en?" - da slipper man å handle poser, man _får_ poser

;-)

Skrevet

Kjøp søppelposer på rull. :-)

Finner ingen steder som har her i nærheten :o)

Skrevet

Du er så UHELDIG! *ler*

Skrevet

Husker ikke hvor jeg kjøpte det en gang... Og nå er jeg gått tom. Hm - kanskje det var på Lidl...

Skrevet

Husker ikke hvor jeg kjøpte det en gang... Og nå er jeg gått tom. Hm - kanskje det var på Lidl...

Kanskje jeg må komme meg en tur på en stor rema

Skrevet

Ja..Men jeg brukte å være dårlig ansatt å gi de fleste gratis.

Så villl og gal er jeg..He He =)

Forresten, gjett om jeg fikk mange kommentarer når jeg spurte om pose!?!

"Nei, jeg tar alt under armen jeg. Er du helt dum eller?"

De sa vel ikke rett ut at jeg var dum, men det var ikke akkurat en vennlig tone de hadde.. "Unnskyld, jeg gjør bare jobben min."

Å når jeg droppa å spørre og bare slengte bak noen poser... Da kan du banne på at det var en av de som hadde med pose selv og omtrent klikka i vinkel fordi jeg hadde gidd de pose!!

Uff.. det er ikke lett å være kassadame..he he =)

Vet du, det har ALDRI falt meg inn å svare surt tilbake til en butikkansatt som spør om jeg vil ha pose! Jeg skjønner av det du skriver at man er instruert om dette av sjefene for å unngå at folk får posene gratis, men jeg har alltid tatt det som en vennlig påminnelse om noe jeg har glemt - akkurat som de på Coop spør om jeg har medlemskort! :-)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

når du handler poser må du jo betale for dem!

-ellers kan man bare late som ingenting og si "filler'n, glemte pose, kan jeg ta en?" - da slipper man å handle poser, man _får_ poser

;-)

"-ellers kan man bare late som ingenting og si "filler'n, glemte pose, kan jeg ta en?" - da slipper man å handle poser, man _får_ poser"

Snakk om å skulle "lure" til seg noe, da. Forundrer meg alltid at folk gjør sånt, noen hver gang de handler. Andre tar bare posene i handa og traver forbi kassa. Smågjerrig og smålig, syns jeg.

På den annen side er jeg helt på høyde med cilimor når det gjelder handleposer. Men så lenge de koster penger tar man med sitt eget å ha i, eller betaler for dem. Å lure til seg ei krone, herrejemini, det blir for dumt.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Om de ikke fir meg poser så bærer jeg varene ut i armene og i lomma etc. - det har jeg gjort mange ganger - men det er en grense, selv for mine lommer...:) Man kan jo ta med pose med konkurrentens logo! ;)

"Man kan jo ta med pose med konkurrentens logo! ;)"

Lidlpose på Rema 1000 må bare bli en suksess! :-)

Skrevet

...at i de butikkene hvor du får poser med på kjøpet, er prisen på posene medregnet i de andre varene?

Så i dagligvaren hvor du betaler 50øre pr pose, velger du selv om du vil betale for pose eller ikke. Der du får den "gratis", betaler du for den uansett, bare at det er mer skjult fordi du ikke kjøper posen direkte.

Gjest Calóni
Skrevet

;D

syns den var fin det som en skrev om en på BurgerKing ellernoe sånt; Gikk med navnet sitt og med tittelen e SKIFT LEDER over - *LOL*

Jepp, det var Burger King på Tillertorget i Trondheim. Men de har sikkert masseprodusert skiltene, så de har infisert hele Norge *grøsse*

Skrevet

...at i de butikkene hvor du får poser med på kjøpet, er prisen på posene medregnet i de andre varene?

Så i dagligvaren hvor du betaler 50øre pr pose, velger du selv om du vil betale for pose eller ikke. Der du får den "gratis", betaler du for den uansett, bare at det er mer skjult fordi du ikke kjøper posen direkte.

Vi betaler for all dårlig reklame også...og lønnen til de sure jentene på H&M...og emballasjen vi bare kaster uansett.

Kort oppsummert så betaler vi vel for absolutt alt, nesten.

Skrevet

Vi betaler for all dårlig reklame også...og lønnen til de sure jentene på H&M...og emballasjen vi bare kaster uansett.

Kort oppsummert så betaler vi vel for absolutt alt, nesten.

Ja ikke sant? *S*

Og hadde vi ikke hatt reklame for eksempel i avisa, så ville abonnementet ha blitt altfor dyrt for folk flest.

So is it bare! ;-)

Skrevet

Ja ikke sant? *S*

Og hadde vi ikke hatt reklame for eksempel i avisa, så ville abonnementet ha blitt altfor dyrt for folk flest.

So is it bare! ;-)

Itte bære bære, skal je si dej.

Jeg er motstander av reklame.

Skrevet

Det er ikke så mange som _liker_ reklame, men de fleste av oss nyter godt av følgene av at visse ting er helt eller delvis finansiert på denne måten! ;-)

Skrevet

Jeg lager reklame jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...