Gå til innhold

Nå føler jeg meg teit..

Anbefalte innlegg

Gjest såret nå

Jeg mener at du ikke skal sette opp problemstillinger hvor omtrent alle svar / reaksjoner blir feil. F.eks. "ser jeg tjukkere ut i denne buksa enn i skjørtet".

Sannsynligheten for å få et klønete, skuffende svar er altfor stor.

Det du mener er altså at slikt ikke skal diskuteres med kjæresten?

Det er en ting å si meningen sin, en annen å si det slik han gjorde.

Jeg er ikke så dum at jeg blir lei meg om jeg spør om jeg ser tykk ut og han svarer ja. Ærlighet er viktig. Man spør ikke om ting man ikke vil ha et ærlig svar på. Men det er forksjell å si at ja, du ser tykk ut og det å si feks ja du er så tykk at du ikke er noe fin, andre slanke damer er mye fienere.. ser du?

Fler her som mener jeg satt opp felle for ha, Dere må ha rare forhold om det går i feller og det å ikke kunne snakke sammen.

Fortsetter under...

• Svar 193
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

27

• Babette

13

• laban

11

• mil1365380270

10

Mest aktive i denne tråden

Jeg sa det fordi jeg kunne tenkt meg det jo, men selvsagt hadde det ikke skadet om han da sa at han ikke syntes jeg trengte det nei. Hadde han sagt det hadde nok det hjulpet meg med min selvtillit for da hadde han jo ment virkelig at han ville ha dem slik de er.

"Likedan om han hadde sagt "ja, det synes jeg du skal gjøre!" (underforstått "ja, puppene dine er små og jeg liker dem store")."

Jeg VET jo at de er små da... så det hadde også vært et ærlig svar fra ham.

Feller? Man skal ikke prate med mannfolk, prate om sine problemer for det er feller?? Hvilken verden lever du i?? Jeg prøver da vel ikke å legge ut feller for noen...

Laban lever i den virkelige verden og vet hvordan de fleste mannfolk tenker og reagerer...tror jeg ;-)

Ja, for da hadde han jo der og da muligheten for å si hva ham mente ikke sant. Ser du ikke noe galt i svaret han ga altså?

Nei, ser egentlig ikke noe galt i det. Ofte blir det jo feil uansett hva kjæresten svarer, for det er hos oss problemet ligger i utganspunktet.

Om han virkelig tenner på silikonpupper, hva så? Du må vel nesten tiltro han at han er rimelig oppegående likevel. Han er jo sammen deg ;) Og mest sannsynlig er han glad i deg akkurat slik du er.

Gjest såret nå

Ikke heng deg opp i teite kommentarer som egentlig ikke var ment slik de kom ut. Det er åpenbart her at typen din ikke mente det han sa på denne måten.

Og ikke tro at alt blir så enklere med større pupper. Vedder på at du har mye finere pupper enn meg!!

Jeg vedder imot;)

Gjest såret nå

Laban lever i den virkelige verden og vet hvordan de fleste mannfolk tenker og reagerer...tror jeg ;-)

Det må være komplisert i den verdene, om man hele tiden skal tenke slik. Da lever jeg heller i min ;)

Tror ikke det er så stor forskjell på kvinner og menn jeg. Jeg er uansett ingen typsk kvinne sånn mange fremsatiller dem...

Annonse

Gjest jente75C

Jeg er ikke så dum at jeg blir lei meg om jeg spør om jeg ser tykk ut og han svarer ja. Ærlighet er viktig. Man spør ikke om ting man ikke vil ha et ærlig svar på. Men det er forksjell å si at ja, du ser tykk ut og det å si feks ja du er så tykk at du ikke er noe fin, andre slanke damer er mye fienere.. ser du?

Fler her som mener jeg satt opp felle for ha, Dere må ha rare forhold om det går i feller og det å ikke kunne snakke sammen.

Ok. Du vet at det er viktig å snakke sammen i et forhold.

Men har du fortalt ham det du skriver her? At du er "såret nå", og at du vurderer silikonpupper etter det han sa?

For sier du det til han, vil han kanskje få dårlig samvittighet og sannsynligvis være i stand til å forklare deg at han liker deg sånn som du ER...

Jeg er enig med deg i at svaret hans var klønete. Det jeg forsøker å fortelle deg, er at det ikke er så lett for dem å gjette hva som er det riktige svaret i slike situasjoner. De tenker ikke så komplisert, så samtalen blir en labyrint som de må stupe ut nødutgangen av.

Dere er _kjærester_, ikke sant? Det er andre jenter i verden, men han er sammen med _deg_ helt frivillig? Da tror jeg nesten du skal regne med at han "kjøper" puppene dine også. Han har sikkert et eller annet selv også, som ikke er perfekt.

Gjest såret nå

Ok. Du vet at det er viktig å snakke sammen i et forhold.

Men har du fortalt ham det du skriver her? At du er "såret nå", og at du vurderer silikonpupper etter det han sa?

For sier du det til han, vil han kanskje få dårlig samvittighet og sannsynligvis være i stand til å forklare deg at han liker deg sånn som du ER...

Joda, da sier han sikkert det, men ikke fordi han mener det, men fordi han da tror det er det jeg vil høre.

Er det ikke slik laban mener det er da?

Guttene sier det de tror damene vil høre, og damene legger opp feller for mannen for at han skal svare feil? Jeg tror ikke det er sånn da, men er kanskje mange som lever slik..? Grøss og gru...

Jeg har jo skjønt at han liker større pupper enn jeg har. Det får han lov å mene og det selvsagt, men å si det slik han gjorde er jo det samme som å si at jeg ikke er sexy i det hele tatt liksom.

Tror nok han synes det er for drastisk og dyrt med operasjaon, men han ville nok gjerne hatt resultatet.

Gjest jente75C

Jeg vedder imot;)

Uansett...teit å diskutere hva som er finest/ikke. Smaken er som baken. Jeg synes begge deler er fint.

Kunne godt ha hatt små pupper jeg, hadde ikke gjort meg noe.

Det er faktisk ganske upraktisk å ha store pupper.

De disser når jeg løper (ser teit ut).

Med normale BH'er kan jeg ikke ligge på siden uten at puppene mine faller utenfor skåla.

Ikke kan jeg bruke trekantbh'er uten spiler. Passende BH'er er dyre og må kjøpes i spesialforretninger. Ingen H&M på meg.

Dessuten kommer til å henge når jeg blir gammel...

Gjest såret nå

Jeg er enig med deg i at svaret hans var klønete. Det jeg forsøker å fortelle deg, er at det ikke er så lett for dem å gjette hva som er det riktige svaret i slike situasjoner. De tenker ikke så komplisert, så samtalen blir en labyrint som de må stupe ut nødutgangen av.

Dere er _kjærester_, ikke sant? Det er andre jenter i verden, men han er sammen med _deg_ helt frivillig? Da tror jeg nesten du skal regne med at han "kjøper" puppene dine også. Han har sikkert et eller annet selv også, som ikke er perfekt.

Hva med å si hva han mener uten å trekke meg ned i samme slengen?

Labyrinter, hvorfor legge til sånt i et forhold? Er da komplisert nok fra før!

Annonse

Gjest jente75C

Joda, da sier han sikkert det, men ikke fordi han mener det, men fordi han da tror det er det jeg vil høre.

Er det ikke slik laban mener det er da?

Guttene sier det de tror damene vil høre, og damene legger opp feller for mannen for at han skal svare feil? Jeg tror ikke det er sånn da, men er kanskje mange som lever slik..? Grøss og gru...

Jeg har jo skjønt at han liker større pupper enn jeg har. Det får han lov å mene og det selvsagt, men å si det slik han gjorde er jo det samme som å si at jeg ikke er sexy i det hele tatt liksom.

Tror nok han synes det er for drastisk og dyrt med operasjaon, men han ville nok gjerne hatt resultatet.

Altså. En ting er et han liker store pupper. Men det betyr ikke at han ikke liker dine OGSÅ. Han liker generelt pupper, og tar deg for den du er. Ellers hadde han ikke vært sammen med deg.

Et eksempel...jeg har veldig små lepper. Jeg vet at kjæresten min synes det er pent med fyldige lepper. Det synes jeg også. Men han vil ikke at JEG skal ha silikon i leppene for det, han elsker meg slik jeg er. Og begge vet vi at jeg ikke ville KLEDD silikon i leppene. Og jeg er fornøyd med leppene mine sånn som de er, de passer til ansiktet mitt.

At Denise Richards har fyldige lepper og at kjæresten min synes hun er pen, har ingenting å si på hva kjæresten min føler for meg og hva han synes er pent på MEG.

Forstår du hvor jeg vil hen? :)

Gjest såret nå

Uansett...teit å diskutere hva som er finest/ikke. Smaken er som baken. Jeg synes begge deler er fint.

Kunne godt ha hatt små pupper jeg, hadde ikke gjort meg noe.

Det er faktisk ganske upraktisk å ha store pupper.

De disser når jeg løper (ser teit ut).

Med normale BH'er kan jeg ikke ligge på siden uten at puppene mine faller utenfor skåla.

Ikke kan jeg bruke trekantbh'er uten spiler. Passende BH'er er dyre og må kjøpes i spesialforretninger. Ingen H&M på meg.

Dessuten kommer til å henge når jeg blir gammel...

Tror de med pupper som deg hadde tatt tilbake kommentaren "jeg kunne gjerne hatt små pupper jeg" om de faktsik hadde hatt det... SÅ upraktisk er det nok ikke med store pupper...

Med mine pupper får jeg INGEN bikini til å passe, finner ALDRI fint undertøy, finner ikke kjoler/topper som blir fine, er jo flatt der.. ingen ser på meg, osv...

Hva med å si hva han mener uten å trekke meg ned i samme slengen?

Labyrinter, hvorfor legge til sånt i et forhold? Er da komplisert nok fra før!

Jada, han VAR klønete. Men ikke legg så mye mer enn det i svaret hans. Han mente neppe å tråkke på deg på noen måte.

Det virker som om du er minst like puppefiksert som ham. Det er ikke sikkert at det er så smart å snakke så mye om de emnene som gir deg dårlig selvtillit.

Personlig synes jeg små pupper er både penere og mer sexy enn litt store pupper - og så holder de vanligvis også bedre på fasongen etterhvert som du blir eldre.

Smaken blant gutta er like variert når det gjelder pupper som alt annet. Derfor vil du aldri finne en størrelse som alle synes er "best".

Gjest såret nå

Altså. En ting er et han liker store pupper. Men det betyr ikke at han ikke liker dine OGSÅ. Han liker generelt pupper, og tar deg for den du er. Ellers hadde han ikke vært sammen med deg.

Et eksempel...jeg har veldig små lepper. Jeg vet at kjæresten min synes det er pent med fyldige lepper. Det synes jeg også. Men han vil ikke at JEG skal ha silikon i leppene for det, han elsker meg slik jeg er. Og begge vet vi at jeg ikke ville KLEDD silikon i leppene. Og jeg er fornøyd med leppene mine sånn som de er, de passer til ansiktet mitt.

At Denise Richards har fyldige lepper og at kjæresten min synes hun er pen, har ingenting å si på hva kjæresten min føler for meg og hva han synes er pent på MEG.

Forstår du hvor jeg vil hen? :)

joda, men det er ikke det som er poenget her. Han sa jo rett ut at om jeg hadde hatt større pupper ville han vært mye kåtere på meg, ikke bare syntes jeg var finere, men faktisk tent mer på meg. Ergo er jeg mislykket slik jeg er nå.

Gjest såret nå

Personlig synes jeg små pupper er både penere og mer sexy enn litt store pupper - og så holder de vanligvis også bedre på fasongen etterhvert som du blir eldre.

Smaken blant gutta er like variert når det gjelder pupper som alt annet. Derfor vil du aldri finne en størrelse som alle synes er "best".

Vet det, er derfor jeg skrev et annet sted at det hadde vært fint om guttene valgte jenter etter puppene, da hadde jeg jo funnet en som likte mine.

Apropos: Har du sett den nye Rema-reklamen (etterfølgeren til Doffen-har-dævva)? (Stikkordet er vel: Dritfin!)

Jeg tror det. Den hvor gutta sitter og spiller TV-spill, mens jentene ramser opp kompliserte adjektiv?

Det er noe liknende i en av Harry Potter-bøkene. Ronny blir himmelfallen etter at Hermine har gitt en detaljert beskrivelse av hvordan en annen jente antakelig føler seg nå: "Ikke noe menneske kan vel føle alt det der på en gang, uten å eksplodere, vel?"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...