Gå til innhold

Virkelig et smart kjøp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=NO

Smart pack fra tv-shop er virkelig fantastisk altså.

Man putter klærne i en lufttett pose, kobler til en støvsuger som trekker ut lufta, sånn at man kan få plass til dobbelt så mye nedi kofferten.

Så er det bare å ta kofferten under den ene armen og støvsugeren under den andre, og så reise på ferie.

Smart, ikke sant?;o)

Skrevet

*lol* Ja dette var smart... Funker selvsagt hvis du skal på ferie et sted der du har tilgang på støvsuger, men...

petter smart
Skrevet

Det var jo slett ikke det de reklamerte med. Poenget var å redusere størrelsen på klær o.l. du skulle pakke bort. Hadde ikke vært dumt å fått komprimert f.eks. dyner o.l før lagring.

For reiser må du selvfølgelig kun reise til folk som har en støvsuger, noe de fleste har.

Skrevet

Det var jo slett ikke det de reklamerte med. Poenget var å redusere størrelsen på klær o.l. du skulle pakke bort. Hadde ikke vært dumt å fått komprimert f.eks. dyner o.l før lagring.

For reiser må du selvfølgelig kun reise til folk som har en støvsuger, noe de fleste har.

Og det skjønte ikke jeg? Liker å sette ting på spissen jeg serru;o)

Skrevet

Og det skjønte ikke jeg? Liker å sette ting på spissen jeg serru;o)

Flisespikking og på-spissen-setting er noe av det morsomste vi gjør,det ;-)

Skrevet

Flisespikking og på-spissen-setting er noe av det morsomste vi gjør,det ;-)

Jepp, ellers hadde det blitt veldig kjedelig å dole:o)

Skrevet

For ikke å snakke om "anti-snorke-pluggen" i Nytt og Nyttig katalogene!

De irriterer meg grenseløst - det er en liten plugg du skal sette fast i nesa, så skal man liksom slutte å snorke!

Det er jo ikke i _nesa_ man snorker, det er jo i halsen!!

*overgitt*

Skrevet

Hm.. Jeg har brukt denne metoden i årevis, men ikke med slike dyre remedier. Dyner stappes bare i en søppelsekk, samle i hop og stapp inn støvsugeren i toppen, bind godt igjen. Det blir ikke store pakka. Greit til flyttelass, bortrydding og til å pakke bilen pent til tur. Det er ikke alltid at returen skjer på like ryddig måte, men pytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...