Gå til innhold

Den Rette: Hva er galt med damene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja - si det. Følgende er fenomener som gir meg personlig en instant emosjonell turn-off:

Det å være avhengig av å se på Glamour og lignende serier daglig.

Sterk fascinasjon/avhengighet av Big Brother og lignende konsepter.

Å sladre/snakke negativt om andre mennesker mye og ofte.

Politisk engasjement i FrP eller RV

En grunnleggende holdning om at menn -skal- ha en karriere og -skal- tjene mye penger

De som har mammaen som sin beste og nærmeste venninne

-----

Kunne sikkert nevnt mye mer og, men her er noen momenter som er vesentlige for meg.

Eller rettere sagt var ;-)

Gjest Evaline

Tja - si det. Følgende er fenomener som gir meg personlig en instant emosjonell turn-off:

Det å være avhengig av å se på Glamour og lignende serier daglig.

Sterk fascinasjon/avhengighet av Big Brother og lignende konsepter.

Å sladre/snakke negativt om andre mennesker mye og ofte.

Politisk engasjement i FrP eller RV

En grunnleggende holdning om at menn -skal- ha en karriere og -skal- tjene mye penger

De som har mammaen som sin beste og nærmeste venninne

-----

Kunne sikkert nevnt mye mer og, men her er noen momenter som er vesentlige for meg.

Eller rettere sagt var ;-)

Jeg tar gjerne imot fler detaljer, holdinger, innstilling til pengeforbruk,ambisjoner el. manglende, dannelse etc. :)

Annonse

ShitDiddelyDo

Ulikheter. Få felles interesser. Magefølelsen.

Verre er det vel egentlig ikke.

Jeg tror det er få "den rette" der ute. Det er helt sikker mange man kan få det fint med, men å finne en man anser som "den rette", er faen døtte meg ikke enkelt. Det går naturligvis ikke på noe du som jente gjør. Følgelig er det heller ikke stort du kan gjøre for å bli "den rette". Er du det ikke så er du det ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...