Gå til innhold

Den nye bilen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den så fin ut!

Deilig følelse med helt ny bil, da! :-)

Gratulere!

Skrevet

jaha.. so? liker ikke riskokere jeg...

Det er Nissan og Toyota som er riskokere. Subaru Legacy kan ikke sammenlignes med de. Mener nå jeg! Verdens beste 4WD.

Bratt der jeg bor...

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Vel, for det første er det ufattelig at så mange liker sølvgrå biler. Noe mer satt og kjedelig kan jeg ikke tenke meg uansett hvor lite skitt viser på dem.

Og Subaru er ikke akkurat drømmebilen, det heller.

Skrevet

oioioi Ka må du gi for noko sånt?

354.000,- inkl alt.

Aldri kjøpt så dyr bil før, og har heller ikke kjøpt ny siden 1999.

Takk til dagens rentenivå...;-)

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Pen bil, den der.

Skrevet

Vel, for det første er det ufattelig at så mange liker sølvgrå biler. Noe mer satt og kjedelig kan jeg ikke tenke meg uansett hvor lite skitt viser på dem.

Og Subaru er ikke akkurat drømmebilen, det heller.

Hvis man bor oppi brattlia, så er 4WD et must om vinteren.

Det finnes ingen bedre bil med 4WD enn Legacy'n.

Har hatt svart bil, aldri mer.

mil1365380270
Skrevet

Gratulerer! Blir biltur i sommer? ;-)

Gjest bilbil
Skrevet

Det er Nissan og Toyota som er riskokere. Subaru Legacy kan ikke sammenlignes med de. Mener nå jeg! Verdens beste 4WD.

Bratt der jeg bor...

alle de asiatiske bilene er riskokere da. Toyata er den av de som har best kvalitet, meget bra faktisk. men ingen av dem ser ut da.

Skrevet

alle de asiatiske bilene er riskokere da. Toyata er den av de som har best kvalitet, meget bra faktisk. men ingen av dem ser ut da.

Akkurat det å diskutere temaet KVALITET Toyota vs Subaru tror jeg ikke du skal bruke for mye tid på....;-)

Den diskusjonene er du dømt til å tape...;)

Hjelper deg med noen linker på denne siden:

http://www.subaru.no/wsp/subaru_no/frontend.cgi?session=rtccqupoiobjkm3aca58794qs59ox5&func=publish.show&table=PUBLISH&func_id=1000&query=show_publish_local&l2=1000

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Akkurat det å diskutere temaet KVALITET Toyota vs Subaru tror jeg ikke du skal bruke for mye tid på....;-)

http://www.subaru.no/wsp/subaru_no/frontend.cgi?session=rtccqupoiobjkm3aca58794qs59ox5&func=publish.show&table=PUBLISH&func_id=1000&query=show_publish_local&l2=1000

"Den diskusjonene er du dømt til å tape...;)"

Kommer vel an på om du legger dine meninger til grunn, eller om du heller hører på bransjen. :-)

Skrevet

"Den diskusjonene er du dømt til å tape...;)"

Kommer vel an på om du legger dine meninger til grunn, eller om du heller hører på bransjen. :-)

Snakk gjerne med noen OBJEKTIV i bransjen. Det ville være meg en fryd...

Har du kikket på linkene jeg la inn. Har Toyota noe lignende å vise til?;-)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Snakk gjerne med noen OBJEKTIV i bransjen. Det ville være meg en fryd...

Har du kikket på linkene jeg la inn. Har Toyota noe lignende å vise til?;-)

Kjører ikke japansk bil, jeg.

Skrevet

Kjører ikke japansk bil, jeg.

Det finnes jo europeiske biler i samme kvalitet/std som Subaru, men tro meg, ingen andre japanske.

Selv om Toyota og Nissan forsåvidt er "greie" biler da.

Gjest bilbil
Skrevet

hehe.. ja det er klart du sier siden du har gått bitt på og kjøpt en subaru.. hehe

Skrevet

Samme motor også (3 liter'n på 245 hk)?

Med 4wd så blir i så fall det en morsom bil å kjøre!

Og såpass mye bil og motor til en slik pris er ikke verst...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...