Gå til innhold

Paradise hotel 2??

Anbefalte innlegg

Gjest paradise hotel!
Skrevet

Vet d nok er mange som ikke liker serien..gjør vel egentlig ikke jeg heller.men ble hekta sist..hehe.. men d er ikke d jeg spør om, så d trenger dere ikke si noe om..

Lurte bare på om noen vet om tv2 har tenkt å sende paradise hotel 2 eller..?

Hadde vært greit å vite;)

Skrevet

ER det laget Paradise Hotel 2 da? Det lurer jeg på;) Likte ikke denne serien til å begynne med jeg heller, men så ble det så masse intriger at man bare måtte se, så jeg ble hekta... jeg som nesten alle andre jeg kjenner:) hehe

Gjest Paradise hotel!
Skrevet

ER det laget Paradise Hotel 2 da? Det lurer jeg på;) Likte ikke denne serien til å begynne med jeg heller, men så ble det så masse intriger at man bare måtte se, så jeg ble hekta... jeg som nesten alle andre jeg kjenner:) hehe

Ja d er laget eller så holder de på å lage..vet bare ikke om tv2 kommer til å sende d eller ikke..isåfall når..

Må vel ta kontakt med de å høre jeg da:)

Skrevet

Ja d er laget eller så holder de på å lage..vet bare ikke om tv2 kommer til å sende d eller ikke..isåfall når..

Må vel ta kontakt med de å høre jeg da:)

Ja kan du ikke;) hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...