Gjest Snoopy83 Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Nå er jeg så ensom at jeg hører på King Crimson. Epitaph. De var faktisk på p3 i dag de. Der sa de at alle måtte skaffe seg albumet denne sangen befinner seg på. Heldigvis hadde jeg det fra før av =) 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Ja, jeg elsker hvertfall King Crimson, og Epitaph er bare Nyyyyyyyydelig..., med stor N! Er ikke ensom når man har Crimson;) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Sier hei hei til deg jeg da, så er du ikke fullt så ensom? :-) Hmm, aldri hørt om den musikken før, er det verdt og høre på? Sluker det meste av musikk, så jeg er åpen for alt :-) 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Ja, jeg elsker hvertfall King Crimson, og Epitaph er bare Nyyyyyyyydelig..., med stor N! Er ikke ensom når man har Crimson;) Hehe, nei... musikk hjelper mye. Er jo faktisk mye lettere å skaffe seg flere King Crimson - utgivelser enn flere venner, og =) De har vel endel bra, selv om "in the court of the crimson king" regnes som den beste av de fleste. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Sier hei hei til deg jeg da, så er du ikke fullt så ensom? :-) Hmm, aldri hørt om den musikken før, er det verdt og høre på? Sluker det meste av musikk, så jeg er åpen for alt :-) Ja, du må sjekke ut King Crimson =) Men du må være åpen for mye rare lyder da... pling plong... innimellom "den ordentlige musikken"... men det syns jeg bare er kult nå jeg =) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Cromson har mye artig musikk de. Selv er jeg svak for albumet "Three of a perfect pair", og spesielt sangene "Dig Me" og "Sleepless". Sistnevnte har en del geniale verselinjer, eksempelvis "Submarines are lurking in my foggy ceiling - they keep me sleeples at night". Genialt, rett og slett. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Jeg sitter og hører på Slave To The Grind med Skid Row nå. Det er en del år siden jeg hørte denne plata. Artig nostalgi. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Jeg sitter og hører på Slave To The Grind med Skid Row nå. Det er en del år siden jeg hørte denne plata. Artig nostalgi. Apropos nostalgi: Du minner meg om "Tor Tør" i Topp Du hadde ikke jobb i Topp på 90-tallet...? 0 Siter
Freya Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Apropos nostalgi: Du minner meg om "Tor Tør" i Topp Du hadde ikke jobb i Topp på 90-tallet...? Tor Tør... Var ikke det Tor Milde? 0 Siter
noami Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Tor Tør... Var ikke det Tor Milde? Jo det var det mener jeg....og det var vel mer på 80tallet, eller, sluttet å følge med på topp utover på 90tallet 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Tor Tør... Var ikke det Tor Milde? Du har rett i det... ble skuffa da jeg hørte det jeg, så han for meg som mye kjekkere :/ 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Tor Tør... Var ikke det Tor Milde? Hææææ....! ))) 0 Siter
Freya Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Du har rett i det... ble skuffa da jeg hørte det jeg, så han for meg som mye kjekkere :/ Det bildet som sto i bladet var ganske misvisende, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.