Lurveline Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=NO Smart pack fra tv-shop er virkelig fantastisk altså. Man putter klærne i en lufttett pose, kobler til en støvsuger som trekker ut lufta, sånn at man kan få plass til dobbelt så mye nedi kofferten. Så er det bare å ta kofferten under den ene armen og støvsugeren under den andre, og så reise på ferie. Smart, ikke sant?;o) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 *lol* Ja dette var smart... Funker selvsagt hvis du skal på ferie et sted der du har tilgang på støvsuger, men... 0 Siter
petter smart Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Det var jo slett ikke det de reklamerte med. Poenget var å redusere størrelsen på klær o.l. du skulle pakke bort. Hadde ikke vært dumt å fått komprimert f.eks. dyner o.l før lagring. For reiser må du selvfølgelig kun reise til folk som har en støvsuger, noe de fleste har. 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Det var jo slett ikke det de reklamerte med. Poenget var å redusere størrelsen på klær o.l. du skulle pakke bort. Hadde ikke vært dumt å fått komprimert f.eks. dyner o.l før lagring. For reiser må du selvfølgelig kun reise til folk som har en støvsuger, noe de fleste har. Og det skjønte ikke jeg? Liker å sette ting på spissen jeg serru;o) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Og det skjønte ikke jeg? Liker å sette ting på spissen jeg serru;o) Flisespikking og på-spissen-setting er noe av det morsomste vi gjør,det ;-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Flisespikking og på-spissen-setting er noe av det morsomste vi gjør,det ;-) Jepp, ellers hadde det blitt veldig kjedelig å dole:o) 0 Siter
Gjest Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 For ikke å snakke om "anti-snorke-pluggen" i Nytt og Nyttig katalogene! De irriterer meg grenseløst - det er en liten plugg du skal sette fast i nesa, så skal man liksom slutte å snorke! Det er jo ikke i _nesa_ man snorker, det er jo i halsen!! *overgitt* 0 Siter
kyrillo Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Hm.. Jeg har brukt denne metoden i årevis, men ikke med slike dyre remedier. Dyner stappes bare i en søppelsekk, samle i hop og stapp inn støvsugeren i toppen, bind godt igjen. Det blir ikke store pakka. Greit til flyttelass, bortrydding og til å pakke bilen pent til tur. Det er ikke alltid at returen skjer på like ryddig måte, men pytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.