Gå til innhold

Dette er skremmende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette gjør meg noe betenkt.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=104014

Er klar over at bokas forfatter er har en ytterliggående religiøs overbevisning, men jeg må innrømme at det gjør meg urolig å tenke på at boken utgis i miljøer av en person mange respekterer høyt.

Jeg blir redd for hva som kan skje med den vanlige mannen i gata (eller den 85årige kvinnen i gata som blir hånet for sin alder, fordi hun har spist altfor mye svinekjøtt og dermed blitt så gammel? :shock: ) hvis flere og flere lar seg påvirke av slikt budskap.

Skrevet

Ingen bombe at mange av våre nye landsmenn har dette synet på oss. Dette burde ikke være sjokkerende for noen, det er jo bare å følge med litt. Det har jo vært uttallige innlegg her inne fra jenter som blir trakasert av spesielt muslimer, fordi de mener de kan gjøre hva de vil med dem og kalle dem for horer osv.

At de samme som mener dette, velger å bo her til lands, ofte på statens regning, dra goder og knulle noen norske jenter, sier de ikke så mye om. Fatter ike å begripe hvorfor de skal bo her, så lenge alt er så "forfallent".

Skrevet

Ingen bombe at mange av våre nye landsmenn har dette synet på oss. Dette burde ikke være sjokkerende for noen, det er jo bare å følge med litt. Det har jo vært uttallige innlegg her inne fra jenter som blir trakasert av spesielt muslimer, fordi de mener de kan gjøre hva de vil med dem og kalle dem for horer osv.

At de samme som mener dette, velger å bo her til lands, ofte på statens regning, dra goder og knulle noen norske jenter, sier de ikke så mye om. Fatter ike å begripe hvorfor de skal bo her, så lenge alt er så "forfallent".

Dette er jo et ypperlig land å overta, da...

Skrevet

Jeg er ikke overrasket da. Trodde at de fleste var klar over at muslimene er rasistiske mot oss ikke-muslimer.

Skrevet

Dette er jo et ypperlig land å overta, da...

Javisst, vi er jo så naive og dumme at vi kommer ikke til å skjønne det før det er altfor sent.

Gjest få høre hva du har å si
Skrevet

Søøøøøøør !!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er vel strengt tatt ikke noe verre enn det vi leser om muslimer.

Ytringsfriheten bør stå sterkt.

Overraskende er det heller ikke. Hun skriver ikke noe annet enn det mange muslimer faktisk tror om oss.

Like greit at det kommer for en dag.

Skrevet

Dette bekrefter bare det gode, gamle slagordet: "En drittsekk er en drittsekk, uansett farge" - eller noe slikt.

Gjest satanssønn?
Skrevet

Veien tilbake til Pakistan eller hvor denne forfatteren måtte komme fra, burde vært jævlig kort etter dette

Jeg er en annen
Skrevet

Dette har jeg sans for. Endelig tar de svartmuskete litt igjen, vi har jo herset med dem lenge nok som det er. Boka har et friskt omslag, forresten. Ser ut som en pakistansk frokostblanding.

Avsnittet med 80-åringen med Satan i skjelettet som møter sin ukjente sønn er jo ellers stor humor. Tror ikke Shabana kunne parodiert wacko mhullaer på en bedre måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...