Gå til innhold

Nå føler jeg meg teit..

Anbefalte innlegg

Gjest jente75C

vi snakker ikke mye om det, bare denne ene gangen. Han hadde nok vært kåtere på meg da, han er ikke spesielt kåt på meg nå hvertfall.

Er det rart da jente!!! Det som er opphissende for gutta er ei jente som er befriende glad i sin egen kropp (og les: det er ikke synonymt med ei jente som har en perfekt kropp). Gutter tenner på jenter som slipper hemninger og som byr på den kroppen de har.

Fortsetter under...

• Svar 193
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

27

• Babette

13

• laban

11

• mil1365380270

10

Mest aktive i denne tråden

Gjest såret nå

Jeg er uenig med de som beskylder deg for å legge ut en felle, og at du får svar som fortjent. Og at du ikke kan bli fornøyd, uansett svar. Virker bare som de har slått seg til ro med at de ikke er optimalt utrustet i forhold til hva kjæresten liker, selv.

Klart man ikke kan være perfekt, og smaken og prioriteringene kan også forande seg med årene. Poenget er at man skal bygge hverandre opp i et forhold, ikke gi hverandre komplekser. Kan ikke si at det kjæresten liker ikke teller, for det er nemlig det den du er sammen med sier, som er viktigst i hele verden, for de fleste. Naturlig nok.

Han svarte utrolig teit, og hadde det vært meg som fikk det svaret, hadde jeg ikke vurdert silikon, men om jeg ikke kanskje ville fått det bedre med en som satte større pris på hvordan akkurat jeg ser ut. Evt. en som ikke la så stor vekt på utseendet mitt, at han hintet om at jeg skulle operere meg.

Ikke fokuser på hvordan du kan bli en han liker, tenk heller at han kan byttes ut, hvis han ikke liker deg godt nok.

Men først må du selvsagt finne ut om han faktisk mente det han sa :-)

Og ikke tro at du ikke kan få oppmerksomhet med små pupper. Jeg har alltid fått både oppmerksomhet og masse komplimenter, det som teller er at du liker deg selv. En vattert diger BH f.eks, kan aldri bli i nærheten like sexy som A/B-cup-pupper uten BH. Mener jeg, og tydeligvis mange andre :-)

takk for fint svar:)

"n vattert diger BH f.eks, kan aldri bli i nærheten like sexy som A/B-cup-pupper uten BH. Mener jeg, og tydeligvis mange andre :-) "

Nettopp derfor jeg vurderer silikon. Jeg bruker en vattert BH og det er jo ikke særlig fint, og når BHen går av går jo puppene også;)

Å gå uten bh blir for meg å gå uten pupper, for da synes de jo ikke. De trenger ikke være så store, men de må jo være der...

les svaret jeg ga til lurveline...

Det er ikke puppefettet du tærer på under svangerskap og amming.

Blir du gravid, kommer puppene til å vokse. Og babyen vil elske dem. I så måte er kvinnekroppen supert konstruert. Tenk om det hadde feilt deg noe på _den_ måten (i reproduksjonssystemet), det hadde vært mye verre enn litt flate pupper.

vi snakker ikke mye om det, bare denne ene gangen. Han hadde nok vært kåtere på meg da, han er ikke spesielt kåt på meg nå hvertfall.

Det kan kanskje komme av din mangel på selvtillitt og dine komplekser for puppene dine?

En jente/dame som utstråler selvtillitt og ikke er redd for å vise frem den kroppen hun har og som viser at hun er fornøyd med den, er som regel veldig mye mer sexy enn en som gir uttrykk for komplekser og som viser/sier at hun er missfornøyd.

Gjest såret nå

Er det rart da jente!!! Det som er opphissende for gutta er ei jente som er befriende glad i sin egen kropp (og les: det er ikke synonymt med ei jente som har en perfekt kropp). Gutter tenner på jenter som slipper hemninger og som byr på den kroppen de har.

jeg kan jo ikke by på noe jeg ikke har da...

Helt riktig!

Annonse

Gjest såret nå

Det er ikke puppefettet du tærer på under svangerskap og amming.

Blir du gravid, kommer puppene til å vokse. Og babyen vil elske dem. I så måte er kvinnekroppen supert konstruert. Tenk om det hadde feilt deg noe på _den_ måten (i reproduksjonssystemet), det hadde vært mye verre enn litt flate pupper.

hvorfor det? Jeg har ikke lyst på barn.

Gjest såret nå

Etter å ha lest en del av trådene her nå, og sett hvordan du responderer på kommentarene her, er jeg som -mann- her ganske sikker i min sak.

Jeg er sikker på at din kjære, i det du stilte han spørsmålet, følte seg fanget i en situasjon. At han antok at han ville få kritikk uansett hva han svarte deg.

Og at han av den grunn forsøkte å ironisere - og i utgangspunktet tolker jeg faktisk hans svar til å være negativ i forhold til brystforstørrelse.

Men selvsagt: Når man går rundt med komplekser større enn Mount Everest, fanger man ikke opp ironi.

Håper du får deg profesjonell hjelp med dine komplekser her.

For det å så til de grader grave seg ned i selvmedlidenheten som du gjør her - det er psykt. Rett og slett.

Hvis han følte seg fanget, da kunne han da bare sagt. Nei kjære jeg liker puppene dine slik de er jeg.. så lett og så enkelt.. og gutter er jo enkle er de ikke?

Fra naturens side var det slik, Runde former, lagret fett, gjør at den hunne er bedre egnet til å bære fram og fø opp avkom. En mager hunn uten pupper vil ikke være egnet i så måte.

vet jo at ikke instinktene styrer oss 100 % lenger da..

*ler enda mer*

laguna1365380434

Han kan vel neppe ha ment det helt alvorlig?

Kanske han mente du var på fisketur og ga deg feil fisk bare for å være litt vrang?

Men sånt er selvsagt kjipt. Jeg blir dødsur på typen når jeg fisker og kun får ufisk;)

Tror ikke menn er så sabla opptatt av størrelsen påpupper som damer ofte tror. Mange av mine kompiser har sagt de synes små er vel så fine som store. Jeg tror store pupper bare representerer en slags sånn greie for mange..:)

jeg kan jo ikke by på noe jeg ikke har da...

Hva er det for et idiotisk svar?

Du har en kropp med alt som skulle vært der - har du ikke?

At noe er mindre eller større enn "vanlig" betyr ikke at du ikke kan by på nettopp det du har.

Som sagt synes jeg små pupper er mer sexy enn litt større.

Men hvis jeg hadde møtt en dame med små sexy pupper som ikke var i stand til å by på det hun hadde, så hadde det vært skikkelig "turn off".

Det virker som om det er du og ikke han som er problemet her. Og da er det du som må gjøre noe med deg selv og din egen selvfølelse.

Og større pupper vil sansynligvis ikke være veien å gå......

Det er selvfølelsen din og ikke puppene som er problemet her.

Annonse

Jeg ville bare ha litt støtte jeg, høre at ikke bare jeg syntes han sa det dumt. Jeg vil ikke ha støtte for at små pupper er pent, det vet jeg none synes men altså ikke jeg eller kjæresten min.

Hjemme snakkes det fint lite om dette. Men vi tok det opp da jeg ønsket operasjon.

Ja - det han sa var dumt. Men hvor dumt det var er det ikke mulig for oss andre her å si noe om, for det avhenger helt av den settingen det ble sagt i - og hva annet som ble sagt av dere begge, både før og etterpå.

mil1365380270

takk for fint svar:)

"n vattert diger BH f.eks, kan aldri bli i nærheten like sexy som A/B-cup-pupper uten BH. Mener jeg, og tydeligvis mange andre :-) "

Nettopp derfor jeg vurderer silikon. Jeg bruker en vattert BH og det er jo ikke særlig fint, og når BHen går av går jo puppene også;)

Å gå uten bh blir for meg å gå uten pupper, for da synes de jo ikke. De trenger ikke være så store, men de må jo være der...

Du har sikkert antydning til bryster, og du har brystvorter. Hvis du vil teste ut teorien, kjøper du deg en trang topp, og går uten BH på fest. Du kan gjøre det, en med store pupper, ender opp med noen hengete greier, halvveis på vei ned mot magen. Du må jo finne ut hva du har, før du bytter det bort, jente?!

Gjest Ugga Bugga

Men hvordan skal man greie å finne en gutt som liker små pupper da? Alle sier jo at puppestr ikke har noe å bety når guttene velger kjæreste, og det er jo skikkelig dumt da, siden man da jo ofte ender opp med gutter som liker andre pupper enn de en har.

Hadde vært helt topp om guttene gikk etter puppene først, for da hadde man vært sikret å få en som likte dem.

Sitat:

"Hadde vært helt topp om guttene gikk etter puppene først, for da hadde man vært sikret å få en som likte dem."

*LOL*

Tror ikke det hadde vært smart å bruke pupper som første og eneste kriterie for valg av kjæreste.

Men hvordan skal man greie å finne en gutt som liker små pupper da? Alle sier jo at puppestr ikke har noe å bety når guttene velger kjæreste, og det er jo skikkelig dumt da, siden man da jo ofte ender opp med gutter som liker andre pupper enn de en har.

Hadde vært helt topp om guttene gikk etter puppene først, for da hadde man vært sikret å få en som likte dem.

Tenk om han syntes puppene dine var de fineste i verden, men ikke likte resten av kroppen din, humoren din, personligheten din eller noe annet. Det hadde vært topp, det, for du ville i hvert fall visst at puppene dine var godkjent. Ærlig talt, pupper er faktisk ikke så viktig.

Hvorfor er du sammen med ham? Fordi du trodde han likte puppene dine, eller fordi han har så fin rumpe, eller overarmer? Eller LIKER du ham kanskje.

Gjest såret nå

Hva er det for et idiotisk svar?

Du har en kropp med alt som skulle vært der - har du ikke?

At noe er mindre eller større enn "vanlig" betyr ikke at du ikke kan by på nettopp det du har.

Som sagt synes jeg små pupper er mer sexy enn litt større.

Men hvis jeg hadde møtt en dame med små sexy pupper som ikke var i stand til å by på det hun hadde, så hadde det vært skikkelig "turn off".

Det virker som om det er du og ikke han som er problemet her. Og da er det du som må gjøre noe med deg selv og din egen selvfølelse.

Og større pupper vil sansynligvis ikke være veien å gå......

Det er selvfølelsen din og ikke puppene som er problemet her.

Hører du liker små pupper, men sikkert da fine små pupper. Miner er både små og ikke fine.

Hadde ikke du syntes det var kjipt å ha en penis som var 9 cm erigert? Spesielt hvis dama di hadde sagt, nei du kan ikke operere den større, for da hadde jeg sikkert fått orgasme hver gang og det er så slitsomt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...