Gå til innhold

Stakkars meg

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83
Skrevet

Nå er jeg så ensom at jeg hører på King Crimson.

Epitaph.

De var faktisk på p3 i dag de. Der sa de at alle måtte skaffe seg albumet denne sangen befinner seg på.

Heldigvis hadde jeg det fra før av =)

Gjest @riele
Skrevet

Ja, jeg elsker hvertfall King Crimson, og Epitaph er bare Nyyyyyyyydelig..., med stor N!

Er ikke ensom når man har Crimson;)

Gjest Shira12
Skrevet

Sier hei hei til deg jeg da, så er du ikke fullt så ensom? :-)

Hmm, aldri hørt om den musikken før, er det verdt og høre på?

Sluker det meste av musikk, så jeg er åpen for alt :-)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Ja, jeg elsker hvertfall King Crimson, og Epitaph er bare Nyyyyyyyydelig..., med stor N!

Er ikke ensom når man har Crimson;)

Hehe, nei... musikk hjelper mye.

Er jo faktisk mye lettere å skaffe seg flere King Crimson - utgivelser enn flere venner, og =)

De har vel endel bra, selv om "in the court of the crimson king" regnes som den beste av de fleste.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Sier hei hei til deg jeg da, så er du ikke fullt så ensom? :-)

Hmm, aldri hørt om den musikken før, er det verdt og høre på?

Sluker det meste av musikk, så jeg er åpen for alt :-)

Ja, du må sjekke ut King Crimson =)

Men du må være åpen for mye rare lyder da... pling plong... innimellom "den ordentlige musikken"... men det syns jeg bare er kult nå jeg =)

Skrevet

Cromson har mye artig musikk de. Selv er jeg svak for albumet "Three of a perfect pair", og spesielt sangene "Dig Me" og "Sleepless".

Sistnevnte har en del geniale verselinjer, eksempelvis "Submarines are lurking in my foggy ceiling - they keep me sleeples at night".

Genialt, rett og slett.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg sitter og hører på Slave To The Grind med Skid Row nå. Det er en del år siden jeg hørte denne plata. Artig nostalgi.

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg sitter og hører på Slave To The Grind med Skid Row nå. Det er en del år siden jeg hørte denne plata. Artig nostalgi.

Apropos nostalgi: Du minner meg om "Tor Tør" i Topp :D

Du hadde ikke jobb i Topp på 90-tallet...?

Skrevet

Apropos nostalgi: Du minner meg om "Tor Tør" i Topp :D

Du hadde ikke jobb i Topp på 90-tallet...?

Tor Tør... Var ikke det Tor Milde?

Skrevet

Jo det var det mener jeg....og det var vel mer på 80tallet, eller, sluttet å følge med på topp utover på 90tallet :P

Gjest @riele
Skrevet

Du har rett i det... ble skuffa da jeg hørte det jeg, så han for meg som mye kjekkere :/

Gjest tjohooo
Skrevet

Hææææ....! :))))

Skrevet

Du har rett i det... ble skuffa da jeg hørte det jeg, så han for meg som mye kjekkere :/

Det bildet som sto i bladet var ganske misvisende, ja. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...