Goliath Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Det finnes jo europeiske biler i samme kvalitet/std som Subaru, men tro meg, ingen andre japanske. Selv om Toyota og Nissan forsåvidt er "greie" biler da. Jeg så i siste rapport fra ? (en eller annen bilorganisasjon - NAF?) at min tyske bil kom på 4. plass når det gjaldt driftsikkerhet og feil på biler av alle klasser/modeller og inntil 3 år gamle. Husker ikke hvilke produsenter og modeller som stod på de første tre plassene, men ble likevel positivt overrasket over 4. plassen - selv om min bil har vært problemfri de første to årene:-) 0 Siter
Gjest misunnelig eller?? bare innrøm det Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 jaha.. so? liker ikke riskokere jeg... ¨ 0 Siter
Gjest bilbil Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 ¨ ja jøss.. alle som kommer med litt kritikk er vel misnunnelige.. hehe.. 0 Siter
Reg@l Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Japsestål kan du ha for meg. Når jeg kjøper bil skal jeg ha BIL 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Det finnes jo europeiske biler i samme kvalitet/std som Subaru, men tro meg, ingen andre japanske. Selv om Toyota og Nissan forsåvidt er "greie" biler da. Sånn snakker en sann fanatiker. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.