Gå til innhold

Ryktet forteller....

Anbefalte innlegg

Gjest cilimor

Med en ukes mellomrom var det ett par gode venniner av meg som kom å fortalte om ett rykte som hadde svirra rundt her jeg bor en stund, nemlig det at min sønn var homo.

Ble jo ganske overraska for å si det sånn.

Tok det opp meg sønnen min for noen dager siden,han ble totalt sjokkert over rykte men innrømmet at det var sant. Vi snakka om dette og jeg er litt lei meg over at han er så åpen ute med dette uten at han har sagt det hjemme, ikke særlig god følelse å høre det fra andre.

Åssen hadde dere reagert dersom det var dere som hadde kommet opp i lignende situasjon?

Elsker ikke gutten mindre fordi om han er homo, men kan jo ikke akurat si det er drømmen min som er gått i oppfyllelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181561-ryktet-forteller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!Det må da være naturlig at man får seg et sjokk når man får vite at ens barn har en annen legning enn det som er "normalen".

Litt dumt at du fikk vite det på denne måten,det hadde vært bedre om han hadde fortalt det selv selvfølgelig,men du må ikke dømme han for det.

Det er nok ikke lett å fortelle en sånn sak til sine nærmeste,han er vel redd for å bli dømt.

Nettopp derfor er det viktig at du viser han din støtte i denne situasjonen,sånn at han føler at du er like glad i ham allikevel.Han blir jo ikke mindre homo av at du dømmer ham.Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181561-ryktet-forteller/#findComment-1226312
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...