Gå til innhold

Nå føler jeg meg teit..

Anbefalte innlegg

Gjest såret nå
Skrevet

Ser egentlig ikke noe galt i svaret hans, jeg. Selv om han kunne ordlagt seg litt bedre.

Du spurte, og fikk et ærlig svar.

det hadde holdt å si at han liker store pupper best, trenger ikke understreke at han ikke tenner på meg slik jeg er, nå har jeg ikke noe valg nå da. At han ikke tenner så mye på meg visste jeg jo fra før.

• Svar 193
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

27

• Babette

13

• laban

11

• mil1365380270

10

Mest aktive i denne tråden

Gjest såret nå
Skrevet

Ettersom du ønsker operasjon, sa han vel det han sa for å gi en bekreftelse på at det var ok for ham, og at han kom til å like det.

Selv er jeg godt utstyrt når det gjelder pupper, og mannen min er veldig begeistret for dem. Aner ikke hvordan han hadde vært hvis jeg hadde små pupper, men det er helt klart at de er et viktig seksuelt signal.

Når du skriver at han er veldig begeistret for dem, leker han mye med dem, ser mye på dem, også utenom sex siutasjoner. Kommenterer dem.. Ser han mye på andre damers pupper?

Lurer bare på hvordan det er å ha fine pupper:)

Gjest Sjokkedårisei
Skrevet

"-Men da reagerte han med at nei, det kunne jeg ikke gjøre, for da fikk han jo ikke gjort annet enn å ta på puppene mine (i mitt tilfelle kroppen), se på de(n), og kom til å gå rundt og være kåt hele tiden...!!"

Jeg fikk dette svaret da jeg sa til samboeren min at jeg vil gå ned et par kilo. Jeg har klaget over dette en stund, og jeg merker at han ikke vet hva han skal si. Han sier at jeg er fin uansett. Han har alltid lyst på meg, men ikke noe mer nå enn før da jeg var slankere. Derfor tror jeg ikke vi skal ta oss nær av det svaret. Det er faktisk ganske fælt for han som stadig sier noe galt uten å hvite hvorfor, eller hvordan han skal gjøre det godt igjen. Vedder for at han skulle ønske han ikke hadde sagt det:)

Clue1365380406
Skrevet

Når du skriver at han er veldig begeistret for dem, leker han mye med dem, ser mye på dem, også utenom sex siutasjoner. Kommenterer dem.. Ser han mye på andre damers pupper?

Lurer bare på hvordan det er å ha fine pupper:)

Ja, han er nokså opptatt av dem. Må ofte røre dem, se på dem osv. Har ikke lagt merke til at han ser på andres pupper, men det er ofte menn som ser litt ekstra på mine.

Men det er forskjell på menn, eksen min var ikke særlig opptatt av pupper.

mil1365380270
Skrevet

Hvordan går det med treninga? Har du kommet i gang?

Iiiiik, gå vekk! Visste det spørsmålet ville komme opp ;-)

Nei, har nok ikke det. Prøver å spise litt mindre middager, og det klarer jeg av og til. Men det blir nok ikke noe sixpack her til sommeren ;-) *gjeeesp*

Skrevet

Iiiiik, gå vekk! Visste det spørsmålet ville komme opp ;-)

Nei, har nok ikke det. Prøver å spise litt mindre middager, og det klarer jeg av og til. Men det blir nok ikke noe sixpack her til sommeren ;-) *gjeeesp*

Blås i sixpacken, den er uansett best med pils i. Det som er viktig er å kome i form, ikke utseendet.

Jeg lover deg et bedre liv hvis du kommer skikkelig i gang med trening. Det føles bare så deilig. Men jeg skjønner at det er en terskel av tiltak før man kommer så langt.

mil1365380270
Skrevet

Blås i sixpacken, den er uansett best med pils i. Det som er viktig er å kome i form, ikke utseendet.

Jeg lover deg et bedre liv hvis du kommer skikkelig i gang med trening. Det føles bare så deilig. Men jeg skjønner at det er en terskel av tiltak før man kommer så langt.

Går tur en halv time på hverdagene, lang tur lørdag eller søndag. Bedre enn ikke noe, men slett ikke optimalt.

Skrevet

Går tur en halv time på hverdagene, lang tur lørdag eller søndag. Bedre enn ikke noe, men slett ikke optimalt.

Javisst er det bedre enn ingenting. Går du såpass fort at du blir svett og må dusje etterpå, er jeg villig til å betrakte det som trening.

mil1365380270
Skrevet

Javisst er det bedre enn ingenting. Går du såpass fort at du blir svett og må dusje etterpå, er jeg villig til å betrakte det som trening.

Får psykiske problemer av å gå sakte, så svett blir jeg. På Ikea drømmer jeg om å ha med slegge, så folk skal lære at vi skal ha en fast lane, for de som ikke skal gå og subbe. Unødvendig å si at jeg ikke er der mer enn nødvendig ;-)

Skrevet

Får psykiske problemer av å gå sakte, så svett blir jeg. På Ikea drømmer jeg om å ha med slegge, så folk skal lære at vi skal ha en fast lane, for de som ikke skal gå og subbe. Unødvendig å si at jeg ikke er der mer enn nødvendig ;-)

Hehe, jeg klarer heller ikke å dasse. Det er bare så vidt jeg klarer å gå i det hele tatt, vil helst løpe hele tida.

Som en hund.

Clue1365380406
Skrevet

det hadde holdt å si at han liker store pupper best, trenger ikke understreke at han ikke tenner på meg slik jeg er, nå har jeg ikke noe valg nå da. At han ikke tenner så mye på meg visste jeg jo fra før.

Han sa vel ikke at han ikke tente på deg slik du er nå?

Men at han kom til å like det hvis du fikk større pupper.

Kanskje hans måte å støtte avgjørelsen din på.

Gjest såret nå
Skrevet

Han sa vel ikke at han ikke tente på deg slik du er nå?

Men at han kom til å like det hvis du fikk større pupper.

Kanskje hans måte å støtte avgjørelsen din på.

Siden han ikke nå går rundt og er kåt p meg, men sa han ville vært det hele tiden om puppene ble større, så tenner han vel ikke særlig på meg slik jeg er nå da...

Gjest go for it
Skrevet

Du får legge inn silikon da, så føler du deg kanskje mindre teit. Jeg trodde teithet satt mellom øra men jeg tok visst feil. Jo mer silikon desto høyere iq??

Gjest såret nå
Skrevet

Du får legge inn silikon da, så føler du deg kanskje mindre teit. Jeg trodde teithet satt mellom øra men jeg tok visst feil. Jo mer silikon desto høyere iq??

du viser jo at din IQ er særdeles lav da

Skrevet

Mannfolk altså!! Hvorfor kan de ikke lære seg å holde munn ;-)

Jeg er ganske så sikker på at typen din sa dette i aller beste mening. Han er fornøyd med deg som du er og vil ikke at du skal legge inn silikon. Han formulerte seg bare litt klumsete, noe mannfolk har lett for å gjøre når vi damer spør om sånne utseendeting...

Jeg har små pupper jeg også (Gudene vet hvordan de vil se ut når jeg er ferdig å amme denne gangen..). Inni puppene er det kun fett, dvs at vi har to fettposer hengende utenpå kroppen *blæh*. Prøver å trøste meg selv med det, og det faktum at små pupper er in nå for tiden :-)

Skrevet

Vet at han er glad i hele meg, poenget er at det ikke er så kult når han sier rett ut at puppene mine slik de er ikke gjør ham kåt. Det er jo det pupper er laget for, i første omgang.

Det er nok ikke for å gjøre gutta kåte man har pupper! Det skjønner du nok når du evt bli mamma en gang ;-)

Skrevet

Hvor har du det fra at store pupper "signaliserer bra mor"?

Og hva signaliserer en god far? Store baller?

Hehe!!

Skrevet

Uansett...teit å diskutere hva som er finest/ikke. Smaken er som baken. Jeg synes begge deler er fint.

Kunne godt ha hatt små pupper jeg, hadde ikke gjort meg noe.

Det er faktisk ganske upraktisk å ha store pupper.

De disser når jeg løper (ser teit ut).

Med normale BH'er kan jeg ikke ligge på siden uten at puppene mine faller utenfor skåla.

Ikke kan jeg bruke trekantbh'er uten spiler. Passende BH'er er dyre og må kjøpes i spesialforretninger. Ingen H&M på meg.

Dessuten kommer til å henge når jeg blir gammel...

Også blir man svett mellom puppene når man ligger på siden om natta!

Det skal faktisk bli litt godt å få tilbake mine egne minipupper når jeg er ferdig med amming for godt ;-)

Gjest såret nå
Skrevet

Mannfolk altså!! Hvorfor kan de ikke lære seg å holde munn ;-)

Jeg er ganske så sikker på at typen din sa dette i aller beste mening. Han er fornøyd med deg som du er og vil ikke at du skal legge inn silikon. Han formulerte seg bare litt klumsete, noe mannfolk har lett for å gjøre når vi damer spør om sånne utseendeting...

Jeg har små pupper jeg også (Gudene vet hvordan de vil se ut når jeg er ferdig å amme denne gangen..). Inni puppene er det kun fett, dvs at vi har to fettposer hengende utenpå kroppen *blæh*. Prøver å trøste meg selv med det, og det faktum at små pupper er in nå for tiden :-)

er det in? hvor har du det fra?? alle damer jeg ser på film/reklamer har da ikke små pupper, ikke slik jeg ser det hvertfall. Men mulig de puppene jeg synes er store, egentlig er små da...

Gjest såret nå
Skrevet

Det er nok ikke for å gjøre gutta kåte man har pupper! Det skjønner du nok når du evt bli mamma en gang ;-)

De 2x12 mnd man ammer er vel en relativt liten del av livet. Resten av livet drar puppene gutter, så det argumentet er litt tynt.

Uansett slik fokus er på pupper er det mer på sex enn mat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...