Gå til innhold

I kveld går filmen jeg iallefall IKKE skal se.

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Cliffhanger" med han Sylvester Stallone og John Lithgow.

Hjelpe meg, jeg hadde mareritt om åpningssekvensen i årevis.

(Selv om resten av filmen var knallspennende, jeg orker ikke én gang til :))

Mary Poppins
Skrevet

Ja det er skikkelig ekkelt når vi ser hun jenta falle på den måten. Men når går filmen? og hvilken kanal?

Skrevet

Ja det er skikkelig ekkelt når vi ser hun jenta falle på den måten. Men når går filmen? og hvilken kanal?

Den går på norsk ZTV, begynte kl.2200.

Forsåvidt er vel åpningssekvensen unnagjort nå, tenker jeg!

Skrevet

Hva er åpningssekvensen?

Det er ei dame som henger i ei snor mellom to fjelltopper, tusenvis av meter ned til dalbunnen osv.

Han Sylvester må ut og redde henne.

*fortrenger*

Mary Poppins
Skrevet

Den går på norsk ZTV, begynte kl.2200.

Forsåvidt er vel åpningssekvensen unnagjort nå, tenker jeg!

Ok takk, da blir det litt veksling mellom cliffhanger og sex og singelliv :)

Skrevet

Det er ei dame som henger i ei snor mellom to fjelltopper, tusenvis av meter ned til dalbunnen osv.

*fortrenger*

Da vil jeg ikke se - Svinesundbrua holder lenge :)

Skrevet

Huff ja. Jeg har masse stygge spisse høye fjell rundt meg på alle kanter her hvor jeg bor.

Holder meg her nede på bunnen, jeg.

Skrevet

*fortrenger*

åssen går det da??

*nysgjerrig*

Skrevet

åssen går det da??

*nysgjerrig*

Snora ryker.

Skrevet

Da lokker jeg øya ;o)

Den nye ser enda verre ut....

Skrevet

Da lokker jeg øya ;o)

Den nye ser enda verre ut....

Plutten bruker å sitte bak og skremme farmora si - "NÅ DETTER VI!!! NÅ KNEKKER BRUA!!!" og farmora hyler og gjemmer ansiktet i henda - hehe

Skrevet

Plutten bruker å sitte bak og skremme farmora si - "NÅ DETTER VI!!! NÅ KNEKKER BRUA!!!" og farmora hyler og gjemmer ansiktet i henda - hehe

Hehe, jeg hater å kjøre den brua sjøl og jeg ser stivt framfor meg og later som det er bare vei der :o)

Skrevet

Hehe, jeg hater å kjøre den brua sjøl og jeg ser stivt framfor meg og later som det er bare vei der :o)

Gubben bruker da å fortelle om Concorden som når den lander er like høy....fytti....

Skrevet

Gubben bruker da å fortelle om Concorden som når den lander er like høy....fytti....

jeg kryper ned i stolen nå altså HYSJ

Gjest moroklump
Skrevet

Parodien på introen i Cliffhanger er mye kulere,men tristere.

Jim Carrey hengende i et tau med en vaskebjørn som ikke lar seg redde.

Syntes mer synd på bjørnen enn dama ; )

Skrevet

Jeg vet ikke - men slikt går ikke ikke inn på meg. Action og vold preller på en måte av. (Ikke det at jeg nyter å se det, altså.) Jeg har kanskje en litt for åpenbar følelese av at dette er "på lat" (som ungene mine sier).

Jeg har mye større problemer når det går ille med barn, og mer psykiske thrillere (selv om vet at også det bare er på lat, da *s*). Det går inn på meg på en helt annen måte. Og tragiske filmer som bygger på sanne historier.

Tenk på "Sophie's Choice

" der moren står med sine to små barn, og de tyske soldatene ber henne gi dem det ene ... DET går nedover ryggen, det. Og "The Shining" der vi får følge denne mannen som bare blir galere og galere med kone og barn på et innesteng hotell ..." Og jeg sier bare "Shindlers liste".

Ush!

Gjest på netthinna
Skrevet

Jeg vet ikke - men slikt går ikke ikke inn på meg. Action og vold preller på en måte av. (Ikke det at jeg nyter å se det, altså.) Jeg har kanskje en litt for åpenbar følelese av at dette er "på lat" (som ungene mine sier).

Jeg har mye større problemer når det går ille med barn, og mer psykiske thrillere (selv om vet at også det bare er på lat, da *s*). Det går inn på meg på en helt annen måte. Og tragiske filmer som bygger på sanne historier.

Tenk på "Sophie's Choice

" der moren står med sine to små barn, og de tyske soldatene ber henne gi dem det ene ... DET går nedover ryggen, det. Og "The Shining" der vi får følge denne mannen som bare blir galere og galere med kone og barn på et innesteng hotell ..." Og jeg sier bare "Shindlers liste".

Ush!

Sophies choice var en flott film, men ingen får meg til å se den om igjen. Den situasjonen der hun måtte velge mellom barna satte meg helt ut. De fleste som har barn selv reagerer vel sterkt på det.

Schindlers liste er ikke aktuell for meg. Filmen er sikkert flott, men jeg utsetter meg ikke for slik "tortur" av sjelen lenger.

Skrekkfilmer og andre grøssere derimot gjør meg ingenting.

Men nedverdigelse av andre mennesker på film som f.eks jødehets/konsentrasjonsleirer takler jeg ikke å se lenger.

Skrevet

Har sett filmen, men synes ikke den var noe spesielt bra. Men det var en spennende åpning.

Men var det ikke der Sylvester går i t-skjorte i kulda på fjellet og ligger i isvann for å vente på sin fiende?

Når jeg ser slik så blir ikke filmen god lenger, får da være måte på hvor mye man skal tåle. Men det viktigste var vel å få vist frem musklene sine tenker jeg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

For meg er det mer enn nok å vite at Sylvester Stallone er med i en film, noe mer ekkelt enn han kan jeg knapt tenke meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...