Gå til innhold

Nå føler jeg meg teit..

Anbefalte innlegg

Gjest såret nå

Jeg har veldig små pupper og er veldig misfornøyd med det. Det gjør at jeg fort blir "sjalu" på fine damer rundt omkring fordi de jo har så mye finere/større pupper enn meg. Liker ikke at kjæresten min ser på disse, for da ser han jo hvor stusselig jeg er liksom. Vet at dette er noe jeg må jobbe med, få opp selvtilliten. Han sier jo at jeg er fin.

Men, så begynte vi å snakke om dette, jeg sa atjeg kunne tenkt meg å få lagt inn silikon. Men da reagerte han med at nei, det kunne jeg ikke gjøre, for da fikk hanjo ikke gjort annet enn å ta på puppene mine, se på de, og kom til å gå rundt og være kåt hele tiden...!!

Jaha, tenkte jeg..de puppene jeg har nå gjør ikke så du vil se på/at på meg og blir kåt på meg de da... Det var utrolig sårende sagt. Han kunne like gjerne sagt, rett ut at han ikke liker meg sånn jeg er!

Hvordan kunne han si noe sånt?? NÅ HATER jeg jo meg selv da...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181593-n%C3%A5-f%C3%B8ler-jeg-meg-teit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 193
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

27

• Babette

13

• laban

11

• mil1365380270

10

Mest aktive i denne tråden

petter smart

Jeg ville sagt at ditt største problem ikke er små pupper, men en idiot av en kjærest. Han mente det muligens godt, men det kom i så fall utrolig skjevt ut.

Han liker deg nok som du er. Ellers ville han neppe vært sammen med deg. Og han ville i alle fall sagt ja når du foreslo å legge inn silikon.

mil1365380270

Jeg ville sagt at ditt største problem ikke er små pupper, men en idiot av en kjærest. Han mente det muligens godt, men det kom i så fall utrolig skjevt ut.

Han liker deg nok som du er. Ellers ville han neppe vært sammen med deg. Og han ville i alle fall sagt ja når du foreslo å legge inn silikon.

Han stilte seg positiv til silikonen, slik jeg forsto det.

Gjest såret nå

Han sa det jo bare på tull, og mer ble det ikke sagt om emnet siden jeg ble lei meg.

Ser jo jeg også hvor fint det er med pupper, så skjønner guttene godt jeg som foretrekker store og fine.

Gjest et teit svar fra ham

Det var et dumt svar fra ham.

Si det til ham, at du har et problem, som du skal jobbe med, men at han kom med en idiotisk og lite gjennomtenkt kommentar også.

Ikke gå og tenk på det, snakk om det og bli ferdig med det.

Uavhengig av hans dumme svar, så må du akseptere at du aldri vil bli den eneste sexy damen i verden, det er ingen av oss. Kjæresten din har valgt deg, og vil helst ha deg, men det betyr ikke at han ikke kan synes en dame med kjempelange ben, flotte pupper, deilig munn eller tolv meter lange dådyrvipper, kan være sexy også. Men han har valgt deg.

På samme måte som du kan synes en gutt med nydelige armmuskler, en flott rumpe eller et utrolig sjarmerende smil kan være sexy, men du elsker din kjæreste, og har valgt ham.

Noen sier, og mener kanskje også, at de ikke finner noen andre enn kjæresten sexy. men for de fleste av oss er det ikke slik, vi ser mange sexy mennesker rundt oss, men det betyr ikke at vi synes noe dårligere om kjæresten. Kjæresten er mer enn dette, man elsker personen, med alt det innebærer.

La han få vite hvor utrolig teit kommentar han kom med, særlig fordi han burde være litt ekstra forsiktig rundt det temaet han vet du synes er vanskelig.

Og så går dere videre.

Annonse

Gjest såret nå

Du må ikke kaste bort livet ditt på en umoden, ego fjomp som gir deg dårlig selvtillit, når det finnes så mange flotte, reflekterte menn der ute.

Men hvordan skal man greie å finne en gutt som liker små pupper da? Alle sier jo at puppestr ikke har noe å bety når guttene velger kjæreste, og det er jo skikkelig dumt da, siden man da jo ofte ender opp med gutter som liker andre pupper enn de en har.

Hadde vært helt topp om guttene gikk etter puppene først, for da hadde man vært sikret å få en som likte dem.

petter smart

Han sa det jo bare på tull, og mer ble det ikke sagt om emnet siden jeg ble lei meg.

Ser jo jeg også hvor fint det er med pupper, så skjønner guttene godt jeg som foretrekker store og fine.

Han mente det sikkert godt, men er utrolig dårlig til å uttrykke seg.

Små pupper er fine de. Og de holder seg bedre med årene. Ikke er de i veien når du trener o.l. heller.

Velg i alle fall ikke silikon pga det noen andre mener.

Gjest såret nå

Det var et dumt svar fra ham.

Si det til ham, at du har et problem, som du skal jobbe med, men at han kom med en idiotisk og lite gjennomtenkt kommentar også.

Ikke gå og tenk på det, snakk om det og bli ferdig med det.

Uavhengig av hans dumme svar, så må du akseptere at du aldri vil bli den eneste sexy damen i verden, det er ingen av oss. Kjæresten din har valgt deg, og vil helst ha deg, men det betyr ikke at han ikke kan synes en dame med kjempelange ben, flotte pupper, deilig munn eller tolv meter lange dådyrvipper, kan være sexy også. Men han har valgt deg.

På samme måte som du kan synes en gutt med nydelige armmuskler, en flott rumpe eller et utrolig sjarmerende smil kan være sexy, men du elsker din kjæreste, og har valgt ham.

Noen sier, og mener kanskje også, at de ikke finner noen andre enn kjæresten sexy. men for de fleste av oss er det ikke slik, vi ser mange sexy mennesker rundt oss, men det betyr ikke at vi synes noe dårligere om kjæresten. Kjæresten er mer enn dette, man elsker personen, med alt det innebærer.

La han få vite hvor utrolig teit kommentar han kom med, særlig fordi han burde være litt ekstra forsiktig rundt det temaet han vet du synes er vanskelig.

Og så går dere videre.

Joda, men nå virker det jo mer som at han finner de fleste damer med pupper sexy, bare ikke meg...

Og som jeg skrev til mil. Hvorfor kan ikke gutter velge damer først og fremst etter puppene, da er man jo sikret en som liker de en har.

Hater svar som at han er jo sammen med deg, og gutter velger ikke etter puppene, nettopp derfor ender man opp med en gutt som ikke liker puppene ens.

Joda, men nå virker det jo mer som at han finner de fleste damer med pupper sexy, bare ikke meg...

Og som jeg skrev til mil. Hvorfor kan ikke gutter velge damer først og fremst etter puppene, da er man jo sikret en som liker de en har.

Hater svar som at han er jo sammen med deg, og gutter velger ikke etter puppene, nettopp derfor ender man opp med en gutt som ikke liker puppene ens.

Ja hvorfor skal gutter velge jenter etter personlighet, sjarme og andre egenskaper de faller for. Det eneste som betyr noe her i verden er jo størrelsen på puppene ;-)

Du sa at du kunne tenkt deg å legge inn silikon - ikke fordi du nødvendigvis gjør det, men fordi han skulle si at det burde du ikke, fordi han liker deg som du er?

Mannfolk klarer ikke så kompliserte samtalekonstruksjoner. Hadde han sagt "nei, jeg liker deg selv om du har små pupper", hadde det også vært galt. Likedan om han hadde sagt "ja, det synes jeg du skal gjøre!" (underforstått "ja, puppene dine er små og jeg liker dem store").

I slike situasjoner blir mannfolk enten stumme, eller det kommer noe klønete ut av dem. Ikke legg opp til slike feller. _Det_ er teit.

Ikke putt masse plastikk inn i kroppen din. Om noen år har du kanskje en liten bylt som synes at akkurat dine pupper er de beste i hele verden. Det kan oppstå grenseløse komplikasjoner ved slike operasjoner.

Pupper består i stor grad av fettvev - overvektige har gjerne store pupper (uten at det betyr at alle med store pupper er overvektige). Hollywood-kombinasjonen av altfor mager kropp og veldig store pupper, er som regel falsk.

Hvis du noen gang kommer borti en type som virkelig dumper deg pga. puppestørrelsen, synes jeg du skal være glad til. Det finnes menn som er litt mindre primitive enn som så.

Gjest såret nå

Ja hvorfor skal gutter velge jenter etter personlighet, sjarme og andre egenskaper de faller for. Det eneste som betyr noe her i verden er jo størrelsen på puppene ;-)

Nei, men du skjønner jo hva jeg mener, ikke sant? Man skal trøste seg med at han har jo valgt deg for din personlighet, ikke bry deg noe om at han ikke finner deg sexy liksom...

Annonse

mil1365380270

Han sa jo nei, fordi han ville bli for kåt osv. dersom hun la inn silikon.

Kjæresten din sier: "Nei, Petter, du må ikke klippe håret, da blir du så sexy at jeg ikke kan holde fingrene fra deg!".

Vurderer du å forandre hårsveis, du vet jo at hun liker de andre guttene som ser sånn ut på håret, eller oppfatter du det som at hun ikke vil du skal bli like sexy som de?

Gjest såret nå

Du sa at du kunne tenkt deg å legge inn silikon - ikke fordi du nødvendigvis gjør det, men fordi han skulle si at det burde du ikke, fordi han liker deg som du er?

Mannfolk klarer ikke så kompliserte samtalekonstruksjoner. Hadde han sagt "nei, jeg liker deg selv om du har små pupper", hadde det også vært galt. Likedan om han hadde sagt "ja, det synes jeg du skal gjøre!" (underforstått "ja, puppene dine er små og jeg liker dem store").

I slike situasjoner blir mannfolk enten stumme, eller det kommer noe klønete ut av dem. Ikke legg opp til slike feller. _Det_ er teit.

Ikke putt masse plastikk inn i kroppen din. Om noen år har du kanskje en liten bylt som synes at akkurat dine pupper er de beste i hele verden. Det kan oppstå grenseløse komplikasjoner ved slike operasjoner.

Pupper består i stor grad av fettvev - overvektige har gjerne store pupper (uten at det betyr at alle med store pupper er overvektige). Hollywood-kombinasjonen av altfor mager kropp og veldig store pupper, er som regel falsk.

Hvis du noen gang kommer borti en type som virkelig dumper deg pga. puppestørrelsen, synes jeg du skal være glad til. Det finnes menn som er litt mindre primitive enn som så.

Jeg sa det fordi jeg kunne tenkt meg det jo, men selvsagt hadde det ikke skadet om han da sa at han ikke syntes jeg trengte det nei. Hadde han sagt det hadde nok det hjulpet meg med min selvtillit for da hadde han jo ment virkelig at han ville ha dem slik de er.

"Likedan om han hadde sagt "ja, det synes jeg du skal gjøre!" (underforstått "ja, puppene dine er små og jeg liker dem store")."

Jeg VET jo at de er små da... så det hadde også vært et ærlig svar fra ham.

Feller? Man skal ikke prate med mannfolk, prate om sine problemer for det er feller?? Hvilken verden lever du i?? Jeg prøver da vel ikke å legge ut feller for noen...

Gjest såret nå

Jeg er så glad jeg ikke er mann. Det kan ikke være enkelt.

Mon tro om det hadde blitt mer riktig om han hadde svart at han elsker deg og de puppene du har fra naturens side. Ville du trodd på ham da?

Ja, for da hadde han jo der og da muligheten for å si hva ham mente ikke sant. Ser du ikke noe galt i svaret han ga altså?

Jeg sa det fordi jeg kunne tenkt meg det jo, men selvsagt hadde det ikke skadet om han da sa at han ikke syntes jeg trengte det nei. Hadde han sagt det hadde nok det hjulpet meg med min selvtillit for da hadde han jo ment virkelig at han ville ha dem slik de er.

"Likedan om han hadde sagt "ja, det synes jeg du skal gjøre!" (underforstått "ja, puppene dine er små og jeg liker dem store")."

Jeg VET jo at de er små da... så det hadde også vært et ærlig svar fra ham.

Feller? Man skal ikke prate med mannfolk, prate om sine problemer for det er feller?? Hvilken verden lever du i?? Jeg prøver da vel ikke å legge ut feller for noen...

Jeg mener at du ikke skal sette opp problemstillinger hvor omtrent alle svar / reaksjoner blir feil. F.eks. "ser jeg tjukkere ut i denne buksa enn i skjørtet".

Sannsynligheten for å få et klønete, skuffende svar er altfor stor.

Gjest jente75C

Ikke heng deg opp i teite kommentarer som egentlig ikke var ment slik de kom ut. Det er åpenbart her at typen din ikke mente det han sa på denne måten.

Og ikke tro at alt blir så enklere med større pupper. Vedder på at du har mye finere pupper enn meg!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...