Gjest paradise hotel! Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Vet d nok er mange som ikke liker serien..gjør vel egentlig ikke jeg heller.men ble hekta sist..hehe.. men d er ikke d jeg spør om, så d trenger dere ikke si noe om.. Lurte bare på om noen vet om tv2 har tenkt å sende paradise hotel 2 eller..? Hadde vært greit å vite;) 0 Siter
Mistera Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 ER det laget Paradise Hotel 2 da? Det lurer jeg på Likte ikke denne serien til å begynne med jeg heller, men så ble det så masse intriger at man bare måtte se, så jeg ble hekta... jeg som nesten alle andre jeg kjenner:) hehe 0 Siter
Gjest Paradise hotel! Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 ER det laget Paradise Hotel 2 da? Det lurer jeg på Likte ikke denne serien til å begynne med jeg heller, men så ble det så masse intriger at man bare måtte se, så jeg ble hekta... jeg som nesten alle andre jeg kjenner:) hehe Ja d er laget eller så holder de på å lage..vet bare ikke om tv2 kommer til å sende d eller ikke..isåfall når.. Må vel ta kontakt med de å høre jeg da:) 0 Siter
Mistera Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Ja d er laget eller så holder de på å lage..vet bare ikke om tv2 kommer til å sende d eller ikke..isåfall når.. Må vel ta kontakt med de å høre jeg da:) Ja kan du ikke;) hehe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.