Gå til innhold

Nå føler jeg meg teit..

Anbefalte innlegg

Gjest såret nå

Du har sikkert antydning til bryster, og du har brystvorter. Hvis du vil teste ut teorien, kjøper du deg en trang topp, og går uten BH på fest. Du kan gjøre det, en med store pupper, ender opp med noen hengete greier, halvveis på vei ned mot magen. Du må jo finne ut hva du har, før du bytter det bort, jente?!

Med en trang topp blir jeg seende ut som en 10 åring. med små bumber der brystvortene er.. ikke lekkert.

det verste er at selv om de er så små, så ser det nesten ut som de henger for det.

Fortsetter under...

• Svar 193
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

27

• Babette

13

• laban

11

• mil1365380270

10

Mest aktive i denne tråden

Gjest såret nå

Sitat:

"Hadde vært helt topp om guttene gikk etter puppene først, for da hadde man vært sikret å få en som likte dem."

*LOL*

Tror ikke det hadde vært smart å bruke pupper som første og eneste kriterie for valg av kjæreste.

nei, men hadde ikke vært så dumt om det var et av kriteriene da? dumt å ha en del ved deg samme om det er utseende eller personlighet som ikke den andre liker da.

Gjest såret nå

Tenk om han syntes puppene dine var de fineste i verden, men ikke likte resten av kroppen din, humoren din, personligheten din eller noe annet. Det hadde vært topp, det, for du ville i hvert fall visst at puppene dine var godkjent. Ærlig talt, pupper er faktisk ikke så viktig.

Hvorfor er du sammen med ham? Fordi du trodde han likte puppene dine, eller fordi han har så fin rumpe, eller overarmer? Eller LIKER du ham kanskje.

jeg liker ALT ved ham derfor erjeg sammen med ham. Han liker det meste med meg, men altså ikke alt. Er det nok?

Hvis han følte seg fanget, da kunne han da bare sagt. Nei kjære jeg liker puppene dine slik de er jeg.. så lett og så enkelt.. og gutter er jo enkle er de ikke?

Tja, om du tidligere har sagt at du er misfornøyd med puppene, og det har vært et tema som har vært omtalt flere ganger, har han antagelig vært redd for å støte deg ved å si det direkte.

Og muligens også redd for å få nok en diskusjon om dine pupper og komplekser.

Gjest såret nå

Tja, om du tidligere har sagt at du er misfornøyd med puppene, og det har vært et tema som har vært omtalt flere ganger, har han antagelig vært redd for å støte deg ved å si det direkte.

Og muligens også redd for å få nok en diskusjon om dine pupper og komplekser.

Som sagt, så har ikke dette vært et tema, før jeg spurte hva han syntes om en evt silikon jobb.

Han er altså ikke lei av temaet.

jeg liker ALT ved ham derfor erjeg sammen med ham. Han liker det meste med meg, men altså ikke alt. Er det nok?

Han liker nok alt ved deg også, herregud, han TULLA bare, og det var teit av ham. Ingen har så fine pupper at mannen blir gal av synet hver gang. Ikke du heller selv om du legger inn silikon.

Men jeg tror egentlig det er du som tuller i denne tråden her, er ikke temaet utdebbart snart? Jeg tror du forsøker å lage en lang tråd (og har klart det).

Annonse

Hvis han følte seg fanget, da kunne han da bare sagt. Nei kjære jeg liker puppene dine slik de er jeg.. så lett og så enkelt.. og gutter er jo enkle er de ikke?

Og hvis.....

Men han gjorde ikke det, fordi han er ikke deg.

Og på samme måte som han må klare seg med den du er, så må du klare deg med den han er, uten noen "hvis om atte..." - så fremt dere fortsatt ønsker å holde sammen som kjærester.

Så enkelt er det faktisk....

Gjest såret nå

Og hvis.....

Men han gjorde ikke det, fordi han er ikke deg.

Og på samme måte som han må klare seg med den du er, så må du klare deg med den han er, uten noen "hvis om atte..." - så fremt dere fortsatt ønsker å holde sammen som kjærester.

Så enkelt er det faktisk....

jada, har skjønt at alle problemer er MIN skyld, selv om dette ikke har vært noe problem for oss før. Selvsagt JEG som er dum og psyk som noen sa. Kanskje best å gå til psykolog da, siden jeg ble såret av det kjæresten sa...

Hører du liker små pupper, men sikkert da fine små pupper. Miner er både små og ikke fine.

Hadde ikke du syntes det var kjipt å ha en penis som var 9 cm erigert? Spesielt hvis dama di hadde sagt, nei du kan ikke operere den større, for da hadde jeg sikkert fått orgasme hver gang og det er så slitsomt...

Hadde jeg hatt en penis som var så liten at den fysisk ikke kunne "gjort jobben sin", så hadde det sikkert gått ut over selvfølelsen min.

Men pupper fungerer ikke som en penis eller vagina.

Og er du ikke klar over det, så er du vel egentlig heller ikke moden nok til å ha sex?

Men det ser ikke ut til at noe av det jeg og andre her skriver til deg om hvordan dette egentlig "fungerer" etter at man har pasert puberteten, så da er det vel ikke så mye vi kan hjelpe deg med?

Du har jo uansett bestemt deg, og er kun ute etter støtte for dine egne meninger.

Og siden jeg ikke anser det som riktig å jatte med slike som har innbilte problemer, så sier jeg heller hva jeg mener og tror er riktig. Problemet kan nok oppfattes og være reelle nok for de det gjelder, så lenge man forstår at det er selvfølelsen og komplekser som er det reelle problemet, og ikke det fysiske /puppene.

Men før du forstår det, så er det heller ikke så lett for deg å gjøre noe med det.

For jeg er ganske så sikker på at selv om du anskaffer deg større pupper, så vil du fremdeles slite med din oppfattelse av hva som er viktig når det gjelder kåthet og seksualliv.

For der kan det se ut som om du mangler en del grunnleggende forståelse av hva som faktisk betyr noe for oss gutta.

Gjest såret nå

Hadde jeg hatt en penis som var så liten at den fysisk ikke kunne "gjort jobben sin", så hadde det sikkert gått ut over selvfølelsen min.

Men pupper fungerer ikke som en penis eller vagina.

Og er du ikke klar over det, så er du vel egentlig heller ikke moden nok til å ha sex?

Men det ser ikke ut til at noe av det jeg og andre her skriver til deg om hvordan dette egentlig "fungerer" etter at man har pasert puberteten, så da er det vel ikke så mye vi kan hjelpe deg med?

Du har jo uansett bestemt deg, og er kun ute etter støtte for dine egne meninger.

Og siden jeg ikke anser det som riktig å jatte med slike som har innbilte problemer, så sier jeg heller hva jeg mener og tror er riktig. Problemet kan nok oppfattes og være reelle nok for de det gjelder, så lenge man forstår at det er selvfølelsen og komplekser som er det reelle problemet, og ikke det fysiske /puppene.

Men før du forstår det, så er det heller ikke så lett for deg å gjøre noe med det.

For jeg er ganske så sikker på at selv om du anskaffer deg større pupper, så vil du fremdeles slite med din oppfattelse av hva som er viktig når det gjelder kåthet og seksualliv.

For der kan det se ut som om du mangler en del grunnleggende forståelse av hva som faktisk betyr noe for oss gutta.

Jeg tror, nei jeg VET at folk som deg og andre som ikke selv har kjent på kroppen hvordan det er å være jente uten pupper, ikke greier seg å sette seg inne i det.

For deg er dette et innbilt problem, ikke noe jeg opplever hver gang jeg skal kjøpe klær, umulig å finne bikinier eller undertøy, eller få kjoler og topper til å sitte pent, fælt på stranda når det ikke er noe der å putte inn i en bikini, ille når man skal kle seg naken for en gutt første gangen, og generelt ekkelt med tanke på den enorme puppe fikseringen som finnes i samfunnet.

Men neida, det er bare i hodet mitt problemet er, for egentig bryr ingen seg om pupper...

Tror kanskje emapti burde skrives opp på handlelista di?

jada, har skjønt at alle problemer er MIN skyld, selv om dette ikke har vært noe problem for oss før. Selvsagt JEG som er dum og psyk som noen sa. Kanskje best å gå til psykolog da, siden jeg ble såret av det kjæresten sa...

Kanskje du heller aller først skal prøve å lese det jeg og andre her har skrevet til deg en gang til, og denne gang forsøke å forstå hva det faktisk er vi skriver og mener?

For som tidligere nevnt - hvis du oppfatter det som kjæresten din sier til deg på samme måte som du oppfatter det jeg og en del andre her forsøker å fortelle deg, så er det ikke så merkelig hvis du har feiltolket kjæresten ditt syn på dine pupper.

Selv tror jeg han synes dine pupper er helt topp jeg, selv om han sikkert også kan synes at det finnes andre flotte pupper "der ute".

Det ene utelukker ikke det andre.....

Jeg tror, nei jeg VET at folk som deg og andre som ikke selv har kjent på kroppen hvordan det er å være jente uten pupper, ikke greier seg å sette seg inne i det.

For deg er dette et innbilt problem, ikke noe jeg opplever hver gang jeg skal kjøpe klær, umulig å finne bikinier eller undertøy, eller få kjoler og topper til å sitte pent, fælt på stranda når det ikke er noe der å putte inn i en bikini, ille når man skal kle seg naken for en gutt første gangen, og generelt ekkelt med tanke på den enorme puppe fikseringen som finnes i samfunnet.

Men neida, det er bare i hodet mitt problemet er, for egentig bryr ingen seg om pupper...

Tror kanskje emapti burde skrives opp på handlelista di?

Som jeg skrev:

"Problemet kan nok oppfattes og være reelle nok for de det gjelder, så lenge man forstår at det er selvfølelsen og komplekser som er det reelle problemet, og ikke det fysiske /puppene."

Jeg har selv hatt en kjæreste med veldig små pupper. Og det var intet problem for henne å finne antrekk som både passet og var meget sexy.

Både bikinier og undertøy kan fås med litt polstring som gjør at andre klær også kan passe enda bedre hvis modellen krever litt mer former.

Jeg er heller ikke fullstendig i mot å øke størrelsen på brystene litt, hvis det plager vedkommende det gjelder mye psykologisk.

MEN det er under forutsetning at det gjøres for ens egen skyld og ikke andres (spesielt kjærestens) skyld.

Det som har gjort at jeg har vært kritisk til det så langt når det gjelder deg, er den fokuseringen du har hatt på det når det gjelder kåthet og sex vedrørende din kjæreste.

Skulle det hatt noen varig funksjon på det området, så måtte det i så fall være fordi du hadde endret på din selvfølelse og gjorde deg mer selvsikker og fornøyd - og ikke fordi du tror at han ville blitt så mye kåtere av de "nye puppene" dine.

Fordi slik er det sansynligvis ikke, og fordi du sansynligvis i fremtiden vil oppleve nye kjærester som sansynligvis har en annen smak enn din nåværende.

For alt du vet så kan din(e) fremtidige kjæreste® være mer opptatt av rumpa di enn av puppene.

Og hva gjør du da hvis ikke rumpa di er nøyaktig slik de finner mest sexy? Opererer den også?

Det viktigste er at det er du som bli fornøyd med deg, og det ut fra et reelt syn på hva andre faktisk mener om hvor viktig det er med den rette størreslen og fasongen på de ulike kropsdeler.

For selv om media og reklamebransjen driver en vanvittig kroppsfokusering, og jentene nok er med på å dra det videre - så er ikke gutta så "enkle" og kroppsfokuserte som mange jenter har inntrykk av.

Det er faktisk jenta vi forelsker oss i, og ikke puppene eller rumpa hennes.

Og det er jenta vi blir kåt på, og ikke puppene eller rumpa hennes.

Da er det de som har passert puberteten med noen år som jeg tenker på.....

mil1365380270

Med en trang topp blir jeg seende ut som en 10 åring. med små bumber der brystvortene er.. ikke lekkert.

det verste er at selv om de er så små, så ser det nesten ut som de henger for det.

Det er du som konstaterer at det ikke er lekkert, synes ikke du skal ta for gitt at alle andre mener det samme. Og ikke ta for gitt at andre mener det er bedre med silikon :-)

Annonse

Clue1365380406

Jeg ville bare ha litt støtte jeg, høre at ikke bare jeg syntes han sa det dumt. Jeg vil ikke ha støtte for at små pupper er pent, det vet jeg none synes men altså ikke jeg eller kjæresten min.

Hjemme snakkes det fint lite om dette. Men vi tok det opp da jeg ønsket operasjon.

Ettersom du ønsker operasjon, sa han vel det han sa for å gi en bekreftelse på at det var ok for ham, og at han kom til å like det.

Selv er jeg godt utstyrt når det gjelder pupper, og mannen min er veldig begeistret for dem. Aner ikke hvordan han hadde vært hvis jeg hadde små pupper, men det er helt klart at de er et viktig seksuelt signal.

Clue1365380406

Ja, for da hadde han jo der og da muligheten for å si hva ham mente ikke sant. Ser du ikke noe galt i svaret han ga altså?

Ser egentlig ikke noe galt i svaret hans, jeg. Selv om han kunne ordlagt seg litt bedre.

Du spurte, og fikk et ærlig svar.

Gjest såret nå

Kanskje du heller aller først skal prøve å lese det jeg og andre her har skrevet til deg en gang til, og denne gang forsøke å forstå hva det faktisk er vi skriver og mener?

For som tidligere nevnt - hvis du oppfatter det som kjæresten din sier til deg på samme måte som du oppfatter det jeg og en del andre her forsøker å fortelle deg, så er det ikke så merkelig hvis du har feiltolket kjæresten ditt syn på dine pupper.

Selv tror jeg han synes dine pupper er helt topp jeg, selv om han sikkert også kan synes at det finnes andre flotte pupper "der ute".

Det ene utelukker ikke det andre.....

Men da hadde han ikke blitt kåtere om jeg hadde hatt større pupper vet du. Du tar ikke poenget.

Gjest såret nå

Som jeg skrev:

"Problemet kan nok oppfattes og være reelle nok for de det gjelder, så lenge man forstår at det er selvfølelsen og komplekser som er det reelle problemet, og ikke det fysiske /puppene."

Jeg har selv hatt en kjæreste med veldig små pupper. Og det var intet problem for henne å finne antrekk som både passet og var meget sexy.

Både bikinier og undertøy kan fås med litt polstring som gjør at andre klær også kan passe enda bedre hvis modellen krever litt mer former.

Jeg er heller ikke fullstendig i mot å øke størrelsen på brystene litt, hvis det plager vedkommende det gjelder mye psykologisk.

MEN det er under forutsetning at det gjøres for ens egen skyld og ikke andres (spesielt kjærestens) skyld.

Det som har gjort at jeg har vært kritisk til det så langt når det gjelder deg, er den fokuseringen du har hatt på det når det gjelder kåthet og sex vedrørende din kjæreste.

Skulle det hatt noen varig funksjon på det området, så måtte det i så fall være fordi du hadde endret på din selvfølelse og gjorde deg mer selvsikker og fornøyd - og ikke fordi du tror at han ville blitt så mye kåtere av de "nye puppene" dine.

Fordi slik er det sansynligvis ikke, og fordi du sansynligvis i fremtiden vil oppleve nye kjærester som sansynligvis har en annen smak enn din nåværende.

For alt du vet så kan din(e) fremtidige kjæreste® være mer opptatt av rumpa di enn av puppene.

Og hva gjør du da hvis ikke rumpa di er nøyaktig slik de finner mest sexy? Opererer den også?

Det viktigste er at det er du som bli fornøyd med deg, og det ut fra et reelt syn på hva andre faktisk mener om hvor viktig det er med den rette størreslen og fasongen på de ulike kropsdeler.

For selv om media og reklamebransjen driver en vanvittig kroppsfokusering, og jentene nok er med på å dra det videre - så er ikke gutta så "enkle" og kroppsfokuserte som mange jenter har inntrykk av.

Det er faktisk jenta vi forelsker oss i, og ikke puppene eller rumpa hennes.

Og det er jenta vi blir kåt på, og ikke puppene eller rumpa hennes.

Da er det de som har passert puberteten med noen år som jeg tenker på.....

Du skjønner ikke såpass som at mine små pupper ikke gjør at jeg føler meg sexy, at større pupper ville gjort at jeg følte meg sexy? Hvordan resten av meg er uvesentlig, siden jeg ikke klager på det.

Du skjønner ikke såpass som at mine små pupper ikke gjør at jeg føler meg sexy, at større pupper ville gjort at jeg følte meg sexy? Hvordan resten av meg er uvesentlig, siden jeg ikke klager på det.

Les det jeg skriver da....

"Skulle det hatt noen varig funksjon på det området, så måtte det i så fall være fordi du hadde endret på din selvfølelse og gjorde deg mer selvsikker og fornøyd - og ikke fordi du tror at han ville blitt så mye kåtere av de "nye puppene" dine."

Og jeg har også skrevet at det viktigste er at du føler deg vel og sexy, og at det er det viktigste når det gjelder å kåte opp en mann.

I tillegg skrev jeg at i de tilfeller der det kan være viktig psykologisk for jenta, så er jeg ikke motstander av å øke størrelsen på brystene ved kirurgisk hjelp. bare det gjøres for egen skyld, og ikke for å tilfredsstille andre.

Så hvorfor ikke lese alt jeg skriver og forsøke å forstå at ting ikke er "svart/hvitt" - ei heller det jeg skriver.

Skulle tro du hadde noen innlagte filtre, og kun klarte å lese det som ikke støttet det du selv ønsker:-)

Men da hadde han ikke blitt kåtere om jeg hadde hatt større pupper vet du. Du tar ikke poenget.

Du henger deg alt for mye opp i den ene kommentaren.

Det viktigste for deg er at det du velger å gjøre, det gjør du for din egen skyld, og ikke hans eller noen andres.

Og det viktigste med resultatet av det du gjør er at du blir fornøyd og får bedre selvtillitt - og ikke at han eller andre blir kåterer av puppene dine.

Blir du mer fornøyd med deg selv og klarer å vise det - så er nok det mer sensuelt og opphissende for andre enn hva dine nye pupper er:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...